Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Als je het niet zegt krijg je er ook geen commentaar op. Ik vind het altijd dom als mensen een topic maken waarin ze eigenlijk iets aankondigen, bijvoorbeeld
- Ik rook, jij ook?
- Ze zeggen op school dat ik een h*er ben omdat ik jongens pijp (2 weken terug ofzo was er serieus zo'n topic!!)
- Ik heb een slof gebruik!!
- Mijn paard staat de hele dag op stal, wat kan ik daaraan doen?
- Ik vind mijn stalhouder niet aardig
- Op stal wordt er over mij geroddeld
Als je zulke dingen niet op bokt zet, is er ook geen haan die er naar kraait. Als je het erop zet schreeuw je imo om negatieve reacties
Lieshorses schreef:Eigenlijk bedoel ik dat als ik bij sommige topics kijk, de bokkers bijna de ts gaan afkraken, kunnen we dat verminderen?:)
mika11 schreef:Dat hoort er nu eenmaal bij op een forum.
Ik neem trouwens mensen zonder profiel (waar alleen man of vrouw staat ingevuld) nooit zo serieus.
Vooral als juist hun heftig/boos/bot reageren.
Zonder profiel heb ik vaak het idee dat het mensen zijn die alleen een account hebben aangemaakt om wat te stoken in de topics.
Arabesk schreef:TS heeft de deksel op haar neus gekregen in een ander topic en komt hier nu haar beklag doen over al die lastige bokkers
[VSW] Tips tegen verveling?
Tja niet leuk om te horen dat een paard niet alleen hoort te staan, maar elke paardeneigenaar hoort dit te weten en dan moet je niet gaan lopen mekkeren in een ander FZ topic dat andere bokkers maar van die vervelende meningen hebben. Verdorie dat is toch wat dat niet iedereen staat te jubelen bij een paard alleen in de wei.... Dan zijn er ineens bokkers die met het feit aan komen zetten dat een paard een KUDDEdier is en dus niet alleen hoort te staan.
mika11 schreef:Dat hoort er nu eenmaal bij op een forum.
Ik neem trouwens mensen zonder profiel (waar alleen man of vrouw staat ingevuld) nooit zo serieus.
Zonder profiel heb ik vaak het idee dat het mensen zijn die alleen een account hebben aangemaakt om wat te stoken in de topics.
yeye schreef:Ik betrap mezelf ook vaak dat ik geen foto's op bokt durf zetten omdat er gerookt word op mijn weide en ik weet als ik zulke foto's plaats, er weer heel erg op het roken wordt gezaagd terwijl ik zoiets bijvoorbeeld persoonlijke keuze noem en ik ook niet de mening vraag over het roken op een wei. Ook foto's van een modderige winter paddock moeten eraan geloven. Een paard hoort immers op een mooie groene weide en een modderpoel hoort daar helaas niet bij voor vele mensen..
Arabesk schreef:TS heeft de deksel op haar neus gekregen in een ander topic en komt hier nu haar beklag doen over al die lastige bokkers
Tja niet leuk om te horen dat een paard niet alleen hoort te staan, maar elke paardeneigenaar hoort dit te weten en dan moet je niet gaan lopen mekkeren in een ander FZ topic dat andere bokkers maar van die vervelende meningen hebben. Verdorie dat is toch wat dat niet iedereen staat te jubelen bij een paard alleen in de wei.... Dan zijn er ineens bokkers die met het feit aan komen zetten dat een paard een KUDDEdier is en dus niet alleen hoort te staan.
Lieshorses schreef:Misschien,, mag ik geen tweede paard van mijn ouders,, misschien ben ik 10,, misschien weet ik niet zoveel als een mens van 30,, misschien wil je iets aardiger tegen mij doen![]()
![]()
![]()
quartel schreef:Arabesk schreef:TS heeft de deksel op haar neus gekregen in een ander topic en komt hier nu haar beklag doen over al die lastige bokkers
Electra63 schreef:mika11 schreef:Dat hoort er nu eenmaal bij op een forum.
Onzin, mijn profiel is ook anoniem.
Mijn achternaam is de enige in heel Nederland (en van de rest van de familie), ik vermeld dus nooit mijn achternaam op het internet.
Wat je vandaag typt, kan over 30 jaar nog gevonden worden.
Tevens had mijn vorige werkgever liever geen privacy-gevoelige info op het internet.
Ik verbaas mij soms wat mensen open en bloot op het net neerschrijven. Tegenwoordig worden er protocollen opgesteld door werkgevers, vooral m.b.t. social media.
Lieshorses schreef:Misschien,, mag ik geen tweede paard van mijn ouders,, misschien ben ik 10,, misschien weet ik niet zoveel als een mens van 30,, misschien wil je iets aardiger tegen mij doen![]()
![]()
![]()