Reacties krijgen op niet info topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:15

Ik snap je punt wel stef, maar wat kan je er aan doen? :) Topics die er positief of negatief uitspringen krijgen meer aandacht, zoals dat met alles in het leven is.

In het andere topic las ik trouwens deze reactie:

delerium schreef:
Wat ook nogal scheelt is hoe je met reacties omgaat. Zodra duidelijk is dat je de reacties echt waardeert en ervan wilt leren weten mensen dat ze niet tegen een muur praten en zullen ze vaak met liefde iets toevoegen.

Voor mij maakt dat in ieder geval uit. Als ik reageer vind ik het leuk om later te lezen dat mensen het leuk vinden dat ik een berichtje heb achtergelaten, een simpel bedankje is leuk. Vaak zie TS-ers helemaal niet meer terug in een topic, of reageren ze alleen op een reactie van iemand die ze kennen. Ik zal daarom niet laten om te reageren hoor, maar waardering komt van twee kanten. :) (waarmee ik overigens niet zeg dat jij dit niet doet, ik ken jouw topics niet)

LadyMadonna

Re: Reacties krijgen op niet info topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 11:21

dat kan ik me idd wel voorstellen :j Probeer zelf dan ook altijd te reageren, niet omdat het moet, maar omdat dat gewoon leuk is :j

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:14

zoals ik al eerder zei moeten eerst de regels over de one-liner worden aangepakt. Dan mag je tenminste een reactie geven als : leuk paard, of ziet er goed uit.

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:18

Als er fotos in een link staan, doe ik meestal ook niet
de moeite om deze allemaal te bekijken hoor. Ik vind fotos of filmpjes
die in het topic geplaatst zijn veel makkelijker.
Het lijkt me sterk dat mensen denken van: Oh die heeft op mijn topic
gereageerd, dan doe ik dat ook bij hen.
Tenminste, zo selectief zou ik me echt niet bezig houden. :+ Ik let meer
op leukere teksten in titels e.d.
Maarja kan de frustratie wel snappen, als je bijna geen reactie's krijgt waarom
zou je dan nog meer moeite doen om er foto's op te zetten. Niet iedereen heeft de
mogelijkheid om altijd fotoshoots te houden.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:23

Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je geen reacties asl wat een leuk paard of wat dan ook mocht geven :o

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:40

Ik heb net dat topic eens doorgenomen, staat samengevat in dat een pakkende titel, leuk verhaal en eventueel een vraag erin verwerkt ('welke foto moet ik uitvergroten') het meeste kans heeft op slagen (naast het bekend zijn waar je jammer genoeg weinig mee kan).

Klinkt logisch, maar ik betwijfel het toch ... Heb nu van vandaag een nieuw topic (wil geen reclame maken hoor :+ ) met een pakkende titel (of in ieder geval toch een titel waarbij ikzelf zou denken van "huh") en ik denk ook een leuke intro, met daarbij een leuk verhaaltje ... De vraag ontbreekt, maar zou niet weten wat te vragen :P

Maar toch vrees ik voor de reacties ... al mijn topics, waarbij ik dat altijd probeer, halen gemiddeld 10 reacties, en dat meestal na enkele dagen "zwoegen" (zelf ook reageren enzo, wat ik natuurlijk leuk vind, maar die reacties zitten ook bij die 10 in ;) ).

En toch weiger ik om op te geven ... ik vind het gewoon leuk om de dingen die ik met mijn pony doe vast te leggen in een topic, gewoon om te laten zien wat we zoal uitspoken en misschien zien we dan wel eens vooruitgang bij het een of het ander ... Nu ik dit zo schrijf: zou het niks zijn als je een soort fotodagboek zou kunnen bijhouden? Dat je zeg maar 1 topic hebt (waarschijnlijk wel op een andere manier uitgewerkt) waar je telkens je nieuwe foto's (of filmpjes) kan bijplaatsen? En dat mensen dat dan kunnen volgen als ze geïnteresseerd zijn in wat je doet ... Dan heb je niet tig losse topics van allemaal dezelfde mensen & dezelfde paarden, en verdwijnen je topics ook niet na 3u al naar pagina 2 ...

Is maar even een hersenspinsel hoor :Y)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:47

Ik zou dat een heel goed idee vinden. Dan volg je wie je leuk vindt en heb je een veel beter totaalbeeld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:53

Inderdaad :j

En weet je wat het ook is? Ik heb niks tegen die mensen hé (kan met een aantal gewoon heel erg goed opschieten ;) ) maar ik zit bv. veel bij het grondwerk-onderdeel, en post daar mijn foto's/filmpjes (tenzij we een springtraining doen ofzo uiteraard) en er zijn een heel aantal mensen met vrijheidsdressuur bezig. Die zijn ook ver in wat ze doen en ik vind het echt prachtig om te zien allemaal ... Maar dan krijg je dus elke keer topics van dezelfde mensen met dezelfde paarden die dezelfde kunstjes doen ... Nogmaals, heel leuk om te zien .. Maar ik die heel veel probeer af te wisselen en nieuwe dingen probeer etc. vind het wel wat jammer, want die krijgen altijd heel veel bekijks (en bijbehorende reacties) terwijl ik het na 3x wel gezien heb :o Als je begrijpt wat ik wil zeggen :+

Als je het ook allemaal meer samenbundelt heb je ook meer mensen op 1 pagina zeg maar, en vallen die topics niet zo snel naar onder .. Misschien dat er zelfs iets kan zijn zoals op EA (weet niet of het op elk EA-onderdeel zo is), dat je topic niet naar boven komt bij een nieuwe reactie, maar ze op aanmaakdatum blijven staan. En als je dan een bepaald aantal pagina's hebt mag je weer een vervolgtopic maken ofzo ... Beetje huiskamer-idee ...

(ben trouwens maar hardop aan het denken hoor :P )

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:56

Ik zou zeggen:stel voor. Ik zou het erg leuk vinden. Ook voor jezelf :). Bovendien kun je dan ook updaten met een stuk minder foto's of gewoon een verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:03

Misschien eerst maar even wat meer reacties hier afwachten .. als enkel jij & ik het leuk vinden hebben we er niet zoveel aan hé? :+

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:11

als je dan veel reacties hebt is het wel moeilijk om de update te vinden. Dat kan mensen er weer van weer houden om te kijken. Als ik eerst 3 pagina's "oh wat leuk" moet doorspitten voor ik de update gevonden heb is bij mij de lol er al weer vanaf.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:13

Misschien ben ik (een van de velen?) die zorgt dat je topic zoveel bekeken wordt maar dat je weinig reacties krijgt.

Ben een typische meelezer, soms log ik niet eens in en kijk ik wat men zoal bezig houdt.

Daar komt bij dat mijn interesse groot is maar dat ik de laatste jaren niet gereden heb en ik vind dat ik geen recht van spreken heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:16

Maar er zijn zoveel meer topics dan alleen de topics waar je rijtechnische tips zou moeten geven ;)
Het is misschien saai om elke keer alleen maar "o, wat leuk" te krijgen als reactie, maar veel liever dat dan niks :+ Steek er toch tijd & moeite in (met plezier overigens) .. ;)

@ DeHP : klopt :j maar daar moet ook wel een manier voor te vinden zijn .. Je kan nu al de berichten van de topicstarter alleen opzoeken, misschien kan er ook elke keer "update" ofzo staan en dat je dus zo enkel de updates van de ts kan zoeken. Again, ik zeg zomaar wat ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 08:58

Luxor: Hoezo heb je geen recht van spreken? Alleen op HAW is rijtechnisch commentaar verplicht, op de andere fotosubs niet

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:14

Lange titels geeft bij mij de reactie: :O

:o

Maar dat is vast persoonlijk }:0 :')

(heb het soms ook wel hoor, een wat langere titel, maar probeer het altijd kort & bondig te houden :Y) )

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:15

Dank je voor de tip!

Maak ik er volgende keer wel van: Paard :P

Dankzij jullie heb ik nu al meer reacties dan ik anders ooit zou hebben gehad! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:19

Haha, dat is weer een beetje heel kort :P

Het is ook niet simpel .. wat de ene een leuke titel vind vind de andere weer niks ... Je moet het maar net treffen :+ Ik heb me wel voorgenomen om als ik wat rondbok ook eens langs ITP ed te gaan, een paar topics aan te klikken en ook een reactie te geven ... Het moest maar eens helpen :Y)

Zit nu wel met het "probleem" dat ik in sommige topics al gereageerd heb, maar dit niet altijd meer weet .. zeker bv. bij GVL-ITP waar het aantal topics niet zo groot is .. Ze staan dan wel in je lijst als je gereageerd hebt maar ik gooi ze er altijd weer uit omdat ik niet de intentie heb het te blijven volgen zeg maar .. En dan klik ik dus wel eens een topic aan waarvan ik denk "hmm, die heb ik toch al eens gehad?" .. en dan moet ik eerst kijken of dat inderdaad zo is .. :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:21

Kan dat, uit je lijst halen?

Ik ga ook maar eens op sneue topics reageren. Verbeter bokt, begin bij jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:22

Ik kan dat :j Het schijnt niet bij iedereen te kunnen :') maar ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad ermee, gelukkig :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:30

Goed beziggggg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:59

Ik doe mijn best :Y)
Ben alleen net op een topic gestoten waar ik eigenlijk niet vrolijk van werd .. en nu is mijn zin om te reageren ook meteen over := :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 23:01

Hmmm misschien ben ik daar net ook geweest :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 23:03

Dat weet ik niet :+ Je hebt er in ieder geval niet gereageerd :Y)
Maar ik vrees dat we wat offtopic gaan :P