saskiakefie schreef:Ik tel mee af, al kan koninginnedag me niks schelen mij ook niks, maar het logo wel
01San schreef:hahahah nieuwjaar.. maar zou morgen nog veel meer beveiliging zijn bij koningin? is er wat over op het nieuws geweest?Over het nieuwjaar moest ik ook al aan denken Zou me niks verbazen dat er meer beveiliging staat.
Haha, ik zie zo voor me hoe er géén ander logo is, en dat wij hier een beetje zitten te aftellen voor niets.
_JY_ schreef:Haha, ik zie zo voor me hoe er géén ander logo is, en dat wij hier een beetje zitten te aftellen voor niets. precies maakt het nu net zo grappig
_JY_ schreef:Haha, ik zie zo voor me hoe er géén ander logo is, en dat wij hier een beetje zitten te aftellen voor niets.
Het enigste wat ik nu wel heel erg doe is de modjes lastig vallen, als er geen logo komt weer een topic wat ze in het slot kunnen gooien sorry modjes, ben erg vervelend
M_hartje_M schreef:_JY_ schreef:Haha, ik zie zo voor me hoe er géén ander logo is, en dat wij hier een beetje zitten te aftellen voor niets. precies maakt het nu net zo grappig vind ik ook