Iedereen weet toch dat de mods gebruikers bespreken...
Alleen was dit keer een modje zo dom geweest om het in het verkeerde topic te doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Misschien niet in dit topic Adil, maar je kan behoorlijk scherp uit de hoek komen, blijkt nu ook weer.
En ik ben zwart ja, maar dat neemt niet weg dat ik dit best even met je wil bespreken, waarom niet? Moet het dan altijd zwart tegen groen zijn in jouw beleving?
chevax schreef:Ik vind het overigens erg bevreemdend dat mensen die boos zijn over het bespreken van Posts van bokkers het wel doodnormaal schijnen te vinden om dit weer aan te grijpen om te schelden tegen mods. Weet je, als je maar vaak genoeg tegen jezelf zegt dat die mods alles met slechts een, totaal verdorven doel doen, dan heb je een prima grond voor die hevige, morele verontwaardiging en dan kun je dat ook prima voor jezelf verdedigen. Of je dat moet willen, is een tweede.
Maar af en toe moet je doorpakken en regels handhaven. Wat hier gebeurd is is niet zozeer tegen de regels, het is een bericht wat gewoonweg verkeerd geplaatst is op het verkeerde forumgedeelte. Dat is evenals dat een topic van een gebruiker wel eens verkeerd geplaatst wordt die wordt ook meestal wel weer verplaatst.
Alleen hier gaat het om bepaalde informatie. Nouja dat dat naar buiten is gekomen, is dan perongeluk gebeurd. Storm schreef:Hoe zou jij dit vertrouwen dan terug willen laten komen?
Wat zou daarvoor nodig zijn?
chevax schreef:Ik vind het overigens erg bevreemdend dat mensen die boos zijn over het bespreken van Posts van bokkers het wel doodnormaal schijnen te vinden om dit weer aan te grijpen om te schelden tegen mods. Weet je, als je maar vaak genoeg tegen jezelf zegt dat die mods alles met slechts een, totaal verdorven doel doen, dan heb je een prima grond voor die hevige, morele verontwaardiging en dan kun je dat ook prima voor jezelf verdedigen. Of je dat moet willen, is een tweede.
Storm schreef:Geloof me Adil, als ik nog groen was geweest, had ik dit al op een heel andere manier met je besproken.
Ik spreek nu als Storm, en absoluut niet meer als mod.
Feit is wel dat de een meteen begint te schelden, terwijl de ander wél volwassen kan blijven.
Citaat:Eh, wanneer ik iemand een huichelaar vind is dat een mening die godzijdank gewoon openbaar mag. Schelden is dat niet, maar enkel en alleen een uitdruk aan mijn visie op het mod-team. Dat het niet zo goed aankomt, dat snap ik ook, maar ik vind...!
Adil schreef:Storm schreef:Geloof me Adil, als ik nog groen was geweest, had ik dit al op een heel andere manier met je besproken.
Ik spreek nu als Storm, en absoluut niet meer als mod.
Feit is wel dat de een meteen begint te schelden, terwijl de ander wél volwassen kan blijven.
Betreft schelden:Citaat:Eh, wanneer ik iemand een huichelaar vind is dat een mening die godzijdank gewoon openbaar mag. Schelden is dat niet, maar enkel en alleen een uitdruk aan mijn visie op het mod-team. Dat het niet zo goed aankomt, dat snap ik ook, maar ik vind...!
Het is trouwens maar net wat je volwassen noemt...Pot verwijt de ketel, ga je me nadoen?
Revanches schreef:Ik was even het spoor bijster toen ik dit topic zag, vandaar dat ik gewoon even vroeg hoe en wat met betrekking tot lijstjes.
Nu ik dit lees snap ik wat er mis is gegaan en dit heeft de desbetreffende moderator ook al proberen uit te leggen, in het ander genoemde topic.
Wel is het erg jammer dat sommige bokkers uiteindelijk toch niet goed lezen en daardoor zelf gauw hun oordeel erover vellen, en daardoor bepaalde dingen uit verband trekken. Iedereen kan wel eens een foutje maken. En diegene geeft het ook toe. Wat wil je dan nog meer? En heeft het zin om meteen in onvriendelijke aanval te treden?
Sientje schreef:Ongeacht wat eraan vooraf is gegaan, en of er nou wel of niet terecht 'brulpb's' of wat dan ook worden uitgestuurd, denk ik dat het beheer wijs genoeg zou moeten zijn respectvoller over de gebruikers te communiceren.
Sientje schreef:Revanches schreef:Ik was even het spoor bijster toen ik dit topic zag, vandaar dat ik gewoon even vroeg hoe en wat met betrekking tot lijstjes.
Nu ik dit lees snap ik wat er mis is gegaan en dit heeft de desbetreffende moderator ook al proberen uit te leggen, in het ander genoemde topic.
Wel is het erg jammer dat sommige bokkers uiteindelijk toch niet goed lezen en daardoor zelf gauw hun oordeel erover vellen, en daardoor bepaalde dingen uit verband trekken. Iedereen kan wel eens een foutje maken. En diegene geeft het ook toe. Wat wil je dan nog meer? En heeft het zin om meteen in onvriendelijke aanval te treden?
Ik denk dat het maken van het foutje, al is het wel een slordig foutje, niet zozeer gelijk het probleem hier hoeft te zijn. Maar sinds het lezen van dit topic heb ik wel de spreuk c'est le ton qui fait la musique in m'n hoofd. In mijn beleving is het niet meer dan logisch, dat er achter de schermen eea. wordt bijgehouden. Echter schrik ik ook wel van de manier waarop dit gebeurt, zoals in de per ongeluk geplaatste post is te lezen. Kennelijk is dit de manier waarop er achter de schermen wordt geredeneerd en gecommuniceerd - nou ja, mijn manier is het niet zullen we maar zeggen. Het komt op mij niet al te vriendelijk of respectvol over, iets wat ik betreur. Ongeacht wat eraan vooraf is gegaan, en of er nou wel of niet terecht 'brulpb's' of wat dan ook worden uitgestuurd, denk ik dat het beheer wijs genoeg zou moeten zijn respectvoller over de gebruikers te communiceren. Toevallig wordt dit door een foutje nu openbaar gemaakt, maar mij maakt het nieuwsgierig - of beter gezegd: huiverig - voor wat er allemaal nog meer achter die schermen te lezen is. En nee, dan ben ik niet gevoelig voor complottheorieën oid, maar een post als deze veroorzaakt bij mij wel een bepaalde kijk op de gang van zaken. Jammer.
Revanches schreef:Dus het is niet een complottheorie en zeker niet alleen maar negativiteit wat achter de schermen wordt geplaatst en overlegd over bepaalde gebruikers.
Het is juist jammer dat sommigen dat wel zo interpreteren...