mn avatar is illegaal!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:24

dan had Jurenko dat me wel netjes mogen uitleggen, ik weet ik mag geen mailtjes plaatsen, maar er werd mij, doch vriendelijk verzocht de avatar te verwijderen, welke illegaal leek te zijn.

Ik vroeg om bewijzen, waarom zou ik me door een willekeurig iemand laten dwingen mn avatar weg te halen?

Ik kreeg geen bewijzen en hoorde vervolgens helemaal niks meer, en toen schreef ze vervolgens hier dat ze dr eigen bedreigt voelde(Wat overdreven zeg) en wilde onder een andere naam verder werken, of ik haar ik weet niet wat aangedaan heb!

Sorrie maar ik doe niet mee aan dit spelletje, als ze me netjes had aahgentoont waar het logo van was, zodat ik ook een argument kan hebben om het te verwijderen, maar ik hoor helemaal NIETS alleen tot verzoek van verwijderen, ja zo kan ik iedereen wel een mailtje sturen wil je je logo verwijderen? Nee volgens mij ben je dan op zn minst wel een verklaring verschuldigt aan diegegen en dan was ik gerust bereid geweest, jullie zien maar zoals jullie het willen zien, dit verhaal leidt een eigen leven en dat is toch niet meer tegen te houden, met wat knap overleg was er nl. niks aan de hand geweest want ik was bereid hem weg te halen!

Ing__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:30

ja ok maar die verklaring heb je nu wel gehad...
dus dan ist toch een kleine moeite om een andere te nemen?

Coolio

Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:44

Wat een gezeik zeg, zo geweldig is die avatar van je toch ook weer niet, dat het dit allemaal waard is? Ik zou zeggen: Neem een nieuwe!!!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:59

Die van jou is wel gaaf, Coolio...maar even on topic, Chiqua maak je niet zo druk en neem een ander, dit wordt wel erg kinderachtig op deze manier. Ga de uitdaging aan en maak zelf een hele mooie

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:42

djeees hou oud ben je Verward
Neem gewoon een andere is je gewoon toch netjes gevraagt doe in hemelsnaam niet zo moeilijk en zoek gewoon een anders sjonge..

Coolio

Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:53

Pauline schreef:
Die van jou is wel gaaf, Coolio...maar even on topic, Chiqua maak je niet zo druk en neem een ander, dit wordt wel erg kinderachtig op deze manier. Ga de uitdaging aan en maak zelf een hele mooie

Thannnkkksss!!! Vind em zelf ook vet!!!!! Die van jou is ook gaaf Haha! . Maar goed, dit was dus ff offtopic..

horseless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:49

chatelaine schreef:
djeees hou oud ben je Verward
Neem gewoon een andere is je gewoon toch netjes gevraagt doe in hemelsnaam niet zo moeilijk en zoek gewoon een anders sjonge..

amen.
Zoek gewoon een leuk plaatje op inet, en maak daar een avatar van. Leuke plaatjes genoeg toch?

Ing__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:47

nou kom op chiqa Haha!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 07:23

nou beetje jammer hoor... >;)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:33

lag het nou aan mij of had ze hem al veranderd Verward

maar als ik het goed begrijp dan heeft chiqa deze avatar van een avatar uploadsite, en die uploadsite heeft niets te maken met het bedrijf van jurenko? Dan moet Jurenko toch helemaal niet bij chiqa zijn of ligt dat nu aan mij?

Jurenko moet gaan klagen bij die andere site, en zolang die andere site niet bij chiqa klaagt heeft Jurenko volgens mij weinig te eisen?

het kan ook zijn dat ik iets onderweg uit het oog verloren ben hoor? maar ligt de bron niet bij die uploadsite in plaats van bij chiqa... eerlijk gezegd vind ik niet dat chiqa zo overdreven reageerd. Eerst voor dat jurenko reageerde waren jullie het ALLEMAAL met haar eens, 1 berichtje van jurenko en ze word de grond in gestampt, sorry hoor, maar meelopen dat vind ik pas kinderachtig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 12:56

Shiloh"]
lag het nou aan mij of had ze hem al veranderd Verward
[/quote]

klopt ik heb hem aangepast, randje eromheen en een andere vormgeving...

[quote="Shiloh"]
maar als ik het goed begrijp dan heeft chiqa deze avatar van een avatar uploadsite, en die uploadsite heeft niets te maken met het bedrijf van jurenko? Dan moet Jurenko toch helemaal niet bij chiqa zijn of ligt dat nu aan mij?
[/quote]

presies ik heb die avatar van een algemene avatar site en niet van een bedreif afgepikt, dus moet ze bij die ste zijn, welke is haar allang al bekend. Maar deze site heeft allemaal merk getitelde avatars en ik was me echt van geen kwaad bewust want er staat geen naam oid. bij...

[quote="Shiloh schreef:
... eerlijk gezegd vind ik niet dat chiqa zo overdreven reageerd. Eerst voor dat jurenko reageerde waren jullie het ALLEMAAL met haar eens, 1 berichtje van jurenko en ze word de grond in gestampt, sorry hoor, maar meelopen dat vind ik pas kinderachtig...

dankje Shiloh, ik laat me ook niet door zon stelletje meelopers uit het veld slaan, gelukkig dat jou het iig geval opvalt...ach dit is een eigen leven gaan leiden en ik zie het als volgt...als er een schaap over de dam gaat volgen er automatisch meer....tenzij je een sterke eigen mening heb maar diegene die hier reageren reageren altijd in kliekjes is me opgevallen sua dat zal wel met kudde gedrag te maken hebben!

Groetjes Chiqa verder wil ik hierbij graag dat deze topic gesloten wordt want het gaat echt nergens meer over...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:42

Citaat:
dankje Shiloh, ik laat me ook niet door zon stelletje meelopers uit het veld slaan

?

Je bent het er niet mee eens en dus een meeloper?
Ik vind het heel rot voor je maar als je vriendelijk iets gevraagd wordt kun je daar toch wel begrip voor opbrengen? Maar dat doe je niet, je vergroot de zaken uit en maakt het erger dan het is.

Maar wees iig beleefd tegen de mensen die op je reageren, wel zo prettig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:02

slotje

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:12

Dan moet je even een moddie pb'en. Slotjes verschijnen niet vanzelf.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:11

Afbeelding

Krijg nou wat Verward

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:57

Haha!

Ik vindt dat Jurenko ook fout heeft gezeten. Ik heb nergens gelezen dat ze terug had gestuurd dat het het logo van d'r bedrijf is(ik kan het ook over het hoofd hebben gezien)

Als ik een mailtje kreeg over mijn avatar zou ik het ook niet meteen geloven. Maar als ik vraag om "bewijzen" en ik krijg die niet kan diegene ook de pot op, dan hou ik hem ook. Is het dan zoveel moeite om uitleg terug te sturen.

Maar zoals nu is gezegt dat Chiqa hem van een avatarsite heeft afgehaald, is dit topic idd niet meer nodig. Jurenko moet dan maar even achter die site aangaan.
Hoe jullie dat met die avatar gaan doen moeten jullie zelf maar oplossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:01

Missy schreef:
:Maar zoals nu is gezegt dat Chiqa hem van een avatarsite heeft afgehaald, is dit topic idd niet meer nodig. Jurenko moet dan maar even achter die site aangaan.
Hoe jullie dat met die avatar gaan doen moeten jullie zelf maar oplossen.

kan ze dr hard ophalen want op die site is een wellhalla van merken avatars en skins, alle soorten en maten, automerken, frisdrankmerken, kroegembleems, sportmerken, kleding merken...ach je kan het zo gek niet bedenken, krijgen ze het nog druk mee!

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:49

ehm... laat chiqa gewoon haar avatar houden, hij is al aangepast, dus niet zeuren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:58

Jupiter schreef:
ehm... laat chiqa gewoon haar avatar houden, hij is al aangepast, dus niet zeuren Haha!

danjewel, tof dat er ook een paar niet meedoen aan dat kuddegedrag, ze gaat MSN maar aanpakken, zal MSN het druk krijgen met al die merk avatars en skins...lukt ze toch niet...ach ik had het best willen veranderen, ben altijd wel bereid te helpen maar niet op dee manier, eerst zeggen en vervolgens iet meer thuis geven, ja voor wie moet ik het eigenlijk veranderen, niet voor mezelf iig! Haha!

Jurenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:34

Ik weet dat er geen pb´s geplaatst mogen worden.
Toch heb ik het gedaan om duidelijkheid te bieden.
Ik heb duidelijk gevraagt van welke site ze de logo heeft, om hun aansprakelijk te kunnen stellen.
zie onder.

Helaas is er een hoop stof opgewaaid op bokt, dit was volgens mij niet nodig geweest.
Natuurlijk begrijp ik dat ze een topic opend met de vraag wat nu.
Verder vindt ik dat ze het net als ik met pb had kunnen afwikkelen.

De rede waarom ik als Jurenko niet meer op bokt zit (behalve deze topic)
Is dat ik puur prive hier zit en dit ook graag zo wil houden.

Hieronder de begin pb´s

Ik zag dat jij een logo heb van een steigerend paard.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
groetjes Jurenko

ja das een goede vraag, je kan veel logo's vinden bij
http://msn.tweakzone.nl/

en gewoon zoeken bij googles naar "skins" of "avatars", succes waar deze presies vandaan komt weet ik helaas niet meer maar hier kan je iig genoeg vinden!

Groetjes Chiqa

Zou je voor mij kunnen achterhalen waar dit logo staat?

Het is namelijk ons bedrijfslogo en kunnen we de site of bedrijf een schadevergoeding vragen, deze logo is namenlijk wettelijk beschermd.

Ik zie dat je nog niet zo lang dit logo gebruikt, en als je hem van internet af heb weet je ook niet dat deze beschermd is.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om zo snel mogenlijk je avatar aan te passen zodat je ons logo niet meer hoeft te gebruiken.

Met vriendelijke groeten Jurenko[/color]

daar ben ik nie blij mee weet je hoelang ik alnaar zon avatar zoek?

Ik denkal een half jaar, en heb ik er eindelijkeen moet ie weg?

Ik zal er over nadenken ik vindt t een beetje overdreven sorrie!

heb je bewijzen dat het een beschermt logo is trouwens?

groetjes Chiqa

hierop heb ik niet gereageerd aangezien ik dit haar niet hoeft te bewijzen alleen naar de site toe.

ik heb er over nagedacht en niks meer van je gehoort, ik ga dit logo niet verwijderen, zeker niet als jij een loge van Felix heb, wat ook beschermt is, ik pieker er niet over!

Chiqa

Beste mensen trek a.u.b. uw eigen conclusie wat hier gebeurt is.
Als Chiqa zo gebrand is op haar logo moet ze hem maar houden.
We zijn nog bezig dingen uit te zoeken, daarna worden er denk ik stappen ondernomen mits dit Bart niet mee sleurt.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:38

Er is nog niemand die de avatar herkend heeft als jullie logo. What's the problem? Kijk als er nou heel groot een naam bij zou staan... en dan nog? Er is toch geen sprake van negatieve reclame? Als de avatar naar je site linkt en dat voor onnodig dataverkeer zorgt, dan kan ik het begrijpen. Maar je gebruikt zelf ook een avatar (ook nog eens van een bekend bedrijf) en weet zelf ook donders goed dat dat niet mag. En dan ga je een ander er op aan spreken? IMO zou je je vreselijk moeten gaan schamen, vooral omdat ze helemaal geen flauw idee had dat het niet mocht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:36

Jurenko"]
[quote]Ik weet dat er geen pb´s geplaatst mogen worden.
[/quote]

Jurenko houdt zich dus ook niet bepaald aan de regels...gewoon wèl doen..... Boos!

[quote="Jurenko"]
De rede waarom ik als Jurenko niet meer op bokt zit (behalve deze topic)
Is dat ik puur prive hier zit en dit ook graag zo wil houden.
[/quote]

wat heb je te verbergen, ik vindt het erg overdreven dat je een andere naam hebt aangenomen, ik heb je niet bedreigt oid....

[quote="Jurenko schreef:
We zijn nog bezig dingen uit te zoeken, daarna worden er denk ik stappen ondernomen mits dit Bart niet mee sleurt.

dan hebben jullie nog een lange weg te gaan want ik heb hier meer "bekende "logo's voorbij zien komen, dus dan zullen al die mensen aangepakt moeten worden, waar ben je dan mee bezig? Scheve mond

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:01

ligt dit aan mij of is deze discussie super nutteloos?het is een meningsverschil tussen 2 mensen die overduidelijk niet van plan zijn hun mening te veranderen dus wat maakt het dan uit wat de rest van bokt vind?meeste stemmen gelden ofz Haha!

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:38

Belachelijk een ander woord heb ik er niet voor.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:21

djeeeeeez jurenko wat kan jij zeuren zeg!

weet je wel hoeveel plaatjes van steigerende paarden er zijn?!?!

en ik heb nog nooit van jullie bedrijf gehoord, en nog niemand heeft chiqa's avatar als jullie logo herkend hoor!

zeker nu ze hem heeft aangepast mag ze hem IMO gewoon houden

er zijn echt 10000000000en plaatjes zoals jullie logo hoor.......