Veel bans of OW's voor schaduwaccount....frapant.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:09

sheela schreef:
Ik vind het toch wel heel creatief om te gaan discuseren met jezelf. Tja, als je je toch zo verveelt, ga je dat maar doen. Hoe zielig kan je zijn, denk ik dan maar. (get a life!)

En bedankt :oo

Ik discussieer altijd met mezelf. Als ik me in een discussie meng beeld ik me altijd in in de 'tegenpartij', welke argumenten kan ik leveren om 'mijn' mening onderuit te halen, zo kan ik die tegenargumenten zien aankomen en daar al op anticiperen en weer tegentegenargumenten op verzinnen :P

Discussiëren is nog niet zo makkelijk als het lijkt :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 06:25

Van discusseren met jezelf schiet je ook niet veel mee op. :P
En de antwoorden die je geeft, hoeven ook niet te kloppen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:38

Asyaa schreef:
sheela schreef:
Ik vind het toch wel heel creatief om te gaan discuseren met jezelf. Tja, als je je toch zo verveelt, ga je dat maar doen. Hoe zielig kan je zijn, denk ik dan maar. (get a life!)

En bedankt :oo

Ik discussieer altijd met mezelf. Als ik me in een discussie meng beeld ik me altijd in in de 'tegenpartij', welke argumenten kan ik leveren om 'mijn' mening onderuit te halen, zo kan ik die tegenargumenten zien aankomen en daar al op anticiperen en weer tegentegenargumenten op verzinnen :P

Discussiëren is nog niet zo makkelijk als het lijkt :)

Gezien jouw leeftijd in je profiel, zit jij nog in je nee-fase en kleutertijd, dus ik zou nog maar ff wachten met discussiëren :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:40

*spiekt in profiel*
:x :D _O-

Anoniem

Re: Veel bans of OW's voor schaduwaccount....frapant.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:56

Mijn nee-fase komt pas over 8 jaar als ik de puberteit in ga.
Leeftijd zegt weinig over discussie vaardigheden O:)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:13

Asyaa schreef:
Mijn nee-fase komt pas over 8 jaar als ik de puberteit in ga.
Leeftijd zegt weinig over discussie vaardigheden O:)

Nou, mijn ervaring met discussies met kinderen van 4 is als volgt: nee, nee, nee. Dat lust ik niet, dat wil ik niet enz.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:27

Ik denk dat merendeel van de SA's idd terecht zijn geband, maar er blijven nog steeds gevallen tussen zitten die onterecht zijn en toch geband blijven/worden, dat vind ik erg jammer want dit gaat in mijn ogen wel ten koste van de sfeer...

Hhilde schreef:
Je kunt zo een andere IP pakken dmv proxy dus een IP ban heeft geen enkel nut.

wel vet grappig :') omdat het IP adres van mijn voormalige stage permanent geband was, kon ik niet op bokt, ik ging dus via proxy erop. En heel wat proxyservers zijn al geband door bokt :') dus dat is inderdaad een methode van vele relschoppers :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:31

lifaya schreef:
Ik denk dat merendeel van de SA's idd terecht zijn geband, maar er blijven nog steeds gevallen tussen zitten die onterecht zijn en toch geband blijven/worden, dat vind ik erg jammer want dit gaat in mijn ogen wel ten koste van de sfeer...

Hhilde schreef:
Je kunt zo een andere IP pakken dmv proxy dus een IP ban heeft geen enkel nut.

wel vet grappig :') omdat het IP adres van mijn voormalige stage permanent geband was, kon ik niet op bokt, ik ging dus via proxy erop. En heel wat proxyservers zijn al geband door bokt :') dus dat is inderdaad een methode van vele relschoppers :j

Proxys werden volgens mij ook preventief gebant, maar tegen vpn netwerken kan je weinig doen. Als iemand terug wilt komen dan komt ie wel terug.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:36

Nou ik moet zeggen dat ik wel blij was dat er toen nog proxy was waarmee ik op bokt kon :+

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 03:15

Interessant topic..
Maar ik "ken" ook bokkers die "schoon schip" wilden maken en een nieuw account hebben gemaakt en dus annoniem verder zijn gaan bokken, hoe kan het dat dit niet opvalt?
Spelen zij het gewoon goed, dat het niet opvalt?
Of registreren zij dan gewoon een nieuw account op een ander IP-adres?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 06:18

BarbaLala schreef:
Interessant topic..
Maar ik "ken" ook bokkers die "schoon schip" wilden maken en een nieuw account hebben gemaakt en dus annoniem verder zijn gaan bokken, hoe kan het dat dit niet opvalt?
Spelen zij het gewoon goed, dat het niet opvalt?
Of registreren zij dan gewoon een nieuw account op een ander IP-adres?

Als je altijd een VPN server hebt aanstaan dan is de enige manier om erachter te komen of er een bekend patroon opduikt (hangt in zelfde topics rond, gaat emt zelfde mensen om, discussieert op zelfde manier). Ben je hier beetje handig in zal bokt er nooit achter komen.