. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
BartVB schreef:Favorietentabblad staat uitgelegd hier uitgelegd: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... a_terug.3F (en ook op het eerste tabblad op de forum hoofdpagina). Je kan de lijst hier aanpassen:
ucp.php?i=favorites&mode=forums
(of hoe het ook heet)
Op dat tabblad kan je een lijst maken met de forums die je regelmatig gebruikt. Ik kom eigenlijk nauwelijks verder dan het favorieten tabblad en 'Eigen berichten'.BartVB schreef:Wat gebruik betreft was het dropdown menu ook niet ideaal, de lijst is te lang voor in een dropdown, je moest gaan scrollen in die lijst en een specifiek forum terugvinden was ook nogal een opdracht. Ik snap zeker dat een aantal mensen er erg aan gewend/gehecht zijn maar er zijn redelijk wat alternatieve manieren om naar een ander forum te gaan.
Als je Forumzaken niet regelmatig bezoekt dan is het ook in het pulldown menu nogal flink zoeken tussen 100+ forums.
Ik houd gewoon van 1 overzicht waaruit ik kan kiezen. En vandaag wil ik alle paardgerelateerde fora zien en morgen juist weer alleen het nieuws of juist de beestenboel etc.
) maar ik blijf van mening dat het via het menu veel sneller werkt dan eerst via forumindex naar tabbladen te moeten.
) Alles went (heb al heel wat veranderingen op bokt meegemaakt) maar dit is de eerste keer dat ik een functie echt mis. 
BartVB schreef:
kaj schreef:Mmm als ik dat doe dan verdwijnt mijn menubalk bovenin (F11 effect zeg maar) dus waarschijnlijk doe ik gewoon iets niet goed (of mijn toetsenbord heeft vreemde instellingen dat kan ook natuurlijk)
Later vandaag even puzzelen om te kijken of dat makkelijk op te lossen is.