Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:10

Naborah schreef:
maar het is toch leuk dat dit gerorganiseerd wordt? Denk dan: 'leuk voor alle mensjes die er aan meedoen, kunnen ze elkaar vinden, hebben ze allemaal dankzij mijn rode letters kunnen doen'.

Dat denk ik helemaal niet, ik vind het prima dat mensen daar heen gaan, maar laat ze dat lekker in een topic bespreken en regelen, ik hoef dat niet bij mijn naam te hebben staan, da's van mij.

Naborah schreef:
Ik stoor mij er niet aan, en denk dat er wel belangrijkere dingen zijn om over na te denken op bokt. Hoewel de rode letters in Office wel even aangepast moeten worden :+

Ik stoor me er zelfs erg aan, op Bokt worden steeds meer dingen zomaar gedaan, terwijl mensen niet gevraagd worden en het er niet mee eens zijn. En dan is dit zelfs onzinnig. Doe dat in een topic, zoals alles en iedereen dat doet. En niet bij mensen hun naam, hun "eigen" stukje op Bokt.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:12

Puera schreef:
Het is vergelijkbaar met het Horse Event... de mensen die erheen gaan of van plan zijn erheen te gaan, zoeken/maken zelf wel een topic.
Er wordt genoeg ruchtbaarheid aan gegeven.

Ik vind zoiets opdringerig, net als de verkopers die aan de deur komen of je in de stad aanspreken. Geen behoefte aan... die keuze maak ik zelf wel.

idd Jehova's blijven ook maar aanbellen, dit is even irritant

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:14

Hoe hard mensen zich druk kunnen maken om een stom prulletje op een forum. De vraag stond er ook heb het weggeklikt, één seconden van mijn leven gekost. Het kan allemaal erger :)
Verder is het nog altijd de persoon die bokt regelt die de prioriteiten bepaald in mijn ogen.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 12-04-11 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:14

Ik moet je gelijk geven, GamblersCup, dat het voor mij geen prioriteit heeft, maar 'so what'? Het gaat mij echt niet uitmaken, ik stoor mij er verder niet aan, en dit is gericht aan heel bokt. Ik geef aan 'ga niet mee', en het is weg. Moeilijk 8)7 .
Ditzelfde geldt voor HE, vind het leuk om te zien of bepaalde mensen uit mijn omgeving ook gaan, i.v.m. evt. carpoolen. Daar is een hele Bokt lounche, dus ook heel bokt. Maar als je niet gaat, niemand die je met die letters dwingen wilt, of zie ik dat fout?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:16

Ik vind de reacties over 'wij hebben hier niet om gevraagd' eerlijk gezegd een beetje overdreven. :+ Ik zag het ook opeens staan en gewoon even geklikt en klaar. Waar je je al niet druk om maakt zeg. :')

Eskimo

Re: Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:17

Jeeeeeeeezus hahaha waar kan je je wel niet druk om maken! :+ Ik heb het gewoon weggeklikt maar het stoorde mij echt niet.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:17

Ik vind dat hele ding overdreven :+

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:18

Ik heb het voor alle duidelijkheid in mijn onderschrift gezet. Ik blijf maar PBs krijgen van mensen of ik ook meega, dus nu is het voor iedereen duidelijk!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:18

:') bwahahaha zo grappig je onderschrift!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:19

Is dat niet een beetje lagere school dat onderschrift. Ik snap de commotie er echt niet om.. :')

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:20

lesilla schreef:
Is dat niet een beetje lagere school dat onderschrift. Ik snap de commotie er echt niet om.. :')

Hoezo? Het is toch goed gespeld?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:21

Ze bedoelt kinderachtig denk ik. :+

Naborah

Lesilla, mag ik komen logeren O:) Gezien je woonplaats :')
Duidelijk Gulpje :j

Ik ga ook niet, anders had ik het wél in mijn onderschrift, profiel of in het topic staan. Clear voor de rest, lijkt mij zo.

mhu100

Woonplaats: Emmen, Meppel, Zwolle, Harderwijk, Amersfoort, Soest, Soesterberg, Zeist

Bellatrix schreef:
Ik vind de reacties over 'wij hebben hier niet om gevraagd' eerlijk gezegd een beetje overdreven. :+ Ik zag het ook opeens staan en gewoon even geklikt en klaar. Waar je je al niet druk om maakt zeg. :')

Het gaat er om dat er met 2 maten gemeten wordt. Wij, als simpele gebruikers, worden in een keurslijf geduwd en moeten ons houden aan allerlei regeltjes, terwijl het Bokt-team gewoon maar kan doen wat ze goed achten en hiermee soms hun eigen regels overtreden en tegen de wensen van de gebruikers in gaan.
Ze vergeten 1 ding: Zonder gebruikers is er geen Bokt meer.

Engeltje

lesilla schreef:

Nee maar jij woont in de Efteling, waarschijnlijk in het Lavenland dus het is je vergeven :+

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:22

Bellatrix schreef:
Ze bedoelt kinderachtig denk ik. :+

Serieus? Echt heel erg bedankt voor je uitleg!!! Nu zijn mijn gevoelens gekwetst!

:')

nele_cairan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:23

Ik heb eindelijk ontdekt waar deze discussie over gaat. Ik denk dat er deze dagen ergere dingen gebeuren om zich druk over te maken...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:23

Mijne waren al gekwetst toen door die rode tekst gesuggereerd werd dat ik misschien wel mee zou willen naar de Efteling.

Gevoelig type :')

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:24

En ik ga echt niet met Bokt mee naar de Efteling. Ga ik zeker de hele tijd commentaar krijgen dat ik rechtop moet zitten in de Python, dat ik in het Sprookjesbos meer moet ontspannen en mn handen iets hoger moet dragen in het Spookhuis _O-

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:25

Engeltje schreef:
En ik ga echt niet met Bokt mee naar de Efteling. Ga ik zeker de hele tijd commentaar krijgen dat ik rechtop moet zitten in de Python, dat ik in het Sprookjesbos meer moet ontspannen en mn handen iets hoger moet dragen in het Spookhuis _O-

* proest *

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:26

Kiwipitje schreef:
Mijne waren al gekwetst toen door die rode tekst gesuggereerd werd dat ik misschien wel mee zou willen naar de Efteling.

Gevoelig type :')

:(:) Same here, weet niet of ik er ooit overheen kom.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:27

Hahahaha Engeltje!!!

Gefeliciteerd Naborah trouwens, dat je maar veel taart mag eten en kado's mag krijgen!

En nu ontopic: Ik vind het (ondanks mijn onderschrift jahaa) niet een heel erg drama. Er zijn andere dingen op Bokt waarvan ik vind dat ze belachelijk zijn en dit is inderdaad een kwestie van linkje aanklikken en Nee of Ja drukken.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:29

Ik vind dit echt kinderachtig gedoe. Er wordt een meeting georganiseerd naar de Efteling, wat ik een leuk initiatief vind. Als je niet mee wil, ga je lekker niet. Maar dan hoef je ook niet vsn die kinderachtige reacties te plaatsen. En so what, wil je niet dat er iets achter je naam staat, klik je het weg.
Er lijken me genoeg andere dingen om je druk over te maken zeg.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:30

Engeltje schreef:

:') 't Is maar dat je 't weet.

Bedankt Gulpje :)

'Het is maar waar mensen over willen praten en hun gelijk op willen halen.' Aansluitend op de quote van Engeltje.
Lang leve ons Bokt.nl met het eeuwige gekibbel _/-\o_

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:31

Marit schreef:
Ik vind dit echt kinderachtig gedoe. Er wordt een meeting georganiseerd naar de Efteling, wat ik een leuk initiatief vind. Als je niet mee wil, ga je lekker niet. Maar dan hoef je ook niet vsn die kinderachtige reacties te plaatsen. En so what, wil je niet dat er iets achter je naam staat, klik je het weg.
Er lijken me genoeg andere dingen om je druk over te maken zeg.

t is en blijft spam en dat mogen wij hier op bokt zelf ook niet