stef schreef:EngeltjeS schreef:Stef was toch ook gekleurd? (of is dat heel vroeger?)dat heel heel heel heeeeeeel vroeger (tot 2003 uit mn hoofd) maar ik weet het wel!
Iris82 schreef:OneForza schreef:ja die mods lachen zich rotDe mids ook! Dacht je werkelijk dat de mods de creatieve breinen zijn hier achter? Groen zal nooit meer hetzelfde zijn.
Leonoor schreef:EngeltjeS schreef:Ik meld me als mod, dan kan ik volgend jaar tenminste rustig slapen. Dan weet ik de grap al Wat let je om een aanmelding te doen Waar kunnen we dat doen?
ik geloof dat ik dat ook een prima plan vind! ergens halverwege februari moderator worden en dan op 2 april weer aftreden! Ik stem voor!
__Elizabeth schreef:Misschien ben ik dom maar...wat is een MID? Dat is de oude naam voor iemand van de bezwaarcommissie, vroeger heetten wij bemiddelaars en dat werd afgekort tot mid.
VERAx schreef:Maak het niet té erg morgen he Modjes? waarom niet dan is het pas een goede grap als iedereen erin trapt
Leonoor schreef:Zelf ben ik gewoon de hele dag aan het werk, dus ik doe helemaal niets morgen!Maar je hoeft ook niets te doen... Die rooie daarin tegen...
Iris82 schreef:Leonoor schreef:Zelf ben ik gewoon de hele dag aan het werk, dus ik doe helemaal niets morgen!Maar je hoeft ook niets te doen... Die rooie daarin tegen... ze moet wel degelijk wat doen: vertellen wat de grap is!Ik vermoed inderdaad dat bart en eline het probleem gaan veroorzaken
Ik heb eigenlijk best veel geleerd dankzij 1 april, over Rome enzo Ben bang dat het nachtwerk wordt.. ben veel te nieuwsgierig
Iris82 schreef:Leonoor schreef:Zelf ben ik gewoon de hele dag aan het werk, dus ik doe helemaal niets morgen!Maar je hoeft ook niets te doen... Die rooie daarin tegen... coool!!!!De 'sleutels' ????
Mijn banner is nu: Hier zijn Russische dames. Vrouwen uit het prachtige Rusland. Leer ze hier op het internet kennen http://www.RussianEuro.comDoet me weer denken aan een van de eerste hints, over Rusland