Het is voor ons soms heel moeilijk om 100% passende foto's te vinden, en zoals het hierboven ook al ergens werd beschreven door Bart: het is ook inderdaad een stukje opvulling om de enorme lap tekst op de voorpagina te breken. Het zorgt ervoor dat het fijner leesbaarder is en dat het niet een enorm vlak letters is waardoor de voorpagina er ook minder aantrekkelijk uitziet.
We zijn nog steeds afhankelijk van een bepaalde database. We hebben op zich wel veel foto's maar die moeten dan ook net weer passen bij het onderwerp. Soms wordt er gekozen voor een foto die redelijk dicht in de buurt komt bij het onderwerp, soms staat er een foto die super aansluit en soms een foto die als een soort van sfeerfoto kan worden gebruikt (bijv de foto van het paard met de weerspiegeling in het water.)
We zijn nog steeds druk bezig om alles te verfijnen, maar op dit moment roeien we met de middelen die we hebben. Dat zal vast niet tot ieders tevredenheid zijn, maar we doen ons best. In het geval van de foto die op dit moment bij het gebitsartikel staat: ik heb eerst in de Wiki gekeken maar ook daar stond niets bruikbaars. Ik heb nog wel een stuk of 4000 foto's in mijn upload staan, maar die kan ik niet handmatig doorkijken of er een geschikte bij staat. Dan ben ik wel een paar uurtjes bezig.
De tekst moest gebroken worden en deze foto was nog enigzins passend. Misschien niet tot ieders tevredenheid, maar goed, hij is goed genoeg voor een sfeerfoto/foto met nog een beetje hetzelfde onderwerp: tanden

Een beter sluitende foto mag natuurlijk altijd aangeleverd worden. Dan kunnen we kijken of die beter past bij het onderwerp