'Eigen berichten' vol stiploze onderwerpen.. help.. :+

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xAlice

Re: 'Eigen berichten' vol stiploze onderwerpen.. help.. :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 11:23

Bij mij is het trouwens ook zo dat als ik op pagina 1 kijk er boven: Eigen berichten, staat..
Maar als ik op pagina 2 kijkt verandert dat in: er voldeden 582 resultaten aan de zoekterm? :?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 11:25

Ik heb gisteren ook mijn eigen berichten opgeschoond en ik hou gewoon 1 pagina over...kon alles ontstippen wat ik wilde...en die topics verdwenen dan ook uit mijn lijst...

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 11:31

De topics die nu bij mij weer in grote getallen aanwezig zijn heb ik al tijden geleden ontstipt en ze waren ook weg, ineens staat mijn lijst weer vol met ontstipte topics. en ook dan zonder stip dus ik krijg ze niet weg.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 11:47

Cavaletti, dat heb ik ook. Topics die ik heel lang terug met succes ontstipt heb staan er nu ineens weer, zonder stipje...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:26

Naar aanleiding van dit topic ben ik zelf ook maar eens gaan kijken, heb ca half jaar terug mijn 'eigen berichten' opgeruimd, dat ging toen probleemloos, snel en gemakkelijk van ca 50 pagina's naar zo'n 3 pagina's. Nu zie ik inderdaad hetzelfde als de printscreen in dit topic, heel veel stiploze onderwerpen :?

Het was eerst zo makkelijk!

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 18:19

Dit topic is erg stil, maar ik wil zo langzamerhand toch wel weten hoe ik al die oude of niet meer interessante topics uit mijn berichtenlijst kan halen. Ik heb ze niet voor niks toen al weggestipt en nu staat mijn hele berichtenlijst weer vol met stiploze topics. Dus Bart hoe gaan die dingen weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 18:42

Ben ik ook benieuwd naar.. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:59

hoe verwijder je je eigen berichten? :o

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:16

Lidyyy schreef:

door op het stipje voor aan je topic te klikken, links bovenin bij abonneer, dan is het stipje weg en ook je topic. Dat had ik dus al maanden lang gedaan en de topics waren gelukkig weg en nu ineens zijn al die weggestipte topics weer terug.

Muizenissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 22:41

cavaletti schreef:
Lidyyy schreef:

door op het stipje voor aan je topic te klikken, links bovenin bij abonneer, dan is het stipje weg en ook je topic. Dat had ik dus al maanden lang gedaan en de topics waren gelukkig weg en nu ineens zijn al die weggestipte topics weer terug.

Nou ja, je berichten zelf zijn dan natuurlijk niet verwijderd. De ontstipte topics staan dan gewoon niet meer in je lijst van eigen berichten (althans, dat werkte zo, helaas niet meer -:(- ).

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:31

cavaletti schreef:
Dit topic is erg stil, maar ik wil zo langzamerhand toch wel weten hoe ik al die oude of niet meer interessante topics uit mijn berichtenlijst kan halen. Ik heb ze niet voor niks toen al weggestipt en nu staat mijn hele berichtenlijst weer vol met stiploze topics. Dus Bart hoe gaan die dingen weg?

Nog steeds hetzelfde hier, ik wacht er ook op tot die stiploze onderwerpen gewoon weer uit m'n lijst verdwijnen, gaat dat nog gebeuren of blijft het zo...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:33

bij mij is dat pas vanaf pagina 2 :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:34

Bij mij zakken ze meestal naar pagina 2 en verder. Vroeger gingen ze gewoon weg, vraag me af waarom ze nu wel blijven staan, dan heeft die ontstipfunctie verder ook geen nut meer.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:41

Ik heb geen problemen met topics zonder stip in mijn eigen berichten, maar ik wil 1 topic er graag uit hebben. Die heb ik dus al 1000x afgevinkt, maar elke keer na dat ik de pagina hebt vernieuwd, staat hij er weer, met stip :+

Edit: Na 1002x is het toch nog gelukt, nadat ik een ander topic eerst hebt ontstipt. :+

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:41

Ik heb precies hetzelfde. Kan topics van FZ niet verwijderen
Als ze er maar geen 1 April grap van maken _O-

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:32

cavaletti schreef:

En nog steeds, erg stil hier.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:35

Zojuist weer een topic uit 2002 gestipt, wat nu dus niet tussen m'n eigen berichten staat..
Dat al die andere berichten er staan kan ik nog wel mee leven, maar mag ik alsjeblieft m'n stipjes van voor m'n aanmeldingsdatum terug?