Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Arwen_ schreef:Maar het neemt niet weg dat je altijd even moet bedenken bij een nieuw onderschrift of het anderen onnodig kan kwetsen. Maar ik denk dat iedereen dat wel doet. Anders krijg je onderschriften als *die en die bokker is ontzettend stom en lelijk*.
Ofzo.
Of het topic 'zeg iets l*lligs over andermans ava'
Citaat:Dear police,
Kidnap is such a strong word. I prefer surprise adoption...
Sincerely, creative criminal.
kwakernoot schreef:Zo kan je wel op alle slakjes zout leggen.
Straks mag je helemaal niks meer en is mijn avatar ook aanvallend
Benfan schreef:@lauraMc, deze dan http://www.explosm.net/comics/2316/
Maar even serieus, of het nou gaat om die specifieke onderschrift of een ander. Als iemand hem aanstoot gevend vind dan vind ik dat dat best gehoord mag worden. Anders kun je alles overal neerzetten op dit forum en dat is geloof ik niet de bedoeling. Waar leg je dan de grens? het is van niemand de bedoeling lijkt me om ander mensen een slecht gevoel te geven. De kunst van humor zit hem niet in het shockeren, maar zo bruut mogelijk een mop of grap te maken en iedereen er nog om kan lachen ook. Iedereen komt met het idee van 'leven en laat leven' tegen de TS maar andersom zie ik dat niet zo gebeuren.
Inney schreef:
Misschien een idee: Topic over leuke onderschriften?![]()
Die van ava's bestaat al
Benfan schreef:Over welke bokker gaat het dan? ik zou het namelijk niet weten. Ze heeft geen naam genoemt en wil gewoon weten of ze daar ook een melding over zou kunnen maken. Vind het persoonlijk net zo kansloos om zo tegen haar in te gaan, haar iets wat belachelijk te maken omdat zij daar wel aanstoot in vind. Laat die meid toch, niet iedereen is hetzelfde (god hemel zij dank zeg) en als zij zich daar onprettig bij voelt heeft ze all recht -net als ieder ander mens- daar wat over te zeggen. Eerlijk gezegt vind ik veel van de reacties hier erg kinderachig en neerbuigend. Er staat in deze topic wel geteld 1 waarschuwing van een mod over het gedrag van anderen naar haar toe, en moet ze daar ook groot gelijk in geven. Dus laat het gewoon lekker hangen jo, maak je niet druk daar word je alleen maar eerder grijs van.
Je zegt zelf dat waarschijnlijk een groot deel van de bokkers geen aanstoot vind bij de des betreffende onderschrift, en wat nou voor de mensen die dat wel vinden? ik kan me voorstellen dat zulke mensen al helemaal niet meer reageren willen erover, misschien hun verhaal willen doen. Als ik de reacties hier zie namelijk snap ik dat eigelijk wel. Ik zou me dan ook stil houden. dus wederom.. relax allemaal, laat die meid toch...
Fiffill schreef:Bokker heeft zichzelf al gemeld in dit topic Benfan.
Aideen, ik vind je reacties wel wat heftig en niet al te vriendelijk (met "kansloos" en "kinderachtig").