Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dblijham schreef:Ik vernoem mijn paarden regelmatig naar andere diersoorten;Lompe bok, domme geit, vies varken...
Heb niet de indruk dat ze zich daar iets van aantrekken en mijn stalgenoten maken er ook geen probleem van. Peerd valt dan nog wel mee geloof ik.
Fiffill schreef:Omdat het niet over het woord zelf gaat (als losstaand woord) maar het foutief gebruik ervan.
(Wil trouwens niet zeggen dat het goed is om meteen alles over je heen te krijgen, heb het topic verder niet gevolgd).
Citaat:Taalgebruik
De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. MSN-taal, BrEeZah!! of dialect is voor een groot gedeelte van de gebruikers niet te lezen en mag dus niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst moeilijk leesbaar. Verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.