Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:das nou een gaaf dingetje zeg![]()
![]()
Anoniem schreef:Want ik kan me heel goed voorstellen dat er meerdere familieleden lid kunnen zijn van bokt, en het is ook niet voor de hand liggend om gelijk na aanmelding even een een mod te pb-en dat de gebruikers familie zijn.
apple01 schreef:@Sonja en als je nou samen met je zusje vaak achter de PC zit. Zij op haar laptop en ik ernaast op de mijne...Bijv.
Roosch schreef:Anoniem schreef:Want ik kan me heel goed voorstellen dat er meerdere familieleden lid kunnen zijn van bokt, en het is ook niet voor de hand liggend om gelijk na aanmelding even een een mod te pb-en dat de gebruikers familie zijn.
Dat zou natuurlijk wel heel vriendelijk zijn, hoeveel tijd kost een pbtje nou?
Roosch schreef:Iedere persoon typt anders.
De een gebruikt vaak dezelfde woorden of spelfouten, de ander let niet op interpunctie.
Als ik typCitaat:das nou een gaaf dingetje zeg![]()
![]()
denken mensen eerder aan een andere gebruiker dan aan mij.
Er wordt op een redelijke manier naar gekeken maar als er gegronde redenen zijn om te vermoeden dat het om dezelfde gebruiker gaat, dan komt er een ban.
*meen ik ergens gelezen te hebben ooit*
Roosch schreef:Elmo:
Nouja om eventuele verwarring te voorkomen zou je als 'eerste' gebruiker natuurlijk best even een groentje kunnen pben met 'he, mijn zusje is ook lid sinds vandaag, dat jullie het maar weten..'
apple01 schreef:Maar nu mijn brandende vraag. Hoe kijkt bokt dan of iemand een SA heeft?
Anoniem schreef:xTamay schreef:Ik had de regels niet goed doorgelezen, en ik vond mijn bokt naam stom (wist nog niet dat je je naam kon veranderen) dus had ik een nieuw account aangemaakt.
En toen...? Gebeurde er niks?
cherie78 schreef:xTamay, ik neem aan dat je dat "stomme-naam" account niet meer gebruikte?
Waar ik het over heb, worden op allebei de accounts nog gewoon ingelogd.
Iris82 schreef:cherie78, het mag uiteraard duidelijk zijn dat tenzij de een een goedgekeurd SA is, het niet de bedoeling is dat er met twee accounts gebokt wordt. Als je het vermoeden hebt dat iemand een SA heeft, kun je altijd een mod een PB sturen mocht je je daar geroepen toe voelen.