Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vrouwke schreef:ten eerste gecondoleerd met je vader.
en ten tweede, je hebt helemaal gelijk.
ik zal hier ook nooit een topic openen, iedereen schijnt het hier ( denken ze) beter te weten, of je word de grond in gestampt.
als er iemand jongers opzit word er gelijk geroepen: penny!!!!!!!!!!!!!!.
de enigste die ik geloofde, en die ik vertrouwde is/was kiwiko, die kwam tenminste me dingen waar je iets aan had.
maar jammer genoeg is die hier niet meer. en zo nog een paar andere meer.
JuliaMaria schreef:vrouwke schreef:ten eerste gecondoleerd met je vader.
ik zal hier ook nooit een topic openen, iedereen schijnt het hier ( denken ze) beter te weten, of je word de grond in gestampt.
de enigste die ik geloofde, en die ik vertrouwde is/was kiwiko, die kwam tenminste me dingen waar je iets aan had.
KiWiKo vond ik juist vaak een negatieve sfeermaker met haar keiharde ongezouten mening...
JuliaMaria schreef:vrouwke schreef:ten eerste gecondoleerd met je vader.
KiWiKo vond ik juist vaak een negatieve sfeermaker met haar keiharde ongezouten mening...
Citaat:@Randie, nogmaals heel veel sterkte met het verlies van je lieve vader.
Maar neem nu vooral de tijd om het op JOUW manier te verwerken..
En betrefdt vb 1 t/m 3 geef ik je groot gelijk. Op bokt is de laatste tijd over het algemeen "negatief"...
vb 4: Ik ben het eens met jouw maar ook enigzins niet. Ik ben bijv communicatief/sociaal niet zo vaardig en ik zou dit misschien ook zeggen omdat ik niet zou weten wat ik anders moet zeggen...
Zoals ik ook al tegen je zussie heb gezegdt: Als je hulp wilt of wat dan ook dan bel me/pb me..