@Motje En TS moet dan 10x per dag de biedingen plaatsen?!
Nee, aan het eind van de dag de hoogste bieding. Als ze dit bekend wil maken.
Of als ze niet continu pb's wil blijven ontvangen met een lager bod
Kim90
Geplaatst: 17-02-11 01:13
er zijn mensen die nu al klagen dat ze vaak geen antwoord op een pb van iemand krijgen, maar ik denk na vandaag dat er nog veel minder terug gereageerd gaat worden als een ts 100 berichtjes krijgt met hezelfde bod, dan zou ja al die 100 mensen terug moeten pb-en dat er al anders geboden is etc. Dat is een werk!!
Ik vind het echt mateloos irritant. Heel erg jammer. En ik vind het nogal een slap excuus over dat ze de modcapaciteit liever anders inzetten want ik weet zeker dat er zo een aantal mensen te vinden zijn die met plezier op Eenmaal-Andermaal willen modden hoor. Nee ik vond het niet zo erg dat het nieuwe Eenmaal Andermaal zo op zich liet wachten, maar dat ze dan nu ineens ons huidige systeem 'afpakken' vind ik wél heel erg. Dus van mij een stem op 'irritant'
waar-de-loos dit. Weg overzicht, weg handigheid, weg de charme van bokt. Ik hoop dat de mods LUISTEREN naar hun leden, want in het forumzaken-topic leek het mij al duidelijk dat dit dus NIET de oplossing is waar iedereen op zit te wachten. Mag het mod-team overleg plegen tot sint jutemus, dit is niet wat de mensen willen jongens, het spijt me, maar waarom het dan wel erdoor heen willen drukken, koste wat het kost? Had al aangeboden om te helpen met het mod-den, maar daar hoor je natuurlijk niks op terug.
Een heel korte samenvatting van dat topic: - We weten dat dit geen geweldige oplossing is die het beste is voor iedereen. - Dit is zeker niet het nieuwe systeem waar we al jaren aan gewerkt hebben. - De Topicstarter kan blijven reageren in een topic. - Tot nu zat er altijd heel, heel, heel erg veel moderatortijd in Eenmaal Andermaal. - Dat moderatorwerk was niet bepaald het leukste moderatorwerk dat er te verzinnen is. - Dit oplossen met een constante aanvoer van nieuwe moderators om al dat geestdodende werk te doen is geen duurzame oplossing. - Er werd ook voor deze verandering al heel erg veel via PB gedaan, er was idd meer transparantie maar voor een groot deel was dat 'schijntransparantie'. - Eenmaal Andermaal op Bokt.nl is een gratis dienst waardoor er grenzen zitten aan onze mogelijkheden. - We zijn vooral bezig met zorgen dat het nieuwe systeem zo snel mogelijk af komt.