Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Helaas ga ik EA niet meer gebruiken als dit in werking gaat.
Ik wil biedingen niet in mijn inbox hebben. En vind het risico van wanbetalers/niet opsturen van spullen te groot, aangezien hier dan niet meer op gemodereerd kan worden ivm privecommunicatie.
Helaas.
Je kunt niet iedereen tevreden stellen.
Citaat:Ik had eerder gedacht dat EA zich meer ging toespitsen op een betere input vb als je een advertentie wil openen, moet je een vragenlijst invullen zodat standaard vragen al vanzelf beantwoord zijn. Nu schrijft iedereen maar wat hij wil en krijg je dus de ellenlange stoet van 'foto?' 'welke maat' 'is hij zwart of grijs' etc.
Oscar schreef:Wist je dat je je PB-box ook kunt verdelen in submappen en bijv. berichten als ongelezen kunt zetten?
Ik pik er deze opmerking even uit:Citaat:Ik had eerder gedacht dat EA zich meer ging toespitsen op een betere input vb als je een advertentie wil openen, moet je een vragenlijst invullen zodat standaard vragen al vanzelf beantwoord zijn. Nu schrijft iedereen maar wat hij wil en krijg je dus de ellenlange stoet van 'foto?' 'welke maat' 'is hij zwart of grijs' etc.
Dat gaat zeker ook gebeuren, maar het nieuwe systeem is nog niet klaar. We gaan nu werken met een noodoplossing en kunnen dan hopelijk snel over naar het nieuwe systeem waarin dit allemaal wel mogelijk is.
foxy80 schreef:Sieltjuh, nu heb je de keuze tussen de 2 stijlen, straks niet meer.
Grace schreef:Maar dat reageren in het topic en opbieden, vind ik JUIST zo uniek van bokt!!
dat kun je niet op marktplaats ofzo...
hoop dat dit toch wel blijft