Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjuimpje schreef:Ik weet zeker dat er geen mensen naar een clinic komen om er rel te schoppen, als ze willen schoppen nemen ze wel een abonnement op de plaatselijke voetbalvereniging.
Als Anna een clinic organiseert ben ik best geïntresseerd, alleen dan wel graag toelichting aan de hand van praktijkvoorbeelden. Maar ik kom alleen als iedereen welkom is, los van het feit of de mensen waarop gedoelt wordt wel of niet komen.
Anoukie schreef:.........., als je dan kritisch bent t.o.v. de "anti-Anna-club" (......), wees dan ook kritisch naar jezelf en geef toe dat je een "pro-Anna-club" lid bent en dat je ook meedoet aan het steekspel.
CGJ12 schreef:Het lastige van de beide theoriën is dat ze elkaar bijna uitsluiten.
Immers "de rechtshoekstypen" versus "de vierkantstypen", daar kun je niet echt een compromis tussen maken.
Een vierkant <--> rechthoek: samenvoegen blijft het een rechthoek, zij het iets minder gerekt.......
Daar komt geen wiskundige onder uit.
Samsam schreef:Kijk het feit dat meerdere mensen (waaronder anna zelf, en waaronder troef zelf) heel volhardend beweren dat anna troef niet is, maar...... En dat dus een duidelijke leugen is, maakt het natuurlijk wel heel makkelijk om dan toch de vinger naar troef te wijzen!
Zannekin schreef:Gaan we het op die clinic dan wel niet enkel over KWPN hebben maar over het sportpaard internationaal, kunnen wij als Belgjes ook nog meespreken.
Anoukie schreef:Ook ik ben heus wel in staat om met de nodige deegrol humor de zaken te bekijken. Maar als je wat verder gaat kijken dan dat, is het niet zo raar dat de naam Troef enkele malen in verband is gebracht met Anna42. En zonder daar verder een punt van te maken, door alles wat er is gebeurd met Troef, snap ik heel goed dat een hele hoop mensen dan op de achterbenen gaan staan!
Daraom zou het zo fijn zijn als Anna42 niet meer anoniem door het leven gaat met een schort voor de jurk en een deegrol in haar hand, maar ook daadwerkelijk een dergelijke foto van haarzelf zou plaatsen. Dat zou toch het plaatje compleet maken en daar kan dan werkelijk iedereen de humor van inzien, zeker weten.
Dan kan er ook weer vrijer gediscussieert worden, toch?
Zannekin schreef:Volgens mij weten we ook niet wie CGJ is........
Anna42 schreef:Van de foto schrik je gegarandeerd en daar ik wil ik niemand aan blootstellen. Ik heb veel meer het idee dat een aantal mensen helemaal geen moeite heeft met de anonimiteit maar zo verrekt nieuwsgierig zijn naar dat mens met die uiterst tastbare deegrol. Die af en toe een paar heilige huisjes omver schopt en waarbij sommige pausen denken: welke bijbel leest die anonieme kardinaal verdulleme en wie steekt daarachter?
Pim Fortuyn is toch dood en daar heeft de gevestigde politiek geen last meer van. Bestaat het dan toch? Reincardinatie en krijgen we hem nou in de paardenwereld terug? Is Anna de genetische speld in die onmoemelijk ondoorzichtige genetische hooiberg?