4 jaar, is al gauw 1460 dagen... met gemiddeld... 1,5 uur minimaal...heb je er al gauw minimaal 2190 mod-uren opzitten... is ruim 91 dagen non-stop Karl; heel veel plezier in het zwart, ik zal je iig oprecht gaan missen.
Karl66 schreef:Ach, ik heb nog altijd een prachtige groene ava Da's geen excuus! Wij kennen een GROENE Karl en géén ZWARTE Karl We want the mean green Karl machine!
Jemig, kijk ook een paar dagen niet op FZ is een van mijn oude hoofdmods opeens ook zwart. Karl bedankt voor het HM-en, de tijd, geduld, gezeur van mijn kant en natuurlijk voor de overige inzet Veel plezier en succes als zwartje!
He wat jammer Karl, ik heb je als collega mod altijd heel erg gewaardeerd en denk dat je behoorlijk gemist gaat worden achter de schermen.
ik zie dit nu pas Begrijpelijk Karl Maar wat niet gaat, dat gaat niet...Succes in het zwart!En bedankt voor de fijne samenwerking!
Ik vind het maar stom hoor Karl het staat je voor geen meter.. wil je ondanks dat wel bedanken voor de bijna twee jaar die we hebben samengewerkt.