Ik krijg er altijd plaatsvervangende schaamte van.. Volgens mij heb ik die fase chronisch overgeslagen.
En eigenlijk is het gewoon sneu dat we de naam van "forum met hitsige paardenmeisjes" opgespeld krijgen.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
stef schreef:Waar ik me meer aan stoor is dat mannen zich aanmelden met "nieuwe man op bokt" en er vervolgens gelijk 20 al dan niet vrijgezellige dames bovenop duiken.
De een vind het humor, ik vind het eigenlijk gewoon triest...
Colway schreef:Wat betreft aanmeldingen...Een man hoeft zich niet perse aan te melden omdat hij ruiter of paardeneigenaar is toch? Ook interesse in de paardensport is een rden om je aan te melden toch?
svdijk86 schreef:Zitten hier ook leuke jongens dan!??????
Wat jammer nou dat ik bezet ben![]()
Hahahaha Ben die topics nog niet tegengekomen.. wellicht kijk ik er
per direct overheen
Cayenne schreef:Colway schreef:Wat betreft aanmeldingen...Een man hoeft zich niet perse aan te melden omdat hij ruiter of paardeneigenaar is toch? Ook interesse in de paardensport is een rden om je aan te melden toch?
Daar is ook niets mis mee, maar als mannen zich hier alleen maar aanmelden om een groep dames over de kook te krijgen, dan vind ik dat erg irritant, net als dat de dames in kwestie als kippen zonder kop op de man afduiken.
Colway schreef:woooow, ik vind mannen die paardrijden dus zoooo a-aantrekkelijk
mistery schreef:Even weer ontopic.. ik vind de topics an sich niet zo erg. Ik vind het alleen vreselijk dat de mannen zulke dubbelzinnige opmerkingen maken en overduidelijk zo genieten van die aandacht. Triest.