Cassidy schreef:Dus jij vindt dat je, als je verkeerde informatie krijgt in een topic, je dit topic maar weg moet klikken als je je daar aan ergert? Dan keldert het niveau van Bokt nog erger dan dit nu al het geval is. Mensen met echte kennis van zaken komen hier al niet meer. Wat wil je dan? Lekker keutelen op Penny niveau, foto's bekijken van weer het zoveelste halster en setje dat iemand voor zijn paard heeft aangeschaft?
Als ze het allemaal maar met elkaar eens moeten zijn, en er geen flinke discussies meer mogen ontstaan, wat is de waarden dan van een forum?
Als ik foto's van paardjes wil zien, dan abboneer ik me wel op webshots...daar heb ik Bokt niet voor nodig....
nee je groot recht om te bekijken en reageren maar val dan niet in herhaling en kom met een eigen menig en ga niet mee met anderen lijkt mij wel zo rieel weet je niks nuttigst te vertellen snuffel dan lekker verder...
kijk discussies prima maar soms word iemand topic zo verziekt en blijf je bezig je uitleg te verwoorden lijkt mij niet nodig.