Ja dat zou inderdaad wel leuk zijn. Dan nog dekjes met het bokt logo dat maakt het helemaal af haha
_melissaa
Geplaatst: 08-01-11 14:03
Haha ja idd, alleen jammergenoeg hebben we (nog ? ) geen eigen trailer, we gebruiken altijd die van onze staleigenaar, die is vast niet blij als ik er een boktsticker op plak
edit; die dekjes zijn idd ook leuk !
Laatst bijgewerkt door _melissaa op 08-01-11 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt
DinkieToy
Geplaatst: 08-01-11 14:03
Jaaa, ik doe ook mee En idd het liefst met Boktnaam, kun je iemand nog eens terugvinden Wilde binnenkort toch een trailer gaan kopen, dan komt er uiteraard ook een Boktsticker op, indien deze echt komt
askazita
Geplaatst: 08-01-11 14:26
ik doe er dan ook 1 op me trailer. en hoop met boktnaam
mischien kunnen ze ook wel iets maken dat je bijv op een deken kan strijken
ik denk dat mensen een sticker eerder plakken dat dat ze gaan rijden met een sjabrak met het boktlogo of op een deken een logo strijken. Ik zelf zou voor de sticker gaan
Ik vind het ook een leuk idee Dan plak ik een mega sticker op mijn auto
_Christine
Geplaatst: 08-01-11 14:28
Damelza schreef:
ik denk dat mensen een sticker eerder plakken dat dat ze gaan rijden met een sjabrak met het boktlogo of op een deken een logo strijken. Ik zelf zou voor de sticker gaan
Idd, mijn dekens en dekjes ga ik geen bokt-logo's op bedrukken
Kwal
Geplaatst: 08-01-11 14:28
Lijkt me een erg gaaf idee, heb een zwarte trailer dus valt mooi op Kunnen we toeteren op de snelweg
Lijkt me best gaaf, helaas heb ik geen eigen trailer
plak je hem op je auto
Met alle liefde, koop jij er een voor me en betaal jij de bekeuringen vanwege de leeftijdsgrens?
Rinske
Geplaatst: 08-01-11 19:22
Je idee is niet nieuw, volgens mij was ik de eerste met een Boktsticker op mijn auto . Heb hem alleen bij het bedrijf laten maken waar ik toendertijd werkte. Helaas is mijn auto inmiddels gesloopt, maar ik zal eens kijken of ik er nog een foto van heb. Was alleen nog wel met het oude logo, dus de kleuren van de sticker zijn iets anders gemaakt, omdat ik een rode auto had.
[edit] Gevonden! Alleen het is niet zo duidelijk te zien . Mijn auto 6 jaar geleden , je ziet de sticker (onduidelijk, sorry) achter de deur zitten.
Laatst bijgewerkt door Rinske op 08-01-11 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een leuk idee !! Denk alleen niet dat mams blij zal zijn als ik een sticker op de trailer zal plakken !! Maar als het zover is wil ik der zeker wel een hebben !!