het is dat je ver weg woont en ik al bezet bent.

Nee grapje, denk dat er vast wel vrouwelijke bokkers zijn die zeker interesse hebben

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LawBoy schreef:QueenBeeBee schreef:Nou het blijft mi jte ver rijden.... Of er moet wel iets HEEEEEEL Goeds tegen over staan![]()
een schattig belgisch accent?
VDB schreef:Je mag daar ook inwonen QueenBeeBee...
QueenBeeBee schreef:Nou het blijft mi jte ver rijden.... Of er moet wel iets HEEEEEEL Goeds tegen over staan![]()
QueenBeeBee schreef:[/quote]Nou het blijft mi jte ver rijden.... Of er moet wel iets HEEEEEEL Goeds tegen over staan![]()
drastle schreef:Citaat:Of hij bij mij.....
Ik bedoel, ik heb een full time baan, een kat thuis die aandacht wil en een merrie waar ik goed mee train. Daarnaast nog mijn huishouden...
IK kan ook wel wat hulp hier gebruiken, laten we het eens omdraaien![]()
![]()
En hou oud moet jouw hulp zijn?
drastle schreef:Citaat:Of hij bij mij.....
Ik bedoel, ik heb een full time baan, een kat thuis die aandacht wil en een merrie waar ik goed mee train. Daarnaast nog mijn huishouden...
![]()
En hou oud moet jouw hulp zijn?
Citaat:Citaat:
Of hij bij mij.....
![]()
gaan we nog een ander zijn idee inpikken ja??
met mijn dochter lukt dat niet, heb wel redelijk lang in nederland gewerkt... dus daar ben ik nog wel voor te vinden.
Als je een manege opendoet, dan win je, ben ik zeker van... dat is een droom van mij...