Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:Coby schreef:Druk maken doe ik wel met andere dingen![]()
![]()
Wel denk ik dat dit soort topics ergens anders beter op hun plaats zijn!
Als je je er niet druk om zou maken, zou je ook geen topic openen hier over.
Zooo vaak gebeurt het nou ook weer niet.En om daar nou een apart forum voor te maken..
geerke schreef:michellee73 schreef:het leven is te serieus vaak dus openen mensen zulke zooo niet grappige topics? Ik denk dan vaak maar dat die mensen niks beters te doen hebben (bijvoorbeeld plezier hebben)
nee...een beetje lol hebben mag niet.
michellee73 schreef:nou mijn leven is tot nu toe een groot feest, maar om zulke dingen kan ik persoonlijk niet lachen. eerder irriteren en denken dat die mensen buiten bokt niks anders te doen hebben
Sodeletuut schreef:wendietjuhhh schreef:Ik stoor me meer aan dit soort topics
Nieuw topic: Stoor jij je ook zo aan topics waarin mensen zich storen aan topics?
geerke schreef:michellee73 schreef:het leven is te serieus vaak dus openen mensen zulke zooo niet grappige topics? Ik denk dan vaak maar dat die mensen niks beters te doen hebben (bijvoorbeeld plezier hebben)
nee...een beetje lol hebben mag niet.
michellee73 schreef:het leven is te serieus vaak dus openen mensen zulke zooo niet grappige topics? Ik denk dan vaak maar dat die mensen niks beters te doen hebben (bijvoorbeeld plezier hebben)
Sodeletuut schreef:wendietjuhhh schreef:Ik stoor me meer aan dit soort topics
Nieuw topic: Stoor jij je ook zo aan topics waarin mensen zich storen aan topics?