Sancties op hysterica rondom nieuwe mannen op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:01

Madeliefjes schreef:
Ach kom op het is toch gewoon grappig.

Als man vraag je hier gewoon om

Hoezo vraag je als man hier gewoon om?

Als man heb je alleen kans op Bokt als je jezelf gewoon aanmeld en mee begint te praten. Zodra je een voorsteltopic opent dan heb je geen enkele kans meer.

Ok, er zijn de geinponems die niet zoveel met paarden van doen hebben en die het wel lollig vinden:
[WWW] Man stelt zich voor (En ja het gaat om de paarden) (al eerder aangehaald door Arno).

Maar wat te denken van:
[WWW] Ik stel me ook maar even voor
[WWW] Nieuw!

Normale openingsposts en kerels die gewoon iets met paarden hebben.

Als een vrouw zichzelf zou voorstellen op een motorforum en je een dergelijk onthaal krijgt dan zal die vrouw gelijk een aanklacht indienen tegen het forum.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:04

Apple schreef:
Madeliefjes schreef:
Ach kom op het is toch gewoon grappig.

Als man vraag je hier gewoon om

Hoezo vraag je als man hier gewoon om?

Als man heb je alleen kans op Bokt als je jezelf gewoon aanmeld en mee begint te praten. Zodra je een voorsteltopic opent dan heb je geen enkele kans meer.

Ok, er zijn de geinponems die niet zoveel met paarden van doen hebben en die het wel lollig vinden:
[WWW] Man stelt zich voor (En ja het gaat om de paarden) (al eerder aangehaald door Arno).

Maar wat te denken van:
[WWW] Ik stel me ook maar even voor
[WWW] Nieuw!

Normale openingsposts en kerels die gewoon iets met paarden hebben.

Als een vrouw zichzelf zou voorstellen op een motorforum en je een dergelijk onthaal krijgt dan zal die vrouw gelijk een aanklacht indienen tegen het forum.

Dat zegt meer over die vrouw dan over dat forum.

Apple

Re: Sancties op hysterica rondom nieuwe mannen op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:07

Dus het is acceptabel om elke man die zich hier wil voorstellen op het forum maar gelijk als wandelend vlees te zien?

En als die man daar wat tegen heeft dan is het zijn probleem?

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:08

Het is toch maar als GRAPJE, misschien moet niet alles zo serieus worden genomen. dat snapt die jongen zelf ook wel!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:10

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:12

haha vergelijk je dat nu serieus met dat topic van bokt van wessel hahaha hou op hoor

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:13

Nee, ik vergelijk dat niet serieus met dat topic van Wessel. Als je mijn post goed gelezen hebt dan vergelijk ik dat met posts van andere mannen op Bokt die wel iets met paarden hebben en die zich serieus proberen voor te stellen op het forum. En dan doodleuk te kans niet krijgen omdat er 'man' staat.
Laatst bijgewerkt door Apple op 26-11-10 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:13

stel ik ben een man en ik ben echt geintresseerd in paarden
waarom moet ik dan in de titel van mijn topic erbij vermelden dat ik een man ben 8)7
er zitten meer mannen hier op bokt maar die rollen er gewoon tussen en reageren op topics en pas later kom je er achter dat ze man zijn
dan is er niks aan de hand en is diegene allang al ingeburgerd +:)+
de meeste mannen die zich zo a-publiek voorstellen blijken achteraf vaak fake
dus ik neem die mannen al bijvoorbaad niet serieus :o
de gene waar het nu volgens mij ook gaat geloof ik ook voor geen drol
kan die beste man die het misschien wel serieus meent ook niks aan doen
maar dat hebben andere grapjassen bewerkstelligd

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:15

Ik vind het ook érg triest..

Meiden komen erop af alsof ze al maánden droog staan en in real life niets kunnen krijgen, dan maar flink geilen op de boktmannen die zich hier aanmelden.
Niet iedere man waardeert dit, zo kunnen ze ook nooit meer normaal bokken.

Ik vind het dus ook niet grappig, eerder misselijkmakend.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:16

Maar niemand die zich afvraagt wat een man of vrouw die niks met paarden heeft hier komt zoeken?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:17

Tinkert_tje, in de voorbeelden die ik aanhaalde gaat het om mannen die niet in hun topictitel zeggen dat ze man zijn. Gewoon mannen die iets hebben met paarden en zich voorstellen op het forum.

Gewoon 'ik ben Henk, ben 28 jaar oud en heb 2 friezen' . Als er had gestaan 'ik ben Carla, ben 28 jaar oud en heb 2 friezen' dan kraait er geen haan naar. De 'Henk' in kwestie eindigt met 10 pagina's vragen om foto's van hem in zn ondergoed.

Nu heeft Henk als enige kans om op het forum ingeburgerd te raken door gewoon te gaan bokken en zich niet voor te stellen. Misschien moet er dan bij WWW een soort waarschuwing komen? "alleen voor vrouwen en geinponems die niets met paarden te maken hebben" ?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:17

stef schreef:
Maar niemand die zich afvraagt wat een man of vrouw die niks met paarden heeft hier komt zoeken?

Tuurlijk wel. Het gaat mij om mannen die wel iets met paarden hebben en die eenzelfde onthaal krijgen. Nou, dat is lekker motiverend.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:20

Ach welnee, als ze zich gewoon mengen tussen de andere bokkers in de diverse serieuze topics is er niks aan de hand. Vaak denk ik huh is die bokker een man. Nooit geweten... en iedereen doet normaal. Maar als jij je gaat voorstellen met HALLO IK BEN HIER EEN MAN!!!!! EN HET GAAT OM DE PAARDEN HOOR!! ja dan vraag je wel ergens om! Dan daarbij als je je als man gaat voorstellen in een 90 % vrouwen wereld tja......

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:22

Madeliefjes schreef:
Ach welnee, als ze zich gewoon mengen tussen de andere bokkers in de diverse serieuze topics is er niks aan de hand. Vaak denk ik huh is die bokker een man. Nooit geweten... en iedereen doet normaal. Maar als jij je gaat voorstellen met HALLO IK BEN HIER EEN MAN!!!!! EN HET GAAT OM DE PAARDEN HOOR!! ja dan vraag je wel ergens om! Dan daarbij als je je als man gaat voorstellen in een 90 % vrouwen wereld tja......

Heb jij het desbetreffende topic wel gelezen meid? 8)7

Want wat jij nu schrijft komt hélemaal niet overeen.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:25

Apple schreef:
Dus het is acceptabel om elke man die zich hier wil voorstellen op het forum maar gelijk als wandelend vlees te zien?

En als die man daar wat tegen heeft dan is het zijn probleem?

Ja dat klopt. Ik denk niet dat jij of het beheer enige invloed heeft over hoe bokt naar een man kijkt. En als het een echte man is, en het bevalt hem niet. Dan kan hij dat gewoon zeggen lijkt me.
Of ben je zo'n fan van de algehele betutteling dat je hier graag ook een regeltje voor zou zien?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:27

Neuh, ik zou hier niet graag een regeltje voor zien, maar ik vraag me soms wel af waar het hysterische vrouwvolk mee bezig is :?

Aan de ene kant zeuren dat Bokt een typisch vrouwen en pennyforum is, aan de andere kant zodra er ook maar iets van een man die wat met paarden heeft en zich serieus probeert voor te stellen gelijk die man te ontmoedigen.

Enige kans die een serieuze paardenvent hier heeft is gewoon meebokken. WWW is alleen voor vrouwen en geinponems. Zoals al eerder gezegd.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:30

Echt een voorbeeld wat er gebeurd als een mannelijk persoon zich aanmeldt op een voornamelijk vrouwelijke site, ik kan het dan ook niet beter beschrijven als dat Apple al doet en ben blij dat er op deze manier duidelijk gemaakt word dat niet alle mannen zo rond willen bokken.

Helaas gebeurd het andersom ook, als je je als vrouw op een 'typisch' mannelijke site aanmeld, ik voelde me er niet prettig bij en mijn serieuze vraag over techniek (terwijl ik van origine een electrotechnicus ben) werd meteen in de hoek gesmeten en de vooroordelen vlogen rond. Heb er dan ook nooit meer een vraag gesteld :n

Het word hier allemaal wel wat zwart/wit afgeschilderd maar ik vind de topictitel dan persoonlijk ook niet handig van wessel.

Citaat:
Enige kans die een serieuze paardenvent hier heeft is gewoon meebokken. WWW is alleen voor vrouwen en geinponems. Zoals al eerder gezegd.
precies. Helaas.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:37

Het is de laatste tijd wel hot-item om zo te reageren.
Laatst stelde een vriend van mij zich voor op Bokt, maar die moest ik van te voren even waarschuwen. Hij kon er gelukkig wel om lachen.

Het is jammer als mannelijke bokkers zich nu minder snel aanmelden door al die hordes meiden die er bovenop springen.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:39

Apple schreef:
Neuh, ik zou hier niet graag een regeltje voor zien, maar ik vraag me soms wel af waar het hysterische vrouwvolk mee bezig is :?

Aan de ene kant zeuren dat Bokt een typisch vrouwen en pennyforum is, aan de andere kant zodra er ook maar iets van een man die wat met paarden heeft en zich serieus probeert voor te stellen gelijk die man te ontmoedigen.

Ja dat ben ik met je eens.

Maar dan valt er niet veel meer te doen dan te constateren dat dat inderdaad zo is. En ik denk heel eerlijk gezegt dat er geen enkele man te vinden is die het echt erg vind.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:40

Poeltje schreef:
Laatst stelde een vriend van mij zich voor op Bokt, maar die moest ik van te voren even waarschuwen. Hij kon er gelukkig wel om lachen.

Het is jammer als mannelijke bokkers zich nu minder snel aanmelden door al die hordes meiden die er bovenop springen.

En je denkt echt dat mannen dat erg vinden?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:43

Air schreef:
Winddancer schreef:
Hij zet er expres bij dat hij een man is om reacties uit te lokken/krijgen.

Nee, dat denk JIJ. Maar ik geloof niet dat het aan iemand anders dan de TS is om te beoordelen hoe het bedoeld wordt.

Dat dacht je. Er zijn een aantal forums waarop topics lopen waarin mannen elkaar aangemoedigen om op bokt een topic te openen, om te kijken hoe de "vrouwtjes" hier hysterisch en als kippen zonder kop op de man in kwestie afkomen.
Ik zeg niet dat het voor deze man in kwestie ook zo was, maar het gebeurt zeker wel hoor :) meer dan je denkt.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:43

Poeltje schreef:

Dat is lollig, dat voorsteltopic van die vriend van jou heb ik ook als link neergezet :j

Degene die daar het vuurtje goed aan het opstoken was dat was jijzelf als ik het goed nalees :j

Is die vriend inmiddels lekker aan het bokken of hoeft het van hem niet meer?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:45

Daar heb je ook een punt Apple.
Ik ben benieuwd hoeveel mannen uit de voorsteltopics van pakweg de laatste 6 maanden hier nog actief bokken.
Ik geloof dat bijna niemand van hen nog op bokt zit.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:45

tinkert_tje schreef:
stel ik ben een man en ik ben echt geintresseerd in paarden
waarom moet ik dan in de titel van mijn topic erbij vermelden dat ik een man ben 8)7
er zitten meer mannen hier op bokt maar die rollen er gewoon tussen en reageren op topics en pas later kom je er achter dat ze man zijn
dan is er niks aan de hand en is diegene allang al ingeburgerd +:)+
de meeste mannen die zich zo a-publiek voorstellen blijken achteraf vaak fake
dus ik neem die mannen al bijvoorbaad niet serieus :o
de gene waar het nu volgens mij ook gaat geloof ik ook voor geen drol
kan die beste man die het misschien wel serieus meent ook niks aan doen
maar dat hebben andere grapjassen bewerkstelligd

Om andere geen rare ideeën te geven achteraf.
Da's snel, duidelijk en eerlijk.
Zelfde dat je ff je leeftijd vermeld als je een vraag stelt in het jongeren gedeelte.
Duidelijkheid voorkomt wrijving achteraf.
En wat betreft ingeburgerd, meerdere topics waar ik heb gereageerd veranderde van toon wanneer ik halverwege op me profiel wees.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:46

Apple: Klopt, we hadden tussendoor ook grootse lol over de reacties. Hij vond het heel grappig, maar was verder niet opzoek naar een meisje o.i.d. Hij had zich echt aangemeld voor de paarden. Waren echt dames bij die hem een PB stuurde of hem toevoegde op hyves.

Heb hem laatst nog gevraagd of hij nog wat doet met Bokt, maar dat is niet het geval. Heeft het te druk met andere dingen. Had gelukkig verder niks te maken met het voorsteltopic. :)

[Edit] Zie nu pas je reactie in dat topic, Apple. Ik reageerde zo, omdat ik eerdere topics voorbij had zien komen en wist hoe de dames zouden reageren. In dat geval maak ik er liever een grapje van, wat hij wel kon waarderen. Was verder niet mijn intentie om het vuur nog wat op te stoken. ;)
Laatst bijgewerkt door Poeltje op 26-11-10 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt