2e hands levert dat spul nogal weinig op, afschrijving op serveronderdelen is niet grappig Maar misschien dat het binnenkort op EA of Marktplaats komt te staan Bokt server veiling, lol
Disk 2 van 4 is op 66%. Disks 3 en 4 zouden een stuk sneller moeten gaan. Arion draait inmiddels ook weer mee. Nu dus vooral nog wachten op die database disks.
Maar ik denk dat er best wel boktfans zijn, die zoiets willen hebben En als het tweedehands toch weinig oplevert
PussInBoots
Geplaatst: 21-11-10 00:29
Het gaat om de emotionele waarde! Nostalgie, melancholie. Toen Bokt nog een klein Bok(t)je was. En Bart nog een Bartje...zucht...moet dat kosten dat spul???
Ik zie het helemaal voor me die veiling: "Het volgende kavel is een kapotgebeten balpen met nog wat restjes bloed zweet en tranen, via DNA onderzoek is bewezen gebleken dat het écht van Bart afkomstig is. We zetten in op € 500,-. Wie Bied?"
"U kunt nu bieden op een minder zeldzaam kavel, uitgetrokken haren uit frustratie. Wel wordt er een certificaat van echtheid bijgeleverd, deze zijn genummerd en voorzien van handtekening".