Ik vind het een mooi & eervol idee. Mensen die er behoefte aan hebben kunnen op deze manier steun bieden/zoeken. Degene die dat niet hebben, hoeven niet te openen. Goed idee, ik ben voor.
Vind een heel goed idee. Dacht er laatst ook aan met potverdikkie. Zelf denk ik nog regelmatig aan Barco maar ik denk dat heel veel mensen niet meer aan haar denken en dat vind ik zo jammer. Ondanks dat ze er hier niet meer zijn hebben ze juist een speciaal plekje verdient. Het is is fijn om al onze overleden bokkers (en wat zijn het er helaas veel) af en toe in stilte te herdenken.
Ik ben het met je gedachtengang eens. Het is een mooi idee.
Wat ik wel apart vind, is dat het destijds afgewezen is, en dit topic nu op pagina 3 is, maar dat er nog geen reactie vanuit het mod-team is gekomen? Hopelijk komt die dan wel een keer?
Nee, inderdaad. Maar ik vind dit ook niet iets om negatief over te zijn, het is een mooi gebaar naar nabestaanden vind ik, je laat zo blijken dat er echt wel aan de overledenen gedacht wordt!
Jeetje. Cheveyo overleden. Dat wist ik niet eens! Normaal gesproken staat er idd (vanuit het team) wel een bericht op bokt...
xxnienke94
Geplaatst: 18-11-10 15:49
als mensen zelf plaatsen over hoe het met hun gaat, of als ze stervende zijn dat familie het overneemd. dan vinden ze het vast niet erg als dit in een gezamelijk topic word geplaatst toch?
ik denk niet dat iedereen het op prijs zal stellen, helemaal niet als de echte naam erbij komt te staan voor altijd. beetje vreemd dat je dan tot in het einde der tijden 'levend' wordt gehouden op bokt. voor een tijdje kan het misschien wel, maar ik vind dat het in elk geval altijd alleen met toestemming van de familie kan. en ja wat is een bokker, wie is bekend genoeg en wie niet. en men is niet 'bokker' maar veel meer dan dat irl.
Nic zou het vast humor hebben gevonden dat zij de aanleiding is voor dit hernieuwde voorstel. Ze ligt vast in een deuk dat ze op de VN staat.
Maarre, hoe moet zoiets worden ingedeeld? Nu ik met de neus op de feiten wordt gedrukt, zou ik het niet prettig vinden als ik in het IM voor Nic, berichtjes tegen kom die voor de nabestaanden van een andere overleden bokker bedoeld zijn?
Kan het niet als apart tabblad onder een sticky komen of een apart IM voor bokkers en dat er voor iedere overleden bokker een apart topic aangemaakt kan worden?
Dat is ook niet de bedoeling geloof ik. Er moet een sticky komen waarin voor elke overleden bokker de link naar het voor hem/haar betreffende topic staat, toch?
Zonnetje81
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-10 18:45
Eefske schreef:
Dat is ook niet de bedoeling geloof ik. Er moet een sticky komen waarin voor elke overleden bokker de link naar het voor hem/haar betreffende topic staat, toch?
Jeps.
Vind ik idd ook het mooist en is denk ik ook voor de mods het makkelijkst..
ElCamino
Geplaatst: 18-11-10 18:53
En zo moet het Janet.... Nic lacht zich rot zoals we over de telefoon al zeiden....op de voorpagina, dit topic o.a. naar aanleiding van haar. Zie je dinsdag !!!
(god wat mis ik haar en wat doet het zeer...)
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-11-10 23:23
Geloof me, bij ieder sterfgeval wordt hier over gesproken, ook achter de schermen wordt er dan over gesproken. En dan voor een lijst op de wiki. Alleen, we zijn van mening dat het een complete lijst moet zijn, en er toestemming van de familie moet zijn. En daarom is het niet realiseerbaar. Bovendien leven deze bokkers gelukkig nog verder in onze herinneringen. Vergeten doen we ze niet.
M_D_H
Geplaatst: 18-11-10 23:25
8nnemiek schreef:
Ik vind het ook geen verkeerd idee.. zodat we ze nooit vergeten inderdaad. Met een mooi stukje tekst over de persoon, hun avatar, en misschien een paar mooie quotes van hun zelf?