En nu ben ik het zat...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: En nu ben ik het zat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:34

Voor zover ik weet gelden alle regels voor alle bokkers. Dat er dan eea doorheen glipt kan gebeuren, het moderatorteam kan niet alles lezen en wordt ook niet op alles gewezen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:39

@Apple: Dit is niet een gevalletje 'doorheen glippen', maar echt een ontzettend groot geval 'hand boven het hoofd houden' in mijn ogen.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:39

Apple schreef:
Voor zover ik weet gelden alle regels voor alle bokkers. Dat er dan eea doorheen glipt kan gebeuren, het moderatorteam kan niet alles lezen en wordt ook niet op alles gewezen :-)

Apple ik geloof echt in je eerlijkheid maar er gebeurt zoveel waar jij ( en de meeste mods) echt geen weet van hebben. Google bokt eens en lees de andere fora door.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:46

Ik vind het nogal lastig om hier theoretisch over te praten als ik geen naam en rugnummers heb :+

Smurfie, uiteraard, er gebeurd een heleboel wat het moderatorteam niet weet. Ik weet er alles van. Vooral de Huiskamer, als je ziet wat daar aan pagina's bijkomt elke dag %) dat is niet bij te houden. Dus ja, als in het ene topic iemand voor rotte vis wordt uitgemaakt en er wordt niet getemd dan moeten de moddies daar maar toevallig tegenaan lopen.
Er gebeurd ook veel per PB, of IRL wat dan weer op Bokt doorwerkt. Daar kunnen moddies ook niet zoveel mee, ze zien het alleen als het escaleert.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:47

Daar gaat het helemaal niet om Apple. Heel lief bedoeld van je maar dit gaat echt veel verder als dat.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:50

Namen en rugnummers mogen toch niet gegeven worden op bokt? Dan wordt er gelijk gegumd :oo
Als ik op mijn werk de boel zou besodemieteren dan krijg ik de zak, mijn collega's niet, op bokt schijnt het andersom te werken, de bedriegers mogen blijven en de rest wordt monddood gemaakt.

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:52

Apple, voor de duidelijkheid : het gaat hier met name over de Slimmerik-kwestie. Ik weet niet in welke mate jij hiervan op de hoogte bent, maar daar stoot iedereen hier zijn hoofd aan: aan de geheimzinnigheid en bescherming ervan.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:52

EmDee schreef:
Namen en rugnummers mogen toch niet gegeven worden op bokt? Dan wordt er gelijk gegumd :oo
Als ik op mijn werk de boel zou besodemieteren dan krijg ik de zak, mijn collega's niet, op bokt schijnt het andersom te werken, de bedriegers mogen blijven en de rest wordt monddood gemaakt.

amen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:54

De moddies kunnen alleen besluiten nemen op basis van de informatie die zij hebben. Het kan dus best zijn dat met andere informatie een besluit anders zou uitvallen.
Daarnaast zijn sommige bokkers heel goed in het opzoeken van grenzen of het uitdagen van anderen precies binnen die grenzen. Als dan die ander uit zn slof schiet, tsja, dan is die ander even de sjaak.

*gaat nu naar bed*

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:15

Apple schreef:
De moddies kunnen alleen besluiten nemen op basis van de informatie die zij hebben. Het kan dus best zijn dat met andere informatie een besluit anders zou uitvallen.
Daarnaast zijn sommige bokkers heel goed in het opzoeken van grenzen of het uitdagen van anderen precies binnen die grenzen. Als dan die ander uit zn slof schiet, tsja, dan is die ander even de sjaak.

*gaat nu naar bed*

inmiddels is heel erg duidelijk , wat de kwestie is, met genoeg informatie, en het besluit valt NIET anders
alles wordt nog steeds in de doofpot gedouwd!

en grenzen opzoeken van bokkers, ja in deze heel terecht, we willen nu wel eens gewoon concrete antwoorden!
maar nee, er wordt gewoon weer gegumd en een topic dichtgegooid, met een zogenaamd politiek correct antwoord die kant noch wal slaat en eerdere beslissingen en uitspraken tegen spreekt.......

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 12:17

Wat ik me afvraag, Bart zegt in het andere topic in laatste bericht "sancties worden nooit besproken" ,
Dan moet Bart even op RunningKawa zoeken, Zullen we een wedje maken dat die wel in besproken ?!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:20

ok laten we het hier op gooien......sanctie's worden niet besproken, maar slimmerik heeft geen sanctie, maar wel een mooi schoon lijstje...........
dus........ O:)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:24

RK is op een gegeven moment besproken omdat er net zo'n gezeik over was als nu. De reacties op het open kaart spelen mbt de kwestie RK waren dusdanig dat ik het betwijfel of het beheer dit nog eens wil doen.

Als ik te hard rij en m'n rijbewijs kwijt raak (ook al reed ik te hard omdat m'n paard of kind doodziek was) dan heb ik er weinig behoefte aan dat de hele buurt dat weet. Ik vind ook niet dat de hele buurt daar recht op heeft, en ook de politie heeft er geen behoefte aan om de hele buurt daarvan op de hoogte te brengen. Is dat héél veel anders dan het geven van sancties om één of andere reden en daar niet over informeren?

En als de buurman wel doorheeft dat ik niet meer mag rijden (logisch, dat ziet-ie) heeft-ie er dan recht op te weten dat dat wegens te hard rijden was, of wegens rijden met te veel drank op, of wegens niet meer mogen rijden omdat ik epilepsie heb? Dat gaat toch niemand ene biet aan?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 12:25

Dat is appels met peren vergelijken, Net zoiets als iemand een BOT geven omdat er iets buiten bokt is gebeurt...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:26

Wat buiten bokt gebeurt wordt nooit in welke beslissing dan ook meegenomen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:27

@Ibbel
Maar wat als de politie een bericht bij de buren in de bus gooit met de mededeling dat jij je rijbewijs kwijt bent omdat je veel te hard hebt gereden en dan tegen jou zegt: Jij mag er niets meer over zeggen.
Dat gebeurd dus vaak op bokt. Je krijgt van Bokt een korte reden waarom iemand geband is, maar degene krijgt geen kans om zich openbaar te verdedigen of om zijn zegje over de kwestie te doen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:28

ibbel......je post wijst uit dat je de helft niet weet en nog steeds de onschuld inziet.......

misschien toch eens alle gesloten topics die nog te lezen zijn eens lezen en proberen een duidelijk beeld te scheppen wat er nou daadwerkelijk speelt op bokt......

en dan nog eens met een mooie vergelijking komen ;)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:30

De reden dat bokt een lijstje heeft met uitgedeelde bans, is omdat anders allerlei mensen gaan PBen met de vraag: waar is die en die. Het is puur kennisgeven, die is er even niet. Ja, dat is een gedeeltelijke openheid die misschien maar eens afgeschaft moet worden. Scheelt weer een hoop gezeur :+

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:31

ikdoemaarwat schreef:
ibbel......je post wijst uit dat je de helft niet weet en nog steeds de onschuld inziet.......

misschien toch eens alle gesloten topics die nog te lezen zijn eens lezen en proberen een duidelijk beeld te scheppen wat er nou daadwerkelijk speelt op bokt......

en dan nog eens met een mooie vergelijking komen ;)

Nee hoor, ik ben geen komplottheoriezoeker. Ik weet hoe het werkt achter de schermen, ben 3,5 jaar mod geweest, en ik weet hoe goed en nauwgezet er wordt gewerkt. En hoeveel stank voor dank je krijgt weet ik ook...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:32

@Ibbel: Volgens mij heeft Kiwiko helemaal geen bezwaar ertegen dat het bekend gemaakt wordt.
Trouwens bij Suleilitha stond er ook gewoon een reden voor haar permanente ban en bij Kiwiko doen ze ineens zo schijterig. Dan denk ik : rara hoe kan dat nou?

Edit: en Suleilitha kon na haar ban gewoon besproken worden zonder dat er ineens achterlijk gegomd werd. ;)
Laatst bijgewerkt door Nikka op 29-10-10 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:32

Ibbel schreef:

Waarom heeft Kiwiko dan een BOT?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:33

@Ibbel
Dat klopt zeker.
Nu wordt de 1 wel besproken en naar een ander mag je geeneens naar verwijzen.

Ik vind, het is alles (dus iedereen mag besproken worden) of niets.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:34

@Specials
Is Kim geband door iets wat buiten bokt omging??

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:35

Aideen schreef:
Ibbel schreef:

Waarom heeft Kiwiko dan een BOT?

Citaat:
| KiWiKo | 27-10-10 | | Permanent | Overtreden boktregels

Omdat het dus mis ging op bokt, niet buiten bokt.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:36

Nikka schreef:
@Ibbel: Volgens mij heeft Kiwiko helemaal geen bezwaar ertegen dat het bekend gemaakt wordt.

Stuur haar een mailtje of bel haar op, als je zo gruwelijk nieuwsgierig bent. De gegevens staan in haar profiel.