Staat bokt boven de wet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:12

ikdoemaarwat schreef:
Benfan schreef:
Mensen moeten niet zo zeuren om het beleid hier op bokt. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat een post van mij verwijdert word. .

nee? nou dan moet je eens een topic proberen te openen met een bepaalde naam erin :Y)

er worden steengoede punten aangehaald
steekwoorden:
*doofpot
*vriendjespolitiek
*hand boven het hoofd
* 2 maten
*bevooroordeelde mods!

en diegene die het allemaal niet zo zien. weten de helft van de hoed van de rand geeneens.....

zelfs in HK's wordt nu zonder medling flink verwijderd.....
als er dan op FZ een topic over geopend wordt krijg je een "oja we moeten het nog melden" antwoord wat een effect geeft van "bummer we zijn betrapt"

er zijn bepaalde mods daar zou ik niet eens meer wat aan vragen of temmen omdat ik weet dat zij mij persoonlijk niet moeten en dus de tegenpartij ten aller tijde gelijk krijgt
niet is geen gissen, dit is ervaring!

wegblijven? voor een paar personen? nee.....wij bokkers maken het forum....niet die paar andere

Ik sluit me ook hier bij aan. Bijzonder jammer dat er zo gek wordt gedaan als er over een bepaalde gebruiker gesproken wordt.

MarJon

Re: Staat bokt boven de wet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:19

Ikdoemaarwat, je slaat de spijker op zijn kop! En ik sluit me erbij aan.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:21

Ik vind het beheer van Bokt op dit punt lijken op een kudde paarden, allemaal in een rondje met de kont naar buiten. Elke kritische vraag naar `haar die niet genoemd mag worden´ wordt verwijderd of bestraft. Ik zie mensen die in bepaalde topics eromheen draaien en zelfs een beetje angstig doen. Dat zou je toch niet moeten willen denk ik zo. Langzaam wordt het verhaal toch wel bekend. Nieuwsgierigheid is een menselijke eigenschap ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:21

Sluit me ook aan met ikdoemaarwat. Had vrij weinig meegekregen van alles wat er gebeurd is (kom vrij weinig in die gedeeltes van bokt), maar toen alles opeens zo krampachtig werd verwijdert ben ook ik gaan googlen. Rare verhalen duiken er dan opeens op. Dat in combinatie met dat er op bokt niks over mag gezegd worden roept vragen op.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-10-10 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:24

ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig waar dat over gaat :')

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:25

Tat_jana schreef:
ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig waar dat over gaat :')

.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:45

*gevaarlijk*

Heb bericht weggehaald, meer via -> pb.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:49

Dit is toch eigenlijk te zot voor woorden :? Dat er zo gereageerd moet worden omdat er anders represailles volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:50

Ach represailles...of het wordt wel weggegumd :+

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:50

Waarschijnlijk ga ik nu iets erg stoms zeggen maareee...
Heus ga je een ban/ow krijgen als je het over die hele kwestie heb?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:54

Het is dat ik benieuwd ben naar het verdere verloop van deze discussie, anders had ik het met plezier voor je uitgeprobeerd.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:55

Aideen schreef:
Het is dat ik benieuwd ben naar het verdere verloop van deze discussie, anders had ik het met plezier voor je uitgeprobeerd.

_O-

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:59

Hahaha, ik durf ook niks meer te zeggen :') Ik volg gewoon lekker wat op de achtergrond en wacht af..

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:00

Ik zeg er ook niet al te veel meer van.
Een OW kun je zekers wel verwachten denk ik. Darom zeg ik er niet teveel meer over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:10

Ik denk overigens niet dat er nog gereageerd gaat worden door het team in dit topic. Jammer.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:18

chevax schreef:
Omdat ik duidelijk heb aangegeven dat het team geen uitspraken doet over gebruikers, sancties etc. en je in jouw reactie met o.a. een voorbeeld over een voormalig bokker komt, waar ik niet op kan en wil ingaan.
Weet je, zoals ik net ook al typte; kritisch zijn is helemaal niet erg, zolang we daarbij van beide zijden openstaan voor de argumentatie van een ander.
Maar aangezien het niet de bedoeling is dat dit topic verzandt in een slow-chat tussen jou en mij over hoe een bepaalde zin of bepaald woord op te vatten, zal ik daar niet meer op ingaan. De uitnodiging om per pb verder te praten blijft natuurlijk staan.

Ik heb maar 1 vraag en ik hoop dat deze beantwoord wordt.

Waarom is de ban van RK wel besproken, maar mag er door niemand ( gebruikers van bokt) gesproken worden over sancties van andere gebruikers?
En ik hoop niet dat er nu een standaard riedeltje opgeschreven wordt.
Maar graag een serieus en eerlijk antwoord.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:19

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...

Vooral KiWiko & Sul , Aangezien ik die best mis op het forum :), Fijne mensen voor in een discussie...

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:25

En om dan toch maar te zeggen, met kans op verwijdering.

En het gedoe met Slim?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:27

Moddies: wat is eigenlijk de reden dat jullie niet willen dat dit soort dingen besproken worden, Aangezien er anders gewoon pb gestuurd worden en dan weet nog iedereen het, Lijkt mij dat als bokt het zelf gewoon "openbaar" maakt , of dingen niet verwijderd er veel meer dingen duidelijker zijn...

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:28

Hmmm, ik lees (ja idd ik post ook bijna niet!) iedere dag op bokt, maar geen idee waar jullie het over hebben. Ja wel dat er posts weggehaald worden en de dubbele maatstaven.. maar de rest....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:35

Aideen schreef:
Ik denk overigens niet dat er nog gereageerd gaat worden door het team in dit topic. Jammer.

ow er wordt heus wel gereageerd hoor :Y)
alleen anders dan dat ze zich voordoen, uiteraard achter de schermen!
mensen met eigen mening de stoten tegen het zere been krijgen hoogstwaarschijnlijk een ow, en kijk er niet eens raar van op indien er gelijk ban's uitgedeeld gaan worden zonder dubbele ow
ervaring van andere bokkers heeft geleerd dat dit niks nieuws is.......

langua: dat bedoel ik dus met dat veel mensen niet weten hoe en wat, maar bepaalde mod's wel in bescherming nemen
als die mensen nou echt de ins en outs weten, mogen ze met het commentaar terug komen

ik zou het nou wel eens echt een goede zet vinden als groen nu eens zonder :x gaat reageren en inhoudelijk op zaken ingaat in plaats van posten te verwijderen en mensen de mond te snoeren
dat zou ze sieren en aangeven dat hun wil toch op de goede plek zit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:45

Tja MAJESTEITSSCHENNIS...... :D en daarom doet de BVD hun gummetjes uit de zak halen....

Ik ervaar bokt sinds 13 oktober als een behoorlijk seniel forum....het is gewoon te gek voor woorden.

Ben zo ongeveer 8 jaar bokker, heb nog nooit zoiets mee gemaakt dat je om de haverklap je mond gesnoerd wordt en terwijl je heel gewoon posts, zoals je al zonder enige problemen 8 jaar lang hebt gedaan.

Ben maar gaan zitten, die broek die steeds afzakt is zo een raar gezicht geworden onderhand... :+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:50

Gut en ik maar denken dat het alleen op de politieke topics hommeles was... En dat het allemaal maar aan mij ligt zoals gesuggereerd wordt door zeker modjes.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 20:13

hmmm loopt precies zoals ik verwacht had :D blijken er toch meer te zijn die mijn mening delen (gelukkig).

Helaas zijn er legio bokkers die het minder in de gaten hebben en wellicht nog niet zien wat er aan de hand is, tenminste dit idee krijg ik na t lezen van een aantal andere topics.
En tja wat zal ik zeggen, vind het enkel jammer dat deze discussie (met zeer goede punten van een aantal mensen) nu niet meer word beantwoord door de Modjes.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 20:36

TS, toevallig vroeg ik mij gisteren hetzelfde af als wat jij in je openingspost beschrijft.

Het ene na het andere topic wordt gesloten (terwijl al gedurende een lange tijd vanuit de kant van de bokker klinkt: Waarom worden de - steeds dezelfde - onruststokers nou niet geweerd uit zo'n topic?), complete topics verdwijnen, er wordt ontzettend geheimzinnig gedaan over bepaalde onderwerpen en / of personen, en er zijn inderaad een aantal bevooroordeelde mods. Ik zeg heus niet dat alle mods verkeerd bezig zijn, of bevooroordeeld zijn of wat dan ook, maar er zijn er een paar bij die dat wel doen / zijn.

Goed, bovenstaande punten waren voor mij en velen al bekend. Maar gisteren overkwam mij iets, waar ik toch ernstige vraagtekens bij zette.

Ik stuurde de TS over een gelijk op slot gegaan zijnde topic een pb-bericht. Dit bericht kwam er echter niet doorheen. Blijkbaar kunnen wij als bokkers zijnde bepaalde dingen niet eens meer met elkaar bespreken via pb. En toen begon ik mij af te vragen wat jij, TS, in de OP schrijft.