Opera Mini is er ook voor de iPhone, ik ga die eens proberen zodra ik wat tijd heb. Maar dank voor het aanbod
Fenrir
Geplaatst: 28-10-10 17:27
Ik weet ook niet of het uitmaakt wat voor telefoon je hebt, die van mij is natuurlijk geen android maar het zou een stuk handiger zijn als alles goed werkte. Voor de rest vind ik boktmobiel namelijk ontzettend handig en overzichtelijk.
bart kan je dan ook op m.bokt misschien instellen dat je meteen naar je inbox (Prive Berichten) kan? Nu moet je daar echt een mega omweg voor maken als je 0 berichten hebt. Maar soms is wel is handig, als je bv een pb wil beantwoorden waar je eerder even geen tijd voor had ofzo...
Daar ben je niet de enige in.. ik doe dan altijd in een topic iemands PB knopje aanklikken.. ook om in het gebruikerspaneel te komen
Wendy1978
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 20:38
Fiffill schreef:
Ja, hoe kom je daar als je geen nieuw bericht hebt? Dat vroeg ik me ook al af.
Pakt gsm erbij... en gaat voordoen hoe ik het altijd doe
Ga naar eigen berichten (Dat is mijn startpagina op mijn telefoon) zoek het eerste topic uit in dit geval --> m.bokt doet raar klikt op dingetje daaronder --> forumzaken Ziet onder 0 nieuwe berichten staan --> forum index, klikt daarop
Gaat naar UCP, klikt daarop Gaat naar Prive Berichten, klikt daarop Gaat naar Postvak in... Klikt daarop... TADAAAAA
Zit in mijn postvak in
Wendy1978
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 20:39
Jans schreef:
Daar ben je niet de enige in.. ik doe dan altijd in een topic iemands PB knopje aanklikken.. ook om in het gebruikerspaneel te komen
Als ik deze oplossing lees is deze iets wat handiger als hoe ik het doe
Je kan in ieder geval meer vinden in de mobiele versie dan ik
Wendy1978
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 20:43
Jans schreef:
Je kan in ieder geval meer vinden in de mobiele versie dan ik
Ik bok al dagelijks mobiel vanaf moment dat het er was hahahha
Anoniem
Geplaatst: 28-10-10 20:45
Ik pas sinds ik mijn Nokia heb, dus vorig jaar augustus. Op mijn oude telefoon werkte het allemaal niet zo lekker niet dat mijn nokia zo lekker werkt, maar dat terzijde. Vind het heel fijn om bij te lezen in de trein, zodat ik thuis makkelijk kan reageren
Ik "stuurde" idd ook al iemand een pb als ik m'n inbox nodig had... dacht dat er wel een normale manier voor moest zijn, maar kennelijk is die er niet.