Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Abeltje77 schreef:TS uit het betreffende topic heeft haar paard gisteren moeten laten afmaken, en een paar personen in het topic gingen openlijk daar een discussie over aan of dat wel nodig was geweest, en dat TS haar paard niet goed verzorgt zou hebben enz.
Lijkt me voor TS best pijnlijk om na zo'n beslissing daarop aangevallen te worden.
stef schreef:En die berichten zijn niet voor niets weg gehaald. Ondanks dat ik de verduidelijking snap, denk ik niet dat het handig is om die discussie hier verder voort te zetten.... (want van A komt B en voor je het weet... naja, je snapt me wel gok ik)
stef schreef:Wilawander schreef:Iedreen zegt wel eens wat verkeerd zoals ik net met het nu weer aangehaalde concentratiekamp. Heb gezegd sorry en mijn post aangepast. Dus geef openlijk toe iets verkeerds te hebben neergezet. Ook al vat ik dit anders op als sommige andere. Maar pas me aan klaar. Hoeft geen mod aan te pas te komen.
Dat het uberhaubt in je op komt om zoiets te zeggen vind ik ontzettend veel over jou zeggen. Dan kan je sorry zeggen, en het weg halen, maar dat verandert niets aan het feit dat het dus in je op komt, en bewijst IMO dat je echt geen idee hebt wat je zegt in dit geval, maar ondertussen wel naar een ander wijzen....
Tja...
bijdehandje1 schreef:Ik heb een andere ergernis.
Het is jammer, dat er niet wordt gemodereerd op PB's.
Door een heel erg promintente bokker, ben ik met PB's verrot gescholden. Het is jammer, dat hier niets mee wordt gedaan.
ilse86 schreef:ik ben ook ooit zo verrot gescholden door een meisje. ze had een topic geopend waarin ze aangaf dat ze een paard zocht. zo en zo hoog en die en die kleur. dus ik zei gewoon fatsoenlijk: goh, is het niet handiger om eerst te kijken welke paarden qua karakter voldoen en later te kijken naar kleur, gewoon om te kijken welk paard het best bij je past?
naah, ik kreeg toch een boel gal over me heen gespuwd! ik bemoei me er dus nooit meer mee
Jolliegirl schreef:Negatief kritiek geven is wel heel makkelijk.
Komt eens met oplossingen
Geef eens voorbeelden hoe jij bokt zou beheren, hoe jij je mods zou instructueren(heet dat zo?)
Kom eens met voorbeelden en oplossingen ipv alleen gal te spuwen naar het beheer toe .
djuno schreef:ilse86 schreef:ik ben ook ooit zo verrot gescholden door een meisje. ze had een topic geopend waarin ze aangaf dat ze een paard zocht. zo en zo hoog en die en die kleur. dus ik zei gewoon fatsoenlijk: goh, is het niet handiger om eerst te kijken welke paarden qua karakter voldoen en later te kijken naar kleur, gewoon om te kijken welk paard het best bij je past?
naah, ik kreeg toch een boel gal over me heen gespuwd! ik bemoei me er dus nooit meer mee
Die vallen voor mij dus in dezelfde categorie als wat van de week in de krant stond: kinderen die een 90-jarige vrouw hebben mishandeld.
de categorie = TUIG!!