PascalB schreef:Door het forum in te stellen als bokt mobile ben je ook van de reclame af
Dat is ook mijn strategie bij Twitter, daar zijn zoveel ads dat AdBlocker niet eens helpt...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kim90 schreef:ik denk dat bokt trouwens best goede inkomsten zou kunnen krijgen door een online bokt-store, op HE zijn er ieder jaar shirtjes, petten en dingen en volgens mij doen die het best goed.
Misschien dat mensen ook een beker zouden kunnen bestellen met logo en dan zelfgeprinte foto van paard of datzelfde idee op een shirt.
BartVB schreef:De kans dat die balk blijft staan is heel erg klein, het is een experiment om te kijken hoe goed deze vorm van advertenties werkt. De verwachting is dat deze 'link units' het redelijk OK doen voor mensen die niet ingelogd zijn (en maar af en toe op Bokt.nl komen) en niet heel goed werken voor mensen die regelmatig op de site te vinden zijn.
Kim90 schreef:@ Bart, ik vond de banners tot nu toe ook niet vervelend, alleen deze werd me even te veel omdat het echt in je tekstveld komt, en dus als je even verkeerd klikt oid gelijk op zo'n reclame ding komt, en dat vond ik redelijk geniepig.
BartVB schreef:Een adblocker gebruiken om van alle advertenties af te komen is natuurlijk een optie maar is, in mijn ogen, ook redelijk asociaal. Bokt.nl is helemaal gratis in het gebruik maar kost iedere maand weer duizenden euro's om in de lucht te houden. Zonder de advertenties krijgen we dat echt niet voor elkaar.
Heino schreef:Ik was (ben inmiddels geen proefkonijn meer) er ook niet blij mee. Ik maak zelf ook gebruik van Adsense en als ik een paar keer perongeluk op zo'n ad klik heb ik kans zelf van Adsense afgegooid te worden. En daar zijn mijn inkomsten me net iets te lief voor