[EA] "anders gaat het de prullebak in"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dagmar_1995

Re: [EA] "anders gaat het de prullebak in"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 09:57

Ik erger me er ook behoorlijk aan.
Als je het dan toch weggooit. Kan je het toch ook weggeven aan iemand? (tegen verzendkosten) Maar nee, dan willen ze er alsnog een hoop geld voor. Sorry hoor, dan vind ik echt dat je egoistisch bent.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:04

Hahaha, ja, heb het van de week zelf meegemaakt! :j

In de topictitel: "anders kliko" vermeld, vraagt ze nog 13 euro exclusief verzenden voor een dekje.. Dus ik denk: "hee, als ze het anders toch wegmikt, begin ik wel een bieding van 15 euro inclusief"

Krijg ik commentaar van de TS dat ze het veel te laag vind.. :') Dus ik heb aangegeven dat ze dan niet moet neerzetten dat het anders de kliko in gaat en als ik overboden werd, ik wel verder zou zien! :D

Heeft ze daarna de topictitel veranderd! Ineens was weggooien niet zo aantrekkelijk meer! _O-

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:06

Als dat écht zo zou zijn zou ik het héél graag overnemen en dan alleen de verzendkosten betalen! :j. Al is het vies,tja dan gaat het in de wasmachine :P

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:14

Dat klinkt me bekend in de oren.

Heeft me ooit moeite gekost om iets te verkopen.

Stond te koop t.e.a.b. en vervolgens kreeg ik mailtjes; hoeveel wil je ervoor hebben?

In mijn geval denk ik dan; één euro is al voldoende. Maar blijkbaar geld dat niet voor iedereen. :Y)

Voor spullen die bijna nieuw zijn is het anders, maar zeg dan niet; anders gaat het de prullenbak in.