Ben ik dan de enige die alles behalve kwaliteitsverlies heeft op Photobucket? Ik gebruik het al jaren, maar dan ook echt jaren voor bewerkingen etc en nergens last van.
Fenrir
Geplaatst: 24-09-10 08:51
Kennelijk je foto's worden er echt niet beter van. Misschien zie je het niet.
Haha, nee dat ik kwaliteitsverlies niet zie lijkt me echt heel sterk, ik werk grafisch dus ik zie dat wel.
Maar om even op het geheel terug te komen, kan me best indenken dat zulke sites minder wereldwijd gaan zitten, je wil niet weten wat een servers die moeten hebben draaien. Daar is Bokt niets bij vergeleken.. en het is altijd een risico dat iets afgesloten wordt, dat staat als het goed is ook in de algemene voorwaarden van dat soort sites. Ik zou redden wat je redden kan en anders is het pech.
Tip; eigen domeintje kopen.
Fenrir
Geplaatst: 24-09-10 09:02
Ik heb een eigen domeintje maar om daar een sh*tload aan (vaak onzinnige) foto's op te zetten vind ik ook weer zo mjah... TP was net zo handig... Flickr was handig maar daar kan je nu ook niet meer naar linken.
Ik vind het zo raar dat er niks over op de homepage ofzo staat.... misschien zijn ze gehacked geweest(lijkt mij sterk want als je hackt doe het dan goed ) of ze hebben zoveel klachten gekregen dat ze het maar weer teruggedraait hebben
slimmerik
Geplaatst: 24-09-10 09:48
Bij mij doet ook alles het weer. Misschien is site gehacked geweest. Je weet het maar nooit met die Amerikanen.
Ja, ik hoop dat het zo blijft....had mijn profiel al wel aangepast.
Royal92
Geplaatst: 24-09-10 10:06
TP doet het weer !
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 24-09-10 10:22
Kreeg een PB van een bokker die hier om één of andere reden niet kan reageren (ze bokt mobiel) en die zei het volgende:
Ze weet dat er van te voren een bericht stond dat 23 september tinypic weg zou gaan voor veel landen, en iedereen beter photobucket kon gaan gebruiken. Tinypic en photobucket zijn volgens haar ook 1 server aangezien als er eentje uit ligt de ander er ook uit ligt. Dat tinypic nu terug is is erg raar en ze zou aanraden toch alle fotos op je computer op te slaan. Misschien dat ze zich hebben 'bekeert' maar het kan ook tijdelijk even terug zijn.