Maar ben bang dat je dan van die pb's gaat krijgen als:
Stem op me profiel een 10 doe ik het ook bij jou.
Of
Wil je een 10 stemmen op me profiel dan maak ik voor jou een bewerking

Denk dan vooral aan de jongen meisjes ( <15)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Dus Stef voorbeeldje, jij heb keihard zitten ploeteren voor je profiel, maar stem jou profiel nav dit topic op dislike, dat vind jij geen enkel probleem?
Dat het een scheve vergelijking is maakt je niets uit en dat vind jij dus een rieel beeld geven?
lindake schreef:Persoonlijk zou ik het ook fijn vinden dat je jou profiel hiervoor kunt vergrendelen. Het kan leuk zijn, maar niet iedereen heeft behoefte aan een beoordeling van zijn of haar profiel.
slimmerik schreef:Zou anders voor mij een reden zijn om mijn profiel leeg te halen en zo de mogelijkheid blokkeren voor de vele bokkers om avatars uit mijn profiel te halen.
BartVB schreef:In iedergeval maar 1 stem per gebruiker, ik neig op dit moment naar alleen een 'like' en een 'report' knop.
lindake schreef:Persoonlijk zou ik het ook fijn vinden dat je jou profiel hiervoor kunt vergrendelen. Het kan leuk zijn, maar niet iedereen heeft behoefte aan een beoordeling van zijn of haar profiel.
TessJS schreef:Ik zag hier staan dat we ook zo iets kunnen doen als respect! Dat vind ik een uitermate goed idee! Want anders krijgen we, zoals eerder was gezegt, van die mailtjes van jonge meiden die zeggen: stem op mij dan stem ik op jou! Het moet geen wedstrijd zijn, maar het is leuk dat je werk wordt gerespecteerd!
TessJS schreef:Want anders krijgen we, zoals eerder was gezegt, van die mailtjes van jonge meiden die zeggen: stem op mij dan stem ik op jou! Het moet geen wedstrijd zijn, maar het is leuk dat je werk wordt gerespecteerd!
Chiqa schreef:Hoeveel waarde hecht je dan aan zo'n veekeuring? Hoe objectief is dat samen met de 'stem op mij' gedachte die hoe dan ook voorbij zal komen?
Chiqa schreef:stef schreef:De ban jezelf functie gebruik ik ook niet, en ik vind het van de zotte dat zoiets uberhaubt nodig is voor sommige, maar goed, er zijn kennelijk mensen die er wel behoefte aan hebben. Prima.
Waarom vind je die optie 'van de zotte?' Sorrie heb daar even geen voorstelling bij.