Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frantic schreef:Maar Nuage, dat wordt toch nu juist gesteld waarom jullie niet objectief kunnen zijn???
Jullie kiezen een lid voor BC uit de gelederen van het Moderatorteam!
Shadow0 schreef:Maar ik weet niet of ze zich voldoende bewust is van (bijvoorbeeld) het gapende gat in de communicatie: dat wat de gebruiker weet iets totaal volledig anders is dan wat de mods weten.
Mireille schreef:We streven er juist wel naar de geschikte personen er tussen uit te pikken.
Maya schreef:Mireille schreef:We streven er juist wel naar de geschikte personen er tussen uit te pikken.
Ik lees deze zin als in dat het moderatorteam mee besloten heeft over wie de nieuwe BC-leden worden. Klopt dat? Gezien het gebruik van het woordje 'we', en Mireille een moderator isIk dacht dat de BC (en eventueel?) het Beheer de nieuwe BC-leden uitkozen. Moderators worden daar toch niet bij betrokken, hooguit aan het einde van het proces om aan te geven of er geen flinke onoverkomelijke bezwaren zijn met achtergrondinformatie die niet bekend was. Of is er zoveel veranderd de afgelopen jaren?
Het gaat mij niet om de personen, of dat ik betwijfel aan of zij wel of niet geschikt zijn. Ik zal er waarschijnlijk toch niet mee te maken krijgen. Maar eerder om bepaalde procedures.