Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Apple schreef:Een constructieve discussie over de regels op Bokt is altijd mogelijk. Topics daarover gaan niet zomaar op slot.
Ilzas schreef:Ik begrijp dus niet waarom jij (Cayenne) dat niet snapt. Mijn toon haakt gewoon aan bij de openingspost. En wat suuzepuus zegt is gewoon waar, topics waarin men zich kritisch uit zijn in het verleden gewoon al heel vaak gesloten.
smeetjoew schreef:Als je vind dat iemand een gave jas heeft, kun je dat toch ook per PB melden? Daar is half Bokt niet echt geinteresseerd in dat je dat een gave jas vind.Tuurlijk, no problem om een leuke opmerking erbij te plaatsen, maar als dat je enige opmerking is voor het gehele topic vind ik het logisch dat het verwijderd is.
Ilzas schreef:smeetjoew schreef:Als je vind dat iemand een gave jas heeft, kun je dat toch ook per PB melden? Daar is half Bokt niet echt geinteresseerd in dat je dat een gave jas vind.Tuurlijk, no problem om een leuke opmerking erbij te plaatsen, maar als dat je enige opmerking is voor het gehele topic vind ik het logisch dat het verwijderd is.
De meeste posts die gedaan worden is half Bokt niet in geinteresseerd... Zo ben ik niet geinteresseerd in de zoveelste oneliner van een Penny die alleen de openingspost heeft gelezen...
Ilzas schreef:Apple schreef:Een constructieve discussie over de regels op Bokt is altijd mogelijk. Topics daarover gaan niet zomaar op slot.
Ach wel waar. Ik zat in een leuk en echt discussie topic over Totilas en dat ging gewoon op slot omdat de betreffende mod (was jij toen nota bene), het wel mooi geweest vond... Dus daarmee bepaalt Bokt of wij al dan niet uitgediscussieerd zijn...
MarcoBorsato schreef:En een ieder die het hier een dictatuur vindt staat het vrij om een eigen forum te beginnen. Je zit hier vrijwillig he?
XoNo schreef:Niet op alle slakken zout leggen en overleg met gebruikers.
Rock: op het moment dat regels aangepast worden als je er al jaren woont, mag je je best achter je oren krabben hoor
Rock schreef:Ik snap niet zo goed dat mensen zovaak tegen regels aanlopen... Mij overkomt het eigenlijk niet, of nauwelijks. Mis ik dan de 'interessante' topics?
In mijn ogen maken mensen zich soms iets te druk om de striktheid van de regels.
Zie het als het huis van het team... je hebt je te houden aan hun regels, ben je het er niet mee eens dan kan je het eens aankaarten, maar je kan toch niet aan iemand vragen om de regels aan te passen omdat ze niet stroken met wat jij gewend bent?
XoNo schreef:Rock: op het moment dat regels aangepast worden als je er al jaren woont, mag je je best achter je oren krabben hoor