Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
lucca schreef:ja, ik heb dezelfde antwoorden als de rest
explorer 8, ook de hele middag bezig geweest met browser geschiedenis verwijderen, cookies, chrome geinstalleerd. en inderdaad ; hij doet het alleen op bokt.nl
BartVB schreef:Kunnen mensen die problemen hebben de output van deze pagina:
http://www.bokt.nl/tools/sessiondebug.php
naar mij mailen of PB-en? Graag ook met een omschrijving van het probleem, wanneer gaat het mis, heb je het ook in een andere browser, gebruik je een firewall/virusscanner, hoe vaak gaat het mis, ook problemen op andere sites, etc.
Ik krijg het probleem hier in ieder geval niet gereproduceerd op IE8.
BartVB schreef:@Corelli; die instelling kun je het beste op automatisch laten staan...
Voor de mensen die problemen hebben:
1) Welke browser gebruiken jullie? Internet explorer denk 8
2) Zie je achter iedere URL '&sid=2d41b60214b2fc6f2e2647e8d6816cac' oid staan? B.v.:
[FZ] Help! - ik raak steeds uitgelogd
Nee ik zie: BartVB @ [FZ] Help! - ik raak steeds uitgelogd
3) Gebruik je een virusscanner / internet security ding? Zo ja, welke?
PC veilig van Kpn virusscanner
4) Blijf je wel ingelogd op andere sites?
Corelli schreef:Wat bedoel je met problemen met de output van die pagina?bedoel je als je op die link klikt? Ik krijg dan een witte pagina met een lap zwarte tekst, is dat een probleem?
Sorry, ik weet niet zo veel van pc's
BartVB schreef:Corelli schreef:Wat bedoel je met problemen met de output van die pagina?bedoel je als je op die link klikt? Ik krijg dan een witte pagina met een lap zwarte tekst, is dat een probleem?
Sorry, ik weet niet zo veel van pc's
Graag de volledige tekst die je dan krijgt naar je email programma copy/pasten en naar mij mailen bartvb apestaart bokt.nl