ik denk dat hij snel kwijt raakt omdat mensen geen zin hebben om de verzendkosten te betalen, hem weg te brengen naar het postkantoor, oid. Hij zal dan (ook al weegt het ding niks) bij de pakketpost moeten vanwege de dikte. Dat is voor tnt bijvoorbeeld al €6,75. Er zijn genoeg bokkers die geen andere bokkers in real life tegen komen. Ik denk dus dat het niet gaat werken, ook al vind ik het idee wel leuk en zou ik zelf wel mee willen doen.
Het idee is leuk, maar ik zou voor iets kleiners gaan welke, zoals al eerder geopperd, door de brievenbus kan...
Die raak je dan toch kwijt??
Zo'n grote knuffel is imo veel handiger
En het lijkt me een goed idee om naar actieve bokkers te sturen, want anders heb je kans dat er iemand nooit meer online komt, en dat bestaat niet bij een actief lid, want die is verslaafd
Op wedstrijden zou je 'm ook door kunnen geven natuurlijk. of op keuringen, meetingen, .. Ja, lijkt me leuk. Alleen duurt het vast heel lang voordat ik dat beest krijg aangezien ik alleen maar bokkers hier uit het noorden ken en er zo veel aan mee doen. kunnen we er niet meer doen, bijvoorbeeld 3 of 4? Dat we dan een topic maken waar die foto's komen te staan en een topic waar bijgehouden wordt wie hem op dat moment heeft.
Ik vind het eigenlijk wel een grappig idee. Ik weet dat ze op Fok maandenlang een stok gehad hebben die iedere keer van eigenaar wisselden. Hij werd dan ergens verstopt en iemand anders ging m weer zoeken.
MelanieB
Geplaatst: 19-07-10 13:46
Ghehe ik zit een heel jaar in Amerika, sturen jullie hem dan ook op?
Wel een leuk plan
Jilletje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-10 13:47
als je mee deelt in de verzend kosten
Katja
Geplaatst: 19-07-10 13:48
Het lijkt een beetje op het Flat Stanley project. Misschien leuk om zoiets te maken? Stuur je makkelijk door en neem je makkelijk mee. http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Stanley
geerte
Geplaatst: 19-07-10 13:49
ik vind het wel een heel leuk idee
Elanor
Geplaatst: 19-07-10 13:50
Leuk. Iets vergelijkbaars is geloof ik al eens gedaan door een groep bokkers die een schrift door stuurden en daar dan telkens iets in schreven. Lastig is welk dat iedereen het een beetje vlot moet doorsturen wil het lekker lopen.
Jilletje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-10 13:51
ja dat is mischien ook wel leuk! een platte Julius
of een map maken, en elke bokker die hem krijgt doet er een a4tje in met een bijzondere tekst! ik denk dat die binnen de korste keren vol is!
of een bokker maakt wat en zoekt een andere bokker uit en die krijgt dat cadeau, die bokker die het cadeau krijgt maakt weer een cadeautje voor een andere bokker..