Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:Amanda schreef:Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen.
Dat zegt toch genoeg iemand die zo verslaafd was en niet meer wil komen..
Dan moet je ook als beheer enz jezelf toch eens achter de oren krabben
Steeds vaker zie je dat bokkers die wat ouder zijn en al lang lid zijn problemen hebben met de bestaande gang van zaken..
Echwel schreef:Maar wel eerlijk en daar mankeert het nog wel eens aan bij anderen..
Trouwens die ow's kwamen neer op een klein aantal gezien het aantal posts van haar
Echwel schreef:Maar wel eerlijk en daar mankeert het nog wel eens aan bij anderen..
tessyke schreef:tja een OW is een OW en die verdien je alleen als je over de schreef bent gegaan.
16x erover gaan vind ik persoonlijk veel...
ik zit hier 7 jaar en heb 1 OW op mijn naam staan...
tita schreef:Het is me al vaker opgevallen dat bokt bokt niet is...het is de grootste kleuterschoolforum die er is met mods die vaak zo kinderachtig reageren....Bokt is niet anders dan een groot zeik en verklikforum geworden erg jammer en heb je een uitgesproken mening, formuleer je je anders...ben je het niet eens met 80% van een bepaald topic....nou ban jezelf dan maar.
Ook al zet je 100x neer ik vind of in mijn ogen...maakt niet uit en dan weer die groene balken jajajajaj daar heb je weer zo'n kleuterschoolmiepje.......maar goed sommige mensen hebben iid niks beters te doen en worden mod van bokt
Rinske schreef:tita schreef:Het is me al vaker opgevallen dat bokt bokt niet is...het is de grootste kleuterschoolforum die er is met mods die vaak zo kinderachtig reageren....Bokt is niet anders dan een groot zeik en verklikforum geworden erg jammer en heb je een uitgesproken mening, formuleer je je anders...ben je het niet eens met 80% van een bepaald topic....nou ban jezelf dan maar.
Ook al zet je 100x neer ik vind of in mijn ogen...maakt niet uit en dan weer die groene balken jajajajaj daar heb je weer zo'n kleuterschoolmiepje.......maar goed sommige mensen hebben iid niks beters te doen en worden mod van bokt
Tita, niemand verplicht je hier te zijn, als het allemaal zo verschrikkelijk is zoek je toch een ander forum waar je in jouw ogen wel je ei kwijt kunt? Ik zit toch ook niet op internetpagina's die ik zeikpagina's vind. Het is aan jezelf om een forum te zoeken wat wel bij je past.
tita schreef:Rinske schreef:
Tita, niemand verplicht je hier te zijn, als het allemaal zo verschrikkelijk is zoek je toch een ander forum waar je in jouw ogen wel je ei kwijt kunt? Ik zit toch ook niet op internetpagina's die ik zeikpagina's vind. Het is aan jezelf om een forum te zoeken wat wel bij je past.
Ik vraag toch niet om jouw commentaar.
_Bitje_ schreef:Echwel schreef:.
Zelf toen ik nog net op bokt zat (was een jaar of 12) kreeg ik van haar een hele aanvaring wat ik wel niet verkeerd
zij in een discussie topic. Natuurlijk mag er gezegd worden dat je ergens niet mee eens bent, maar dat kan ook redelijk
gedaan worden.
tessyke schreef:Dat iemand iets vrijwillig doet, en daarbovenop zijn best doet, betekent niet automatisch dat hij het goed doet. Mods hebben de wijsheid niet in pacht, net als wij, maar staan wel vooraan en krijgen dus het meeste kritiek. Hoort erbij.Mods zijn ook maar gewoon werkende mensen die naast hun werk en huishouden de tijd maken om het op bokt een beetje fatsoenlijk te houden. Als dank voor al hun vrijwillig werk worden ze elke keer de grond ingeboort als 1 of andere bokker het weer bont heeft gemaakt
Ayasha schreef:rinske: tita is ook vrij om te zeggen dat ze vind dat het zwaar achteruit gegaan is zonder dat iemand haar subtiel verzoekt het forum dan maar te verlaten?