Waarom...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:40

het wil niet zeggen dat mensen op je temmen dat je zoiezo er een sanctie voor krijgt hé...

als ik een reactie zie die niet door de beugel kan zal ik ook temmen. Of dat dit nu op een bekendere bokker is of niet.

Het wil niet zeggen dat je overal post dat je alles mag.

Er was hier onlangs een topic van Kim zelf waarin ze vroeg hoeveel OW's ze had en dit waren er een stuk of 15. tja ben je dan zo'n engeltje?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:40

ik denk dat iedereen zijn mening wel mag geven op bokt, wat de Mods (denk ik) ook helemaal niet erg vinden.
Het is alleen op de manier waarop :).
Ik denk dat Kiwiko zich wel wat meer mocht inhouden en wat
possitiever mocht reageren, ze kon dingen erg hard aan laten komen
wat natuurlijk niet netjes is. :)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:42

Maar wel eerlijk en daar mankeert het nog wel eens aan bij anderen..
Trouwens die ow's kwamen neer op een klein aantal gezien het aantal posts van haar

tessyke

Re: Waarom...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:44

tja een OW is een OW en die verdien je alleen als je over de schreef bent gegaan.

16x erover gaan vind ik persoonlijk veel...
ik zit hier 7 jaar en heb 1 OW op mijn naam staan...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:45

Echwel schreef:
Amanda schreef:
Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen. :)

Dat zegt toch genoeg iemand die zo verslaafd was en niet meer wil komen..
Dan moet je ook als beheer enz jezelf toch eens achter de oren krabben
Steeds vaker zie je dat bokkers die wat ouder zijn en al lang lid zijn problemen hebben met de bestaande gang van zaken..

Ja maar dat wordt dus niet gedaan er worden klakkeloos ow's en bans gegeven maar er wordt niet logisch nagedacht ik heb al zoveel discussies gevoerd met mods dat ik er maar mee stop.

Vaak zijn er mensen die het onderste uit de kan weten te halen daardoor kan bv kwiko fanatiek,kritiek reageren..zo was er een topic van sulethea ging er zo hard aan toe zij kon niet meer normaal reageren en juist de verkeerde kreeg een ban

Het is me al vaker opgevallen dat bokt bokt niet is...het is de grootste kleuterschoolforum die er is met mods die vaak zo kinderachtig reageren....Bokt is niet anders dan een groot zeik en verklikforum geworden erg jammer en heb je een uitgesproken mening, formuleer je je anders...ben je het niet eens met 80% van een bepaald topic....nou ban jezelf dan maar.
Ook al zet je 100x neer ik vind of in mijn ogen...maakt niet uit en dan weer die groene balken jajajajaj daar heb je weer zo'n kleuterschoolmiepje.......maar goed sommige mensen hebben iid niks beters te doen en worden mod van bokt

Alleen waar ik zo nieuwsgierig naar ben waar gaan de oude bokkers naar toe Kwiko, Sulethea en nog paar andere (alleen rk mis ik niet)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:46

Echwel schreef:
Trouwens die ow's kwamen neer op een klein aantal gezien het aantal posts van haar

Hoe eerlijk het soms ook is, ik blijf bij mijn mening en dat is dat kiwiko zich wel wat meer mocht inhouden.
Zelf toen ik nog net op bokt zat (was een jaar of 12) kreeg ik van haar een hele aanvaring wat ik wel niet verkeerd
zij in een discussie topic. Natuurlijk mag er gezegd worden dat je ergens niet mee eens bent, maar dat kan ook redelijk
gedaan worden.

Over eerlijk: Als ik iemand lelijk vind, er totaal niet vind uitzien, ga je toch ook niet zeggen dat ze een lelijk mens is?
Dat deed Kiwiko in mijn ogen, ze vertelde de waarheid, maar dat deed ze niet altijd redelijk.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:47

tita: fokt, cavaletti,...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:48

[BB] De moeizame sfeer op BB

dit is typisch een bokt-mod topic velen vinden hem goed ik vind het gezeik....gejank en te triest voor woorden bovendien laag van niveau...jawel type kleuterschoolgeleuter.

Je mag echt niks meer zeggen en doen alleen advies geven waar ja en amen wordt opgezegd.

Rinske

Echwel schreef:

Ik denk dat je eerlijk zijn en kwetsen door elkaar haalt. Je kunt ook eerlijk zijn zonder iemand te kwetsen, maar dan krijg je echt geen OW's hoor.
Ik zit hier trouwens ook al heel lang, nog nooit een OW of UN gehad oid. Dat zegt niks over hoe eerlijk je bent. Meer over hoe grof of persoonlijk je wordt in je berichten.

tita

tessyke schreef:

je bedoel fok }>

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:49

tessyke schreef:
tja een OW is een OW en die verdien je alleen als je over de schreef bent gegaan.

16x erover gaan vind ik persoonlijk veel...
ik zit hier 7 jaar en heb 1 OW op mijn naam staan...

En vergelijk jouw berichtenaantal eens met dat van Kim? :(:)

Jammer, heel jammer dat Kim weg is, ik ga haar missen.... Maar ik begrijp haar wel en het komt niet als een verrassing. Verbaast me nog dat het zo lang geduurd heeft.

KiWiKo draaide niet rond de pot, was recht voor de raap en doodeerlijk, en daar kunnen kleine lieve bokkertjes niet tegen :(:) Ik begin me ook aan die "oei oei zeg me vooral niet de waarheid want dan ga ik huilen bij een mod" mentaliteit van bokt.nl te ergeren.
Kim kon heel hard zijn, maar als ze fout zat of als je het goed deed was ze ook de eerste om je de hemel in te prijzen.

Sul en RK zitten (RK zat inmiddels denk ik) op fokt. KiWiKo zit niet op fokt.nl (of zou daar nu naar toe moeten gegaan zijn).
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-07-10 12:52, in het totaal 3 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:51

tessyke schreef:

Dat denk ik niet hoor :+ Op die fora is het nog erger als hier op bokt :D :+

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:53

tita schreef:
Het is me al vaker opgevallen dat bokt bokt niet is...het is de grootste kleuterschoolforum die er is met mods die vaak zo kinderachtig reageren....Bokt is niet anders dan een groot zeik en verklikforum geworden erg jammer en heb je een uitgesproken mening, formuleer je je anders...ben je het niet eens met 80% van een bepaald topic....nou ban jezelf dan maar.
Ook al zet je 100x neer ik vind of in mijn ogen...maakt niet uit en dan weer die groene balken jajajajaj daar heb je weer zo'n kleuterschoolmiepje.......maar goed sommige mensen hebben iid niks beters te doen en worden mod van bokt

Tita, niemand verplicht je hier te zijn, als het allemaal zo verschrikkelijk is zoek je toch een ander forum waar je in jouw ogen wel je ei kwijt kunt? Ik zit toch ook niet op internetpagina's die ik zeikpagina's vind. Het is aan jezelf om een forum te zoeken wat wel bij je past.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:53

Rinske schreef:
tita schreef:

Tita, niemand verplicht je hier te zijn, als het allemaal zo verschrikkelijk is zoek je toch een ander forum waar je in jouw ogen wel je ei kwijt kunt? Ik zit toch ook niet op internetpagina's die ik zeikpagina's vind. Het is aan jezelf om een forum te zoeken wat wel bij je past.

Ik vraag toch niet om jouw commentaar.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:54

het is jammer maar kiwiko dr goed recht even adem pauze weer op adem komen en t weer positiever kunnen bekijken door de pauze.. Jullie kunnen het dus ook positief zien :) Even afstand zodat ze zelf weer bokt positiever kan zien de negatieve energie die er vast rondwaait dat is overal even de rug toekeren om tot rust te komen?

Dat kan en mag toch?

Over dat geen plaats zijn ; ik weet niet in welke context dat stond maar dat is ook een soort van (oke wat ongelukkige) uitdukking om proberen duidelijk over te komen , Niet iedereen heeft de kundigheid (helaas maar het is zo) om zich perfect te verwoorden op schrift..

Daarbij letters komen over zoals je ze zelf interpreteerd en als je bokt al n beetje beu ben vat je wellicht iets wat sneller negatief op dan anders? gemoedstoestand van iemand telt mee hoor in interpretatie :j

ik wens kiwiko sterkte en we zien haar vanzelf wel weer

:)

edit typo

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:56

tita schreef:
Rinske schreef:

Ik vraag toch niet om jouw commentaar.

Het blijft een openbaar forum he :D . Als je zo'n bericht post dat het hier allemaal zo verschrikkelijk is dan kun je toch zo'n bericht verwachten :) ? Ik bedoel het helemaal niet aanvallend, maar het is toch logisch dat je iets zoekt dat bij je past :) ? Wanneer iets een verschrikkelijke website is dan zit je daar toch niet :) ?

tita

Re: Waarom...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:59

Kom ook steeds minder van 15 berichten zit ik nu op 6.7 en dat gaat nog veel verder zakken :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 13:00

_Bitje_ schreef:
Echwel schreef:
.
Zelf toen ik nog net op bokt zat (was een jaar of 12) kreeg ik van haar een hele aanvaring wat ik wel niet verkeerd
zij in een discussie topic. Natuurlijk mag er gezegd worden dat je ergens niet mee eens bent, maar dat kan ook redelijk
gedaan worden.

Dan ben je nu dus 15 en dat is volgens mij de gemiddelde leeftijd op bokt tegenwoordig en 1 van de redenen dat men zeer gauw op de ziel getrapt is

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:00

Tita: ook hier worden de berichten steeds minder, en meer en meer Hk. :+

rinske: tita is ook vrij om te zeggen dat ze vind dat het zwaar achteruit gegaan is zonder dat iemand haar subtiel verzoekt het forum dan maar te verlaten? :+

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:14

tessyke schreef:
Mods zijn ook maar gewoon werkende mensen die naast hun werk en huishouden de tijd maken om het op bokt een beetje fatsoenlijk te houden. Als dank voor al hun vrijwillig werk worden ze elke keer de grond ingeboort als 1 of andere bokker het weer bont heeft gemaakt :n
Dat iemand iets vrijwillig doet, en daarbovenop zijn best doet, betekent niet automatisch dat hij het goed doet. Mods hebben de wijsheid niet in pacht, net als wij, maar staan wel vooraan en krijgen dus het meeste kritiek. Hoort erbij.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:20

Ayasha schreef:
rinske: tita is ook vrij om te zeggen dat ze vind dat het zwaar achteruit gegaan is zonder dat iemand haar subtiel verzoekt het forum dan maar te verlaten? :+

Ik verzoek haar helemaal niet op welke manier dan ook het forum te verlaten, dat maak jij ervan. Kijk, dat is weer het lastige van internet, jij interpreteert mijn tekst anders.

Ik snap alleen niet dat je op een website zit waar je het niet naar je zin hebt, snap je :) ? Ik zit ook niet op websites die me niet liggen, gewoon omdat het vrije tijd is en ik het leuk wil hebben in mijn vrije tijd :D .

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:20

Het bespreken van andere (ex)gebruikers is niet toegestaan. Daarnaast is het Kiwiko haar eigen keuze om voorlopig niet meer op Bokt te komen. Het is een vrijwillige ban, zoals eerder gezegd.

Bij deze een slotje.