Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:48

Asyaa schreef:
Tja ook leuk: gister topic van 30 paginas ofzo werd naar de HK geslingerd, paar minuten later slotje voor overleg en nu (vermoedelijk) naar de mesthoop gebonjourd...

@Fabersmid
Ik heb in het verleden keiharde discussies gehad met enkele personen, maar wel leuke. Het ging er hard aan toe, maar het bleef inhoudelijk.

Dat is ook goed en moet ook mogelijk zijn. Men moet ook op de fouten gewezen kunnen worden en karakter hebben zijn fouten toe te geven.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:49

Citaat:
Wat ik wel vind is dat modden vanaf je 18e best al wel jong is. Ik zal nu wel boze gezichten krijgen :') maar met sommige 'zaken' is een beetje levenservaring ook wel handig. Ik zie wel eens berichten van een mod waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan, kijk in het profiel en denk dan altijd dit: :(:)
Ik neem het ze dan niet kwalijk! :)

daar heb je een punt...... word je "terecht" gewezen door een moderators die nog jonger is als je jongste kind!

Vraag me wel eens af hoe deze mensen met hun eigen ouders omgaan.....
Of zouden dat altijd keurige nette mensen zijn die nooit een eigen of afwijkende mening hebben?

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:59

nou ik heb het ook een keer gehad ,
maakte ik een grapje :+
werd hij verwijderd omdat hij niks toevoegde aan het gesprek
terwijl het toch echt wel ontopic was :D
en de mensen in het topic konden er smakelijk om lachen :P
echt heel flauw!! :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:07

Ik ben in principe al tegen reacties verwijderen en slotjes op topic plaatsen. Slotjes dienen enkel (in mijn ogen) enkel gebruikt te worden voor onzin topics, dus welk kleur dekje, spam en zulke dingen. Reacties weghalen als mod (lees: ander forum) deed ik enkel als de wet werd overtreden, denk hier bij aan serials, racisme ect. Reacties verwijderen heeft (again in mijn ogen) geen enkel zin, je lost het probleem niet op, je verplaatst het alleen maar. Als je net 200 reacties uit een topic heb gebonjourd, denk je dan dat een groene balk iets gaat oplossen? Blijkbaar zijn enkele mensen het pad compleet kwijt, en die moeten aangepakt worden. Een groene balk kan het topic een sturen, maar echt niet een topic waar enkele personen het continu verzieken terug op rails krijgen.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:09

Gelukkig ben ik niet de enige dus!!! Ik erger me er echt heel erg aan.
Ik hoop dat de mods er wat mee doen.

AL vrees ik dat de kans groter is dat dit topic naar de mesthoop verdwijnd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:10

suuzepuus schreef:
AL vrees ik dat de kans groter is dat dit topic naar de mesthoop verdwijnd...

*mompelt iets over probleem verplaatsing* :')

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:10

:D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:13

Frantic schreef:
Citaat:
Wat ik wel vind is dat modden vanaf je 18e best al wel jong is. Ik zal nu wel boze gezichten krijgen :') maar met sommige 'zaken' is een beetje levenservaring ook wel handig. Ik zie wel eens berichten van een mod waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan, kijk in het profiel en denk dan altijd dit: :(:)
Ik neem het ze dan niet kwalijk! :)

daar heb je een punt...... word je "terecht" gewezen door een moderators die nog jonger is als je jongste kind!

Of zouden dat altijd keurige nette mensen zijn die nooit een eigen of afwijkende mening hebben?

Leeftijd moet toch geen rol spelen, een persoon met 18 jaartjes achter de rug kan veel wijzer zijn dan die met 40.
En hoe doe je dat in het echte leven, alleen naar politiemensen, ambtenaren, rechters, dokters luisteren die ouder zijn dan jij of je kinderen.

ik denk dat het probleem niet in de leeftijd zit, maar de tegendraadse mening. Al was de persoon 40 had je het ook meestal niet aanvaard.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 16-07-10 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:14

Ik vind dat het de laatste tijd ook erg is met reacties weghalen.

Ik heb van de week zelfs en ow gehad met een reactie die totaal niet negatief was maar eigenlijk meer opkwam voor een ts , terwijl ik ze persoonlijk niet kan.

Andere mensen zaten haar af te zeiken op haar houding terwijl ze in haar beginpost er al neer had gezet dat ze haar houding moet verbeteren.
En dat het paardje in kwestie erg jong was , daar werd ook over doorgegaan.

Ook zitten er hier mensen op bokt met een eigen stal waar niemand hier in de omgeving iets positiefs hebben meegemaakt ( of welkom meer zijn ) en als er dan weer anderen zijn die ervaring over die stal vragen en er wordt iets negatiefs neergezet dan wordt de persoon meteen kwaad en licht de mod in.
En degene die kritiek hebben gegeven krijgen dan weer dreig pb's en mails en zo een dingen mag hier wel , klopt niet veel van en die andere persoon wordt de hand boven het hoofd gehouden .
Laatst bijgewerkt door radoszin op 16-07-10 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:14

Anne_GTI schreef:
Volgens mij heb je te maken met de willekeur van een mod. Sommige mensen schijnen alles te mogen zeggen en andere moeten vooral niet het lef hebben om boven het maaiveld uit te kijken want die worden door een vaste kliek genadeloos met de grond gelijk gemaakt.

Ik tem niet gauw op een topic maar als ik dat wel doe vraag ik altijd om reactie terug. Die krijg ik vervolgens NOOIT van een mod. Daarom herken ik ook heel veel in de post hierboven waarin wordt gerefereerd aan boktatuur.

Mensen als Kiwiko, Running Kawa en vele anderen die wel altijd hun kop boven het maaiveld uitstaken worden monddood gemaakt en ondertussen zit er een leugenachtige kliek tot aan de oksels bij een aantal mods in hun achterste. Diezelfde kruipers bestoken via PB andere gebruikers met scheldpartijen en dreigementen en draaien en etteren net zo lang tot je echt uit je slof schiet en ook een BOT te pakken hebt. De oplichters wordt een hand boven het hoofd gehouden en de slachtoffers kunnen nergens verhaal halen.

Echt kuddegedrag; meelopen of uitgestoten worden maar een eigen kudde oprichten binnen bokt mag niet.

Gelukkig zijn er ook gezellige kuddes buiten bokt want hier is het allang niet gezellig meer.

Hier ben ik het volledig mee eens! Het zijn ook altijd dezelfde die bij iedereen zowat dezelfde commentaar geven en betweterig over komen. Veel nieuwere bokkers of bokkers die heel af en toe meelezen en reageren worden ook sneller afgekraakt. Erg jammer.. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat mijn reactie verwijderd werd omdat het zogezegd al heel vaak gezegd was.. Niet dus.. misschien 1 opmerking hetzelfde en de rest andere opmerkingen. Want ik lees eerst het volledige topic door eer ik iets post. En dan krijg je meteen een mod over je heen die het dan nog niet al te vriendelijk meedeelt.
Laatst bijgewerkt door _Alarm_wlkp op 16-07-10 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:17

Frantic schreef:
Citaat:
Moderatoropmerking:
Jullie gaan hier vreselijk offtopic, al deze berichten zijn dan ook verwijderd.
De vraag van de TS is wanneer de uitkering gestort wordt, ze vraagt niet om commentaar. Als je geen antwoord op de vraag van de TS kan geven, dan kan je beter niets zeggen.
Meld dit bericht

Of te wel, niks geen discussie mogen voeren op een discussie forum, gewoon antwoord geven op een vraag die TS heel makkelijk kan navragen bij haar uitkeringsbureau!

Frantic ik weet niet of je het hele verhaal achter deze mod-opmerking hebt gelezen? Ik wel, ik weet precies waarom deze opmerking in dit topic werd geplaatst, en dat was heel erg terecht in dit geval.

Anoniem

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:20

Tja, weer mijn mening, maar als je zoiets het internet op knalt moet je dat gewoon weten. Als je info wilt ga je maar op google zoeken, als je je vraag echter op een forum stelt bestaat er de kans dat er een discussie ontstaat. People who can't handle that shouldn't post.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:24

lesilla schreef:
Frantic schreef:

Leeftijd moet toch geen rol spelen, een persoon met 18 jaartjes achter de rug kan veel wijzer zijn dan die met 40.
En hoe doe je dat in het echte leven, alleen naar politiemensen, ambtenaren, rechters, dokters luisteren die ouder zijn dan jij of je kinderen.

ik denk dat het probleem niet in de leeftijd zit, maar de tegendraadse mening. Al was de persoon 40 had je het ook meestal niet aanvaard.

Wijsheid komt met de jaren! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:25

Wijsheid komt met karakter :)
Ik heb 14 jarige beter zien modden dan 20 jarige.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:27

Ik heb duidelijk een andere mening en die blijft staan voor mij! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:28

Snap ik dat dat jou mening is ;)
Ik heb echter dingen gezien die mij tot een andere mening brengen :)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:51

Abeltje77 schreef:
[Moderatoropmerking:
Jullie gaan hier vreselijk offtopic, al deze berichten zijn dan ook verwijderd.
De vraag van de TS is wanneer de uitkering gestort wordt, ze vraagt niet om commentaar. Als je geen antwoord op de vraag van de TS kan geven, dan kan je beter niets zeggen.
Meld dit bericht

Of te wel, niks geen discussie mogen voeren op een discussie forum, gewoon antwoord geven op een vraag die TS heel makkelijk kan navragen bij haar uitkeringsbureau![/quote]

Frantic ik weet niet of je het hele verhaal achter deze mod-opmerking hebt gelezen? Ik wel, ik weet precies waarom deze opmerking in dit topic werd geplaatst, en dat was heel erg terecht in dit geval.[/quote]

Dan had je hem helemaal moeten quoten, onze opper mod stelde dat Bokt een discussie forum is uitgezonderd EA!
En dat haalt deze Mod dus perfect onderuit!
Niet discusieren maar ja nee en amen zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:52

suuzepuus schreef:
Steeds vaker worden er reacties weggehaald in topics. Als de reacties niet door de beugel kunnen / zwaar beledigend zijn vind ik het niet erg maar vaak worden er ook reacties weggehaald die er WEL toe doen (dat is dan de mening van de plaatser maar blijkbaar niet van de moddereter)

Ik erger me hier mateloos aan en ben niet de enige. Hoe denk jij hierover??

Helemaal mee eens. Topics worden eigen gemaakt door het modteam, zij bepalen wat er geschreven wordt....

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:54

Ik zit me hier ook mateloos aan te ergeren en vind bokt een stuk minder leuk. Het is niet meer het bokt van de paardenliefhebbers, maar het bokt van de mods.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:55

van mij worden hele topics weg gehaald zonder enige kenbaar maken van het waarom :+

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:57

Ariebombarie schreef:
van mij worden hele topics weg gehaald zonder enige kenbaar maken van het waarom :+

Dat heb ik ook al meegemaakt! Mod besloot dat "mijn vriendin" dus een derde was......
w.s. idd zo'n 18 jarige die niet doorheeft dat er meerdere soorten relaties mogelijk zijn......liefdes relaties, one night stands.... ( moddie).... diepe vrienschap die de mount Everest kan bedwingen etc. etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:58

appelflap2 schreef:
nou ik heb het ook een keer gehad ,
maakte ik een grapje :+
werd hij verwijderd omdat hij niks toevoegde aan het gesprek
terwijl het toch echt wel ontopic was :D
en de mensen in het topic konden er smakelijk om lachen :P
echt heel flauw!! :(

Juist, dat herken ik, meermalen zelfs....en het maakt het topic wat luchtiger..ook grapjes en humor doen er toe.

Maar met gebrek aan levenservaring waar de serieusiteit de boventoon voert....gaat het aan zijn doel voorbij en dat is jammer, maar wel typisch bokt.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 14:00

Gaat het hier nu nog waarom sommige posts/topics verwijderd worden of wordt het een ordinair potje modbashen?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 14:01

Frantic schreef:
Ariebombarie schreef:

Dat heb ik ook al meegemaakt! Mod besloot dat "mijn vriendin" dus een derde was......
w.s. idd zo'n 18 jarige die niet doorheeft dat er meerdere soorten relaties mogelijk zijn......liefdes relaties, one night stands.... ( moddie).... diepe vrienschap die de mount Everest kan bedwingen etc. etc.

ik had expres een HK topic aangemaakt om een LZP topic niet te verzieken :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 14:02

delerium schreef:
Gaat het hier nu nog waarom sommige posts/topics verwijderd worden of wordt het een ordinair potje modbashen?

ik bash helemaal niemand, maar heb bij het verwijderen van mijn topic wel het vraagteken gezet waarom eht weggehaald is. juist omdat ik en andere bokkers ons uit een LZP topic wilden trekken en ergens anders wilden kletsen. als dan zoiets zonder enige opgaaf van reden gebeurt, en ik kom een topic tegen over weggehaalde posts SJA :+