Maak Bokt mooier, doe mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:22

Aideen schreef:
PB hoeft niet hoor...Nogmaals, dit is een topic met een harstikke goed doel...Hetzij een beetje naïef...Denk dat een deel van mijn frustratie zich ook wel uit dat het áltijd dezelfde bokkers zijn die bereid zijn tot een betere sfeer op het forum...Maar tegelijkertijd...Het zijn áltijd dezelfde bokkers die het forum een beetje verzieken...En die zie je nooit in dit soort topics..

Ik weet nog steeds niet hoe ik mijn frustratie moet uitleggen...Leuk initatief, maar in mijn achterhoofd zit een hele harde stem te schreeuwen: 'MAAAAAARR!!!'

Kan u wel begrijpen, maar ik zie de humor van dit topic en zo ook anderen graag in. Omdat het bokt een beetje doet breken. En de maar is niet anders, het zij zo.

PureSylk

Re: Maak Bokt mooier, doe mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:26

Het is alleen misschien een beetje jammer dat nu veel relatief onbekende bokkers bekende bokkers gaan PB'en, en zo zal het ook wel gaan.
Ik wil hierbij laten weten dat ik ook mensen die er nog niet zo lang zijn, of niet zoveel posten, maar wel een goede inbreng hebben, waardeer!

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:38

PureSylk denk dat ieder wel kans kan maken op pb's, bekend of niet. En bekende bokker is eigenlijk toch niks bijzonders, zijn ook maar gewone bokkers.
Heeft u al een pb mogen ontvangen?

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:42

Neuh, ik krijg bijna nooit PB's, al helemaal niet van onbekenden.
Maar dat verbaasd me niet, ik heb geen profiel met leuke grapjes of mooie foto's, en ben ook niet op zo'n bijzondere manier aanwezig op bokt. Ik ben veel meer een lezer dan een schrijver.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:46

EngeltjeS je hebt dat echt mooi verwoord zeg.
Ik doe mee! Ik was zeker al wat van plan om wat aan mezelf te veranderen, want ik merk dat ik best wel egoïstisch ben soms. En dat wil ik écht niet. Dat is iets waar ik een vreselijke hekel aan heb.
Voortaan ga ik daar mee op letten.

En misschien ook wel eens een pb'tje sturen naar een andere bokker, als ik dat durf. Hoop dat ze me niet voor gek verklaren, haha :+

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:48

Fira schreef:
EngeltjeS je hebt dat echt mooi verwoord zeg.
Ik doe mee! Ik was zeker al wat van plan om wat aan mezelf te veranderen, want ik merk dat ik best wel egoïstisch ben soms. En dat wil ik écht niet. Dat is iets waar ik een vreselijke hekel aan heb.
Voortaan ga ik daar mee op letten.

En misschien ook wel eens een pb'tje sturen naar een andere bokker, als ik dat durf. Hoop dat ze me niet voor gek verklaren, haha :+

Nee hoor voor gek verklaren ze je niet..
Als ze het wel doen stuur je ze maar naar dit topic..

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:52

En dan nog goed gek is ook prettig gestoord.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:56

Ik vind het ook altijd leuk om pb's te krijgen. Krijg alleen over t algemeen opmerkingen over het krantenartikel in mijn profiel. :P

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:03

Leuk initiatief Ts. Ik moet nog even nadenken over dat pb-tje versturen, de mensen waar je wat mee heb pb je toch al mee zo nu en dan. Maar ik ben het met je begin post eens dat het goed zou zijn om weer eens wat positieve geluiden te laten horen, we delen toch een mooie sport (hobby/kan allemaal).

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:07

Jaa inderdaad ben het met je eens bramasole

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:17

FaberSmid schreef:

Die had ik kunnen schrijven. :D
Persoonlijk vind ik dat je met humor en wat gekkigheid, waar gepast, ook al veel kunt doen.

Ik vind het een leuk iniatief. We hebben idd allemaal dezelfde liefde voor de paarden (sport/wereld/wat van toepassing is) dus al één ding met elkaar gemeen. Jammer dat dat toch vaak zoveel haat en nijd geeft. En al ben ik het wel eens met Aideens 'het áltijd dezelfde bokkers zijn die bereid zijn tot een betere sfeer op het forum...Maar tegelijkertijd...Het zijn áltijd dezelfde bokkers die het forum een beetje verzieken' dan wil ik wel als kanttekening zetten dat dat 'in de echte wereld' eigenlijk net zo is. Maar dan nog...Als niemand meer de moeite neemt om een beetje aardig voor elkaar te zijn, waar blijven we dan? De 'slechten' zullen er niet door verdwijnen, lang leve de uitknop!, maar je weet maar nooit wat voor een impact een voor jou simpele handeling kan hebben op een ander en het is soms gewoon leuk om eens aardig te zijn tegen een ander.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:20

Pluizebolpum schreef:
FaberSmid schreef:

Persoonlijk vind ik dat je met humor en wat gekkigheid, waar gepast, ook al veel kunt doen.

Ik vind het een leuk iniatief. We hebben idd allemaal dezelfde liefde voor de paarden (sport/wereld/wat van toepassing is) dus al één ding met elkaar gemeen. Jammer dat dat toch vaak zoveel haat en nijd geeft. En al ben ik het wel eens met Aideens 'het áltijd dezelfde bokkers zijn die bereid zijn tot een betere sfeer op het forum...Maar tegelijkertijd...Het zijn áltijd dezelfde bokkers die het forum een beetje verzieken' dan wil ik wel als kanttekening zetten dat dat 'in de echte wereld' eigenlijk net zo is. Maar dan nog...Als niemand meer de moeite neemt om een beetje aardig voor elkaar te zijn, waar blijven we dan? De 'slechten' zullen er niet door verdwijnen, lang leve de uitknop!, maar je weet maar nooit wat voor een impact een voor jou simpele handeling kan hebben op een ander en het is soms gewoon leuk om eens aardig te zijn tegen een ander.

Amen! +:)+

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:22

Pluizebolpum schreef:
Pluizebolpum schreef:

Zo goed?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:26

FaberSmid, je bent grappig. :D

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:33

Hahahaha, ik zat zo te kijken, want ik snapte het niet.
Maar nu snap ik het ... _O-

Donker-blond, sorry :+

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:43

Uw reactie kom niet meer bij van het lachen, Fira prachtige blonde reactie.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:53

Leuk initiaftief hoor!
Ben zelf erg akkoord, omdat ik ook al vaker 'gepest' werd in mijn jongere jaren, en vaak ook met harde kritiek ;S
Dus, Helemaal Akkoord!
<3

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:56

Als ik eerlijk mag zijn had ik veel meer reacties verwacht in dit topic, ondanks dat het pas vanmiddag geplaatst is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:57

Ik doe ook mee! :)

Pluizebolpum schreef:

_/-\o_

Vind het heel jammer dat het voor velen een te grote moeite is om iemand proberen op te beuren. :) Regelmatig stuur ik ook mensen een pb met gewoon iets opbeurends. Ik post in een zinnentopic en iedereen die een verzoek plaatst met iets zwaars of als ze het bijv. zat zijn, stuur ik gewoon een PB. Om een hart onder de riem te steken, om iets liefs/opbeurends te zeggen. Vind dat meer mensen hier moeite voor zouden moeten nemen, dat zeker. :) Moet ook zeggen dat ik veel lieve reactie's heb gehad van zelfs onbekende bokkers die ik een PB stuurde door dat topic. En ik krijg ook af en toe een compliment toegestuurd, of als ik het niet makkelijk heb een lieve PB dat diegene er voor me is terwijl ik geen contact heb gehad met diegene. Zeker doordat ik gepest ben en onzeker ben, doet het me goed om zoiets te krijgen, dus als ik het al krijg, waarom zouden anderen daar geen recht toe hebben? :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:01

Fira schreef:
Als ik eerlijk mag zijn had ik veel meer reacties verwacht in dit topic, ondanks dat het pas vanmiddag geplaatst is.

Wat bent u toch heerlijk positief.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:05

FaberSmid schreef:
Fira schreef:

Wat bent u toch heerlijk positief.

FaberSmid, zeg alstublieft 'je' ik ben namelijk nog niet eens volwassen, en het duurt denk ik nog wel een kwart eeuw voordat er rimpels komen, haha. Of ik moet wel heel snel oud worden. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:11

Je zou je spontaan heel wat ouder voelen. :')

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:17

Dat is dan wel weer lief, maar ik neem aan dat Fira geen klein kind meer is. :))

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:21

Nee maar zie daar wel de humor van in, mijn avatar is zo toepasselijk.