Ik doe ook mee!
Pluizebolpum schreef:Ik vind het een leuk iniatief. We hebben idd allemaal dezelfde liefde voor de paarden (sport/wereld/wat van toepassing is) dus al één ding met elkaar gemeen. Jammer dat dat toch vaak zoveel haat en nijd geeft. En al ben ik het wel eens met Aideens 'het áltijd dezelfde bokkers zijn die bereid zijn tot een betere sfeer op het forum...Maar tegelijkertijd...Het zijn áltijd dezelfde bokkers die het forum een beetje verzieken' dan wil ik wel als kanttekening zetten dat dat 'in de echte wereld' eigenlijk net zo is. Maar dan nog...Als niemand meer de moeite neemt om een beetje aardig voor elkaar te zijn, waar blijven we dan? De 'slechten' zullen er niet door verdwijnen, lang leve de uitknop!, maar je weet maar nooit wat voor een impact een voor jou simpele handeling kan hebben op een ander en het is soms gewoon leuk om eens aardig te zijn tegen een ander.

Vind het heel jammer dat het voor velen een te grote moeite is om iemand proberen op te beuren.
Regelmatig stuur ik ook mensen een pb met gewoon iets opbeurends. Ik post in een zinnentopic en iedereen die een verzoek plaatst met iets zwaars of als ze het bijv. zat zijn, stuur ik gewoon een PB. Om een hart onder de riem te steken, om iets liefs/opbeurends te zeggen. Vind dat meer mensen hier moeite voor zouden moeten nemen, dat zeker.
Moet ook zeggen dat ik veel lieve reactie's heb gehad van zelfs onbekende bokkers die ik een PB stuurde door dat topic. En ik krijg ook af en toe een compliment toegestuurd, of als ik het niet makkelijk heb een lieve PB dat diegene er voor me is terwijl ik geen contact heb gehad met diegene. Zeker doordat ik gepest ben en onzeker ben, doet het me goed om zoiets te krijgen, dus als ik het al krijg, waarom zouden anderen daar geen recht toe hebben?