Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:denk het niet
Ik heb het over vroeger --> toen er nog geen internet was
Ik stik van de foto's van toen ik een jaar of 12 was, crossend op een shetlander zonder zadel, met een halstertje en 2 halstertouwen als teugels, zonder cap... En niemand die toen vroeg van hoe of wat
AnnemiekvM schreef:Maar ik snap wel dat Bokt ook een soort voorbeeldfunctie is voor de jongere ruiters. Dus dan is het plaatsen van foto's met een cap verstandiger dan zonder.
Wat iemand doet zal mij verder een worst wezen, maar het is jammer als een kind het na doet en een ongeluk krijgt.
Dus wat mij betreft mogen de rijfoto's zonder cap eruit gehaald worden. Al is dat redelijk streng.
Illusion schreef:jong of niet, 't is ieders eigen keuze, neem aan dat jongere kinderen ook onder toezicht rijden.
en als het dan 'n keer gezegt wordt prima, maar ik zie 't nut er nooit van in dat iedereen 't dan maar even 100x gaat herhalen..
haha idd, schapengedrag Anneomie
AnnemiekvM schreef:Maar ik snap wel dat Bokt ook een soort voorbeeldfunctie is voor de jongere ruiters. Dus dan is het plaatsen van foto's met een cap verstandiger dan zonder.
Wat iemand doet zal mij verder een worst wezen, maar het is jammer als een kind het na doet en een ongeluk krijgt.
Dus wat mij betreft mogen de rijfoto's zonder cap eruit gehaald worden. Al is dat redelijk streng.
Menino schreef:Op het moment dat je hem dan als jongere ruiter afzet maak je al een bewuste keus, en weet je dat het een risico is.
Heino schreef:Menino schreef:Op het moment dat je hem dan als jongere ruiter afzet maak je al een bewuste keus, en weet je dat het een risico is.
Ik denk dat heel veel jongere mensen de gevaren wel kennen, maar denken dat zij zelf een veeeeeel kleiner risico lopen. Grofgezegd, jongere mensen wéten niet beter omdat ze daar nog niet goed toe in staat zij ivm hersenontwikkeling. Dus ik denk dat je zeker jongeren wel aan mag spreken op bepaald gedrag. Van ouderen mag je idd wel verwachten dat ze weten waar ze mee bezig zijn (ok, de meeste ouderen dan)
wendyashley schreef:Hmmm hoop toch niet dat je mij bedoeld TS, over die teenslippers met gebroken voet. Heb namelijk wel iets geplaatst over manege paard op mijn blote voet en een kans op breuk wat achteraf kneuzing bleek te zijn maar heb er niet over gezeurd en vind mezelf ook nogal
door die actie.
Over het typisch bokt.....denk eerder typisch mens, er valt altijd wel wat te zeuren. De beste stuurlui staan aan wal maar eerlijk is eerlijk....er is maar een kleine kans dat je foutloos door het leven gaat. Al doende leert men!!!
Het enige wat ik bloed irritant vind op bokt is het kudde gedrag,de welbekende schapen over de dam.
Vriendjespolitiek komt hier ook steeds meer voor.....bij de één ziet het rijden er prachtig uit en ach.....tja die cap...volgende keer beter...eigen keuze blablabla en een ander word volledig afgebrand omdat het cappie ontbreekt.
Iedereen is vrij om zijn mening te geven maar tevens net zo vrij om keuzes te maken op eigen risico.
verder vind ik bokt heel leuk hoor![]()
Menino schreef:ja maar dat heeft dan weer niet zoveel met voorbeeldfunctie te maken...
AnnemiekvM schreef:Illusion schreef:jong of niet, 't is ieders eigen keuze, neem aan dat jongere kinderen ook onder toezicht rijden.
en als het dan 'n keer gezegt wordt prima, maar ik zie 't nut er nooit van in dat iedereen 't dan maar even 100x gaat herhalen..
haha idd, schapengedrag Anneomie
Inderdaad, 1 keer zeggen is voldoende.
Illusion schreef:wendyashley, dat ''vriendjespolitiek'' zie ik idd ook wel eens, bij de ''bekendere'' bokkers valt nooit wat aan te merken behalve oehh en aaah, maar zogauw 'n onbekend iemand dat doet is 't gevaarlijk ofzo