Hulde aan het Bokt logo!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:02

Met dank aan Unwritten die het logo gemaakt heeft deze keer :)

Gulpje

Re: Hulde aan het Bokt logo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 14:03

Leuk gedaan Unwritten!

En wat jammer dat er toch weer een aantal zuurtjes hier tussenzitten weer, wat hebben jullie er nou voor last van?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:03

Jans,... leuk gemaakt +:)+
Ik ziet alleen een wit streepie boven de voetbal, kan da? :7

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:03

Ik zag m ook gelijk toen ik net online ging :D Erg leuk gedaan :j En nu maar hopen dat ie langer dan een dag mag blijven *\o/*

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 14:04

Cyntje schreef:

dat is de lat :+

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:04

Gulpje schreef:
Cyntje schreef:

dat is de lat :+

Oh tuurlijk :') :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:04

Ieder zijn ding.. ik word persoonlijk gek van dat voetbal, die @#$#!@ vuvuzela's van de buurjongetjes, de scooters die rondjes gaan rijden als NL een keertje gescoord heeft, en overal op internet is het voetbalvoetbalvoetbal... ik vond het net zo lekker dat Bokt gewoon voetbalvrij was (min of meer).
Ik kijk geen voetbal (heb tot nu toe 1 wedstrijd gezien en die was niet eens van NL, maar dat was omdat een vriend van me per se wilde kijken) want ik heb er gewoon niks mee. Vind het gewoon een beetje jammer van Bokt dat ze meegaan in die gekte. :+

Cyntje schreef:
Fiffill schreef:
Nu zijn dat ook officiële feestdagen, is al een heel verschil met een spelletje. ;)

Gelukkig is een WK, een wereldwijd officiëel 'spelletje' :Y)

Oké, gaan we het zo bekijken. Ik wil ook een versierd Boktlogo met het WK dammen, het WK curling, het WK rolstoelbasketballen... ;)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 02-07-10 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:05

Wat leuk gedaan zeg!

_Noah

Hahah Gulpje de voetbalfan :D. Ik vind het erg gezellig, alle versieringen trouwens voor het voetbal. Lekker over the top, maar wel leuk. Hopen dat het over 4 uur nog zo'n feest is. Ik ben wel een beetje gespannen.

Laux

Leuk gedaan! :D Was me nog helemaal niet opgevallen joh.
Ik denk dat het straks een mooie, spannende wedstrijd wordt.

HUP HOLLAND HUP! *\o/*

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:06

Gulpje schreef:
Leuk gedaan Unwritten!

En wat jammer dat er toch weer een aantal zuurtjes hier tussenzitten weer, wat hebben jullie er nou voor last van?

Wat jammer dat mensen meteen gaan zeiken als je niet positief bent.... :D Ik mag toch ook wel zeggen wat ik er van vind? Ik ga heus niet dood van het logo, maar fan ben ik er ook niet van. :+

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:07

@Fiffill als het boktlogo nou ook was gaan toeteren had ik je gelijk gegeven :+ Maar ik vind dit logo toch wel van een hele andere categorie irritant dan toeterende jongens op scooters en oranje straten

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:07

*\o/* *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:08

Gulpje schreef:
Leuk gedaan Unwritten!

Omdat ik een godsgruwelijke hekel aan vuvuzelas heb en dit ook zeg ben ik zuur? :+
Ik vind het een heel leuk logo, +:)+ Unwritten.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 14:09

Fiffill schreef:
Gulpje schreef:
Leuk gedaan Unwritten!

Wat jammer dat mensen meteen gaan zeiken als je niet positief bent.... :D Ik mag toch ook wel zeggen wat ik er van vind? Ik ga heus niet dood van het logo, maar fan ben ik er ook niet van. :+

Ik mag toch ook mijn mening geven? Ik vind het jammer dat er zo'n probleem wordt gemaakt van een grapje. Kwam je alleen op Bokt omdat je dan niet voetbal werd geconfronteerd ofzo?

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 14:09

Asyaa schreef:
Gulpje schreef:
Leuk gedaan Unwritten!

Omdat ik een godsgruwelijke hekel aan vuvuzelas heb en dit ook zeg ben ik zuur? :+
Ik vind het een heel leuk logo, +:)+ Unwritten.

Nee hoor, van mij hoeven die vuvuzelas ook niet, maar over het logo gaan zeuren vind ik zuur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:10

Ik vind het ook een leuk logo, al was ik niet voor. :D

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:10

ik vind dat wk gedoe een beetje overtrokken. := maar oké, gelukkig is het straks weer over en kunnen we zonder getoeter over straat. :)
het logo is wel leuk verzonnen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:11

fenna1995 schreef:
ik vind dat wk gedoe een beetje overtrokken. := maar oké, gelukkig is het straks weer over en kunnen we zonder getoeter over straat. :)
het logo is wel leuk verzonnen. :j

Jij maakt vrienden :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:12

Eliine schreef:
@Fiffill als het boktlogo nou ook was gaan toeteren had ik je gelijk gegeven :+ Maar ik vind dit logo toch wel van een hele andere categorie irritant dan toeterende jongens op scooters en oranje straten

Ik houd niet van dat overdreven nationalistische gedoe :') en al helemaal niet van NL en oranje. Het is idd anders dan toeterende jochies maar ik ben het een beetje zat om overal geconfronteerd te worden met voetbal. :+

Maar laat maar, kennelijk mag je hier alleen maar posten als je heel hard HUP HOLLAND schreeuwt en heel blij bent met het logo. :Y)

Gulpje schreef:
Fiffill schreef:

Ik mag toch ook mijn mening geven? Ik vind het jammer dat er zo'n probleem wordt gemaakt van een grapje. Kwam je alleen op Bokt omdat je dan niet voetbal werd geconfronteerd ofzo?

Ik zeg toch ook niet dat jij je mening niet mag geven, sterker nog, ik zeg toch nergens dat ik het erg vind dat mensen het wel leuk vinden (in tegenstelling tot wat jij zegt, jij vind kennelijk dat iedereen het maar leuk moet vinden)? Leven en laten leven. ;)
En probleem... jij maakt er kennelijk een groter probleem van dan ik, ik zeg toch dat ik er niet dood aan ga, alleen maar dat ik het nieuwe logo niet leuk vind en ik zeg erbij waarom. Zo'n groot probleem is dat toch niet? :+ Ik zeg alleen dat ik de boel gewoon veel te overtrokken vind, dat hele WK gedoe. Mag van mij wel weer over zijn. ;)
En ja, ik vond Bokt wel lekker WK-vrij zo zonder oranje onzin. :7

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 14:12

Je zeurt. En dat is het laatste wat ik erover zeg :)

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:13

niet iedereen hoeft er voor te zijn toch? Ik vind het wel een leuk logo maar heb gewoon niks met het wk.
trouwens, boven die bal staat zegmaar zo'n horizontaal wit streepje.

_Noah

Jullie lijken wel een stelletje bejaarden :D! Anders gaan jullie lekker op de noordpool wonen heb je ook geen last van voetbal ;). Kun je zo heen met je Ijslander :P, lekker cool ook.

Tweetyj

mensen ONtopic, ruzie is niet bepaald leuk in zo'n topic... :o :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:14

Haha _O- Ik had het ook nog niet gezien :)