Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Fiffill schreef:Nu zijn dat ook officiële feestdagen, is al een heel verschil met een spelletje.
Gelukkig is een WK, een wereldwijd officiëel 'spelletje'
Gulpje schreef:Leuk gedaan Unwritten!
En wat jammer dat er toch weer een aantal zuurtjes hier tussenzitten weer, wat hebben jullie er nou voor last van?
Fiffill schreef:Gulpje schreef:Leuk gedaan Unwritten!
En wat jammer dat er toch weer een aantal zuurtjes hier tussenzitten weer, wat hebben jullie er nou voor last van?
Wat jammer dat mensen meteen gaan zeiken als je niet positief bent....Ik mag toch ook wel zeggen wat ik er van vind? Ik ga heus niet dood van het logo, maar fan ben ik er ook niet van.
Asyaa schreef:Gulpje schreef:Leuk gedaan Unwritten!
Omdat ik een godsgruwelijke hekel aan vuvuzelas heb en dit ook zeg ben ik zuur?
Ik vind het een heel leuk logo,Unwritten.
Eliine schreef:@Fiffill als het boktlogo nou ook was gaan toeteren had ik je gelijk gegevenMaar ik vind dit logo toch wel van een hele andere categorie irritant dan toeterende jongens op scooters en oranje straten
Gulpje schreef:Fiffill schreef:Wat jammer dat mensen meteen gaan zeiken als je niet positief bent....Ik mag toch ook wel zeggen wat ik er van vind? Ik ga heus niet dood van het logo, maar fan ben ik er ook niet van.
Ik mag toch ook mijn mening geven? Ik vind het jammer dat er zo'n probleem wordt gemaakt van een grapje. Kwam je alleen op Bokt omdat je dan niet voetbal werd geconfronteerd ofzo?