splitsing Bokt: paard of kletsen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:17

Floortje88 schreef:
Je kan toch ook alleen naar paard gerelateerde topics kijken? Dat zie je toch meestal wel aan de titel. Dan hoef je niet te lezen dat iemand bang is om zwanger te worden.

Inderdaad. En volgens mij gaan HK topics váák over paardgerelateerde dingen.. In het HK waar ik in zit iig wel.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:20

Waves schreef:
Daar gaat het toch niet om? De optie is er, ik en veel anderen vinden het handiger alleen ik denk dat het nóg handiger kan.

Dan kan ik dat toch gewoon zeggen zonder commentaar van "dan doe je het toch anders" "Dan kijk je toch niet" etc.

Dingen kunnen ook verbeterd worden.

Ja, maar of het echt nodig is... ik weet 't niet. Ik zie het nut er niet zo van in. Ik zie liever alles gewoon in één keer overzichtelijk dan alles gescheiden.

xSaarSaar

Re: splitsing Bokt: paard of kletsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:21

Ik ook, dan kijk ik gewoon bijv. bij actieve berichten en denk 'oh dat wil ik wel lezen'. Het maakt mij dan verder niet uit of het paard of lzp ofzo is. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:22

@ H_Nalanta: Je valt niet zo even een HK-topic binnen of wel?

Volgens mij is de vraag van TS volkomen duidelijk, die gaat dus niet over de HK.
Het is idd waar dat als je op "actieve onderwerpen" klikt, er minder paardgerelateerde topics staan dan andere topics. Dat kan best gesplitst worden. TS zegt toch helemaal niet dat ze moeten verdwijnen?

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:22

Fiffill schreef:
Ja, maar of het echt nodig is... ik weet 't niet. Ik zie het nut er niet zo van in. Ik zie liever alles gewoon in één keer overzichtelijk dan alles gescheiden.

Maar het hoeft toch niet persé gescheiden te worden? Als je een optie 'actieve paardgerelateerde onderwerpen' maakt is iedereen toch blij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:23

Lijkt mij ook :j

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:24

Ja indd, dat kan ook gewoon.

En als de TS geen lzp of hk wil lezen, dan hoeft het toch niet aangeklikt? Klik dan in favorieten de forums aan waar je wél interesse in hebt. ;)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:24

Nou dan neem ik alvast afscheid want ik heb helemaal niks meer met paarden te maken. :(:)

Snap uberhaupt niet zo goed hoe je je daaraan kunt ergeren: dan blijf jij toch fijn op de paardgerelateerde fora? :)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:28

Angelita schreef:
Nou dan neem ik alvast afscheid want ik heb helemaal niks meer met paarden te maken. :(:)

Snap uberhaupt niet zo goed hoe je je daaraan kunt ergeren: dan blijf jij toch fijn op de paardgerelateerde fora? :)

tegen wie heb jij het nou?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:31

In het algemeen denk ik ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:33

PureSylk schreef:
Fiffill schreef:

Maar het hoeft toch niet persé gescheiden te worden? Als je een optie 'actieve paardgerelateerde onderwerpen' maakt is iedereen toch blij?

Ik doelde ook meer op het feit dat de TS het liefst alles gescheiden zou zien, maar zo'n optie bij actieve onderwerpen is idd geen slecht idee als er vraag naar is. ;)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:41

MarJon schreef:

Dat hoop ik dan maar :D
Anders is het een persoonlijke aanval....

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:41

MarJon schreef:

Klopt :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:41

Frantic schreef:
MarJon schreef:

Eh... dat is geen persoonlijke aanval hoor al zou het aan jou gericht zijn. := Maar volgens mij bedoelt ze het in het algemeen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:48

Er is een andere manier om hier een beetje een schifting in te maken.... Het aantal paardgerelateerde posts omhoog gooien.
Dat is iets waar ik al tijden voorstander van ben. Die 25 posts, daar zit je zomaar aan....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:54

Ook een heel goed idee! Zeker weten.
Maar als je al ziet hoe mensen reageren op een doodnormale splitsing, dan kan jouw voorstel het helemaal wel shaken!

Feit is gewoon dat er heel veel mensen hier echt niet komen voor het paardenforum.
Voor mij mogen ze, alleen zie ik ze dan liever echt zelfstandig gaan kletsen!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:56

Frantic: Waarom stoor je je daar zo aan? Er is nog een heel groot deel paardgerelateerd en daar wordt volop gepost. :)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:58

Angelita schreef:
Frantic: Waarom stoor je je daar zo aan? Er is nog een heel groot deel paardgerelateerd en daar wordt volop gepost. :)

Juist niet, het merendeel gaat helemaal niet meer over paarden, de sexlijnen en dergelijke vliegen je om de oren!
Lees de openings post nog eens door, daar leg ik het allemaal al uit!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:01

Heb ik gelezen maar ik vind niet dat er een duidelijke reden in staat waarom jij je er zo aan stoort. Je vertelt wel wáár je je aan stoort maar niet zozeer waarom. Ja dat het onoverzichtelijk zou worden, maar als jij naar de subcategorie hoefverzorging gaat dan zie je daar toch alleen maar topics over dat onderwerp? Dat kan je imo niet onoverzichtelijk noemen..

Snap uberhaupt niet zo goed waarom je je door zoiets laat ergeren. :)

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:04

Is het geen optie dat iedereen voor zichzelf zou kunnen kiezen welke categorieën in hun actieve onderwerpen voorkomen?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 17:07

Angelita schreef:
Heb ik gelezen maar ik vind niet dat er een duidelijke reden in staat waarom jij je er zo aan stoort. Je vertelt wel wáár je je aan stoort maar niet zozeer waarom. Ja dat het onoverzichtelijk zou worden, maar als jij naar de subcategorie hoefverzorging gaat dan zie je daar toch alleen maar topics over dat onderwerp? Dat kan je imo niet onoverzichtelijk noemen..

Snap uberhaupt niet zo goed waarom je je door zoiets laat ergeren. :)

Ik snap niet waar JIJ je zo druk over maakt, je zit toch niet op Bokt vanwege de paarden???
Citaat:
Angelita schreef:

Waarom ben je hier dan wel????

Ik zou de vraag dus liever omdraaien, maar alleen omdat je zo aandringt hoor, anders had ik je met rust gelaten!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:15

[quote="Frantic
Ik snap niet waar JIJ je zo druk over maakt, je zit toch niet op Bokt vanwege de paarden???

Waarom ben je hier dan wel????

Ik zou de vraag dus liever omdraaien, maar alleen omdat je zo aandringt hoor, anders had ik je met rust gelaten![/quote]

Er staat toch dat ze inmiddels niet meer rijdt?
Dan heeft ze dus wel gereden en kan ze toch wel geinterreseerd zijn in paarden en er verstand van hebben of over meepraten. :?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 17:21

ja maar ze zegt zelf dat ze niks met paarden heeft, zie quote, daarom mijn vraag:
waarom ben je hier dan wel.
Gewoon uit interesse want ik vraag me echt af waarom die mensen nu juist op Bokt sitten en niet op andere forums

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:30

Frantic schreef:
MarJon schreef:

Jeetje vat alles toch niet zo persoonlijk op!
De wereld draaid niet alleen om jou hoor.

Niemand valt je persoonlijk aan in dit topic.

Bij actieve topics een splitising maken tussen wel paard gerelateerd/niet gerelateerd/ gemixt is inderdaad een goed idee.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:31

Liezel1 schreef:
Er is een andere manier om hier een beetje een schifting in te maken.... Het aantal paardgerelateerde posts omhoog gooien.
Dat is iets waar ik al tijden voorstander van ben. Die 25 posts, daar zit je zomaar aan....

Daar ben ik het zeker mee eens.
Maak daar maar gerust 200 van!