In hoeverre gecontroleerd moet worden of verhalen waar zijn...
Maar ik vind het jammer (en heel onrespectvol eigenlijk) dat je er een specifiek topic bijhaalt. Alth. als je inderdaad op dat topic doelde (maar dat leek mij vrij voor de hand liggend....) anders draag ik meer schuld dan jou.. Maargoed.
Maarja. M'n hele punt is. Wat kan jou het uberhaupt schelen of iemand daadwerkelijk misbruikt wordt, of een keer onbeschermde seks heeft. Kijk; je moet gewoon niet op internet zoveel energie in een verhaal gaan steken dat je er zelf ' last' van ondervindt als het niet waar blijkt te zijn. Volgens mij verwacht ook niemand van je dat je ergens een zodanige hoeveelheid energie insteekt. Als je op internet ergens op reageert moet je gewoon altijd er rekening meehouden dat iets niet waar is. Hoe groot je die kans acht, en in hoeverre je er op anticipeert is je eigen verantwoordelijkheid vind ik. Ik wil het liegen niet goedpraten, absoluut niet... Maar je kunt zelf een hoop oplossen door gewoon ergens een 'gezonde' portie energie in te steken, en niet meer of minder dan dat. Hoewel ik wel denk dat de mensen die wat minder onschuldige leugens ophangen grote problemen hebben, en daar zichzelf uiteindelijk mee tegenkomen... En dat je het die mensen eigenlijk niet kunt verwijten omdat er echt wat goed mis is met die mensen.
Maar imo kan je het gewoon niet maken om bij ieder topic maar je twijfels uit te gaan spreken. Ook bij de mensen die wel de waarheid spreken.
Ben het in dat opzicht ook helemaal eens met lovely... Het is internet mensen....!