Opruimen van bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Opruimen van bokt

Ja
104 (41%)
Nee
124 (49%)
Hoeft niet perse
24 (9%)

Totaal aantal stemmen: 252

BE_GENTLE

Re: Opruimen van bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 11:56

Ik zou het ook fijner vinden b.v als je op eigen berichten klikt heb je een hele lijst waar je ooit op gereageert heb dat je deze zelf kunt verwijderen en dus zelf overzicht hebt op dingen die je terug wilt lezen of wilt behouden. dat zou al een heel stuk fijner zijn.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:57

Dat kan! 8-)

Bij elk topic staat een blaadje met een stipje. Als je op het blaadje klikt verdwijnt het stipje en verdwijnt het topic uit je eigen berichten. Als je op een topic klikt wat je wil volgen zonder iets te posten klik je ook op dat blaadje en dan krijgt 'ie een stipje. :7

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:57

BE_GENTLE schreef:
Ik zou het ook fijner vinden b.v als je op eigen berichten klikt heb je een hele lijst waar je ooit op gereageert heb dat je deze zelf kunt verwijderen en dus zelf overzicht hebt op dingen die je terug wilt lezen of wilt behouden. dat zou al een heel stuk fijner zijn.

Dat kan ook.... Op het zwarte bolletje in het witte bolletje vooraan klikken... dan verdwijnt het topic uit je eigen berichten.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:58

Dat kan gewoon hoor. Gewoon op het rondje voor de topic titel afvinken en dan even vernieuwe en hij staat er niet meer ;)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 11:58

slimmerik schreef:
BE_GENTLE schreef:

Dat kan ook.... Op het zwarte bolletje in het witte bolletje vooraan klikken... dan verdwijnt het topic uit je eigen berichten.

Serieus ?? dat is me nog nooit opgevallen in die 4-5 jaar tijd " gaat kijken "

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:00

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:01

Zo kun je ook topics bij je eigen berichten krijgen zonder dat je er post :D

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:03

Ik kan naar zoveel jaar nog steeds weinig dingen vinden, zoals die wiki en hulp dingen :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:04

rechts bovenin staan alle info-dingen geloof ik :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:04

BE_GENTLE schreef:
Ik kan naar zoveel jaar nog steeds weinig dingen vinden, zoals die wiki en hulp dingen :D

Hmmmm >;) misschien moet bokt een verplichte inburgeringscursus instellen _O-

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:06

Oude leden verwijderen vind ik wel kunnen. Als je 2 jaar of langer niet online bent geweest en je hebt nooit meer dan 100 berichten gepost vind ik het alleen maar storend als die boktnaam in onnodig in gebruik is terwijl een ander daar misschien heel blij mee is.

Wat betreft de berichten ga ik met de rest mee. In jaren oude berichten kan nog hele nuttige info staan. Wel mag het forum naar mijn mening in de toekomst allemaal wat nog net wat praktischer, maar hopelijk komt dat met de nieuwe layout ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:06

Ik zie het niet als lui hoor .... meer het hebben van twee linker i-net handen :D

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:21

ik open dit topic niet om vragen te beantwoorden maar om te zien of andere mensen ook veranderingen willen zien en wat zij veranderd willen zien etc.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:22

slimmerik schreef:
Ik zie het niet als lui hoor .... meer het hebben van twee linker i-net handen :D

of het niet verder kijken dan hun neus lang is, en die van mij is geen eens zo lang dus zou me toch opgevallen moeten zijn :P

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:24

Ik moet zeggen dat ik regelmatig op FZ te vinden ben en dan krijg je best veel mee van nieuwe snufjes. Geloof dat dat snufje niet eens zo heel oud is :D

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:24

nee ik denk niet dat je geheel bokt moet opruimen

ik persoonlijk zit nog met enige regelmaat te zoeken tussen oude topic's en vind ook daar vaak nog zinvolle informatie

dus nee

wat wel een optie is inactieve leden die niets gepost hebben verwijderen
als ze namelijk wel dingen ge post hebben vallen er gaten ;)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:31

Daarom heb ik ook er staan dat alleen echt oude topics van 2 jaar en ouder verwijderd kunnen worden. er worden nieuwe dingen ontworpen,mensen weten in de jaren steeds meer, nieuwe dingen worden ontwikkeld, dingen worden beter bestudeerd etc. en oude topics kunnen dan wel informatie geven maar dan zijn er al weer nieuwere methodes etc. en kunnen mischien met nieuwe topics betere en nieuwere info geven aan de mensen hier op bokt.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:31

ikdoemaarwat schreef:
dat als je dan diegene zn profiel opent er een slotje staat met: inactief ofzo?

Dat zou best kunnen, daar zou ik geen moeite mee hebben, en leidt verder denk ik niet tot problemen. Ik denk alleen dat het tegelijkertijd zo weinig uitmaakt, dat ik niet denk dat het hoog op de prioriteitenlijst zal komen te staan.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:31

BE_GENTLE schreef:
Daarom heb ik ook er staan dat alleen echt oude topics van 2 jaar en ouder verwijderd kunnen worden.

Zou je mijn vragen even willen bekijken? Ik ben erg benieuwd naar je ideeen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:43

BE_GENTLE schreef:
Daarom heb ik ook er staan dat alleen echt oude topics van 2 jaar en ouder verwijderd kunnen worden. er worden nieuwe dingen ontworpen,mensen weten in de jaren steeds meer, nieuwe dingen worden ontwikkeld, dingen worden beter bestudeerd etc. en oude topics kunnen dan wel informatie geven maar dan zijn er al weer nieuwere methodes etc. en kunnen mischien met nieuwe topics betere en nieuwere info geven aan de mensen hier op bokt.

ik zit nog met enige regelmaat te spitten in topic's van 2006 ed
bv

ik heb een topic lopen van reacties op wormkuren heb 1 erg oud topic kunnen vinden verder niet
dat topic had ik dus niet gevonden als die dus verwijderd zou worden (was ook een aan knoop punt voor mij)
zoals meerdere medische topic's waar waardevolle informatie in staat zoals ervaringen bij bepaalde dingen en of mogelijkheden van verschillende behandel methodes

ik ben opzoek geweest naar een goede western zadel maker (een die ze eigenlijk geheel maakt waar ik evt in de leer zou kunnen)
waren ook oude topic's waar ik een hoop waardevolle informatie heb kunnen vinden

ook over tinkers is er oude informatie te vinden over het stamboeken drama
ook geen informatie waarvan ik vind dat die verloren mogen gaan

ook de topic's in memoriam oid vind ik ook niet correct als die verwijderd zouden worden

maar goed al deze informatie had je kunnen vinden als je de zoek functie had gebruikt en niet weer een topic had geopend :D

net zoals zoveel met jou ;)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:45

BE GENTLE Oude topics verwijderen 2 jaar oud en langer !!

SHADOW Waar kom je die tegen dan dat je er last van hebt?

BE GENTLE Als ik iets zoek kom ik deze regelmatig tegen, ook als ik een in oud topic reageer en mensen gaan weer mee praten dan opeens sluiten ze het omdat het oud is. dat vind ik raar verwijder het dan zodat er niet weer opnieuw in gesproken kan worden.

BE GENTLE Gesloten topics verwijderen.

SHADOW Want?

BE GENTLE Zoals HK topics kunnen blijven bestaan en het topic met overleden paarden, maar horses at work,nieuws en maatschappij en dat soort dingen kunnen naar mijn mening gesloten worden, want neem aan dat de eigenaren de foto´s ook op hun computer hebben.
Laatst bijgewerkt door BE_GENTLE op 06-06-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:46

BE GENTLE dubbele topics niet sluiten maar verwijderen.

SHADOW Waarom?

BE GENTLE Omdat dit nutteloos is omdat er een topic over is.

BE GENTLE Ook vind ik dat er veel te veel regels zijn en deze niet goed aangegeven worden.

Ik vind het onduidelijk aangegeven in de forums en kunnen beter vermeld worden. er zijn te veel regels beter 10 goede sterke regels dan 20 onduidelijke.
Mischien een extra forum speciaal voor de regels of bij nieuwe mensen sturen via pb, ten eerste lezen de mensen het dan ook eerder ten tweede blijft het beter hangen en kunnen ze het altijd nog nalezen.
Laatst bijgewerkt door BE_GENTLE op 06-06-10 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:49

Moderatoropmerking:
Zoals eerder gemeld, graag ontopic blijven zonder persoonlijk te worden.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:49

BE_GENTLE schreef:
Zoals HK topics kunnen blijven bestaan en het topic met overleden paarden, maar horses at work,nieuws en maatschappij en dat soort dingen kunnen naar mijn mening gesloten worden,

Waarom dan? Op welke manier vind je dat deze topics in de weg staan?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:52

Be_gentle: het is erg storend als je je berichten inhoudelijk wijzigt na afloop. Ik heb gereageerd op de eerste versie van het bericht, en daar stond nog geen toelichting in.
Ik vind de toelichting overigens nog steeds vrij mager: er verschijnt altijd een niet zo heel subtiele waarschuwing als je reageert op een oud topic en zelfs dan nog kunnen topics waar je niet meer in moet reageren wel nuttige informatie bevatten.