Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BE_GENTLE schreef:Ik zou het ook fijner vinden b.v als je op eigen berichten klikt heb je een hele lijst waar je ooit op gereageert heb dat je deze zelf kunt verwijderen en dus zelf overzicht hebt op dingen die je terug wilt lezen of wilt behouden. dat zou al een heel stuk fijner zijn.
slimmerik schreef:BE_GENTLE schreef:Ik zou het ook fijner vinden b.v als je op eigen berichten klikt heb je een hele lijst waar je ooit op gereageert heb dat je deze zelf kunt verwijderen en dus zelf overzicht hebt op dingen die je terug wilt lezen of wilt behouden. dat zou al een heel stuk fijner zijn.
Dat kan ook.... Op het zwarte bolletje in het witte bolletje vooraan klikken... dan verdwijnt het topic uit je eigen berichten.
ikdoemaarwat schreef:dat als je dan diegene zn profiel opent er een slotje staat met: inactief ofzo?
BE_GENTLE schreef:Daarom heb ik ook er staan dat alleen echt oude topics van 2 jaar en ouder verwijderd kunnen worden. er worden nieuwe dingen ontworpen,mensen weten in de jaren steeds meer, nieuwe dingen worden ontwikkeld, dingen worden beter bestudeerd etc. en oude topics kunnen dan wel informatie geven maar dan zijn er al weer nieuwere methodes etc. en kunnen mischien met nieuwe topics betere en nieuwere info geven aan de mensen hier op bokt.