op 9 bij de korte topics.. (kom ook nooit in de HK)Ieks.. confronterend wel heel leuk deze statjes.. ook leuk voor de nachtbrakers..
CoriienRN schreef:Ja zeg dat Yell ben een nacht braker op 22 Valt mij nog mee dat ik nu niet zoveel nachtelijke posts heb nu ik steeds veel pijn heb 's nachts en ga surfen..Ik ben trouwens nog redelijk rustig geweest de laatste week met posten
Pasamba schreef:Ik had ook niet verwacht dat ik er in zou staan eigenlijk. Dat betekent dat ik nog beter kan. hihi dat besef ik me ook..Nou bij de nogBART BEDANKT
Ik een nachtbraker, sta gewoon vroeg op?Humor die lijsten te zien, geeft inzich en overzich van bokkers.
Leuk vergelijkingsmateriaal voor de ouderotten op bokt..[FZ] Statjes! top 60 posters de afgelopen maandToen stond ik er ook al in alleen heb mijn naam veranderd
Pasamba schreef:Toen stond ik er ook al in. Hahaaaaaaaaaaa...Heb even gezocht, gegraven in mijn oude posts.. En vond zomaar dit oude topic
Mirkim schreef:4712 berichtjes in 30 dagen!!! Hoe krijg je het voor mekaar??? Dat was precies wat ik me ook afvroeg
Idd kan ook nog wel.. sta idd vroeg op en ga laat slapen Ja dat snap ik ook niet kunnen we geen WR doen gewoon nonstop bokken
AnnaaX schreef:Mirkim schreef:4712 berichtjes in 30 dagen!!! Hoe krijg je het voor mekaar??? Dat was precies wat ik me ook afvroeg té absurt, ik vond mijn 980 smsjes in een maand al veel...
CoriienRN schreef:Idd kan ook nog wel.. sta idd vroeg op en ga laat slapen Ja dat snap ik ook niet kunnen we geen WR doen gewoon nonstop bokken Ik ben voor
AnnaaX schreef:CoriienRN schreef:Idd kan ook nog wel.. sta idd vroeg op en ga laat slapen Ja dat snap ik ook niet kunnen we geen WR doen gewoon nonstop bokken Ik ben voor Ik ook...
Djeez ik sta er weer niet in! Misschien moet ik m'n leven opgeven om in de statjes te komen..en dat terwijl mijn aantal profielviews zo gestegen is sinds ik dit onderschrift heb