hoe zit het met gebannede bokkers en hun fora.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lidwien_Walf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:12

[quote="Ayasha"....Op fokt.nl wordt er geband tegen de klippen van de hel.... Iedereen sabelt iedereen neer en geen discussie wordt gevoerd zonder persoonlijk aanvallen. ... Vrijwel elke discussie, hóe die ook begint, eindigt op LDR, balans of de hedendaagse dressuurruites. :+[/quote]

Hier wordt je niet vrolijk van, toch? Ik ben een spaarzame gebruiker van Bokt! maar ik heb meer dan eens moeten bemerken dat een van mijn favoriete posters opeens geband zijn.

In deze discussie lopen twee dingen door elkaar heen: de gebanden van Bokt! verplaatsen zich klaarblijkelijk naar Fokt! maar daar wordt meer of minder strak gemodereerd? Waarom zou je daar op Bokt! een discussie over willen? Shoot me, I do not understand...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:19

Winnie_Smit schreef:
Shoot me, I do not understand...

Nou spaarzame bokker doe dan geen moeite en laat dit topic dan ook links liggen ;)

Nooit geweten dat Fokt bestond trouwens hoelang bestaat dat al?
(Heb dr niet veel te zoeken als ik dit zo lees)

Lidwien_Walf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:20

Citaat:
="Nou spaarzame bokker doe dan geen moeite en laat dit topic dan ook links liggen"

Flauw. Wie ben jij in hemelsnaam om een ander te diskwalificeren voor een openbaar forum? Tsss. :Z

Een spaarzame bokker kan ook een spaarzame fokker zijn. Of gaat dat je belevingswereld te buiten?

Ayasha
Blogger

Re: hoe zit het met gebannede bokkers en hun fora.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:25

Het zou me, aan de hand van je reacties te zien, niet verbazen als je een fokker zou zijn :')

Chiqa zegt enkel dat als je er zo'n moeite mee hebt het misschien beter voor jezelf is als je het topic links laat liggen, nergens in haar bericht staat dat jij gediskwalificeerd moet worden :+

Lidwien_Walf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:30

Ayasha schreef:
Het zou me, aan de hand van je reacties te zien, niet verbazen als je een fokker zou zijn :')

Chiqa zegt enkel dat als je er zo'n moeite mee hebt het misschien beter voor jezelf is als je het topic links laat liggen, nergens in haar bericht staat dat jij gediskwalificeerd moet worden :+

Nu wordt het grappig (of heel flauw) , jij was degene die mij wees op de nieuwe nick op Fokt! van een van mijn favoriete -maar gebande- posters van Bokt.

Maar nu ga ik slapen hoor. See you. Geen tijd voor gegeit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:34

welke nieuwe nick? :? Als ik moest bijhouden wie wanneer veranderd van nick/account op fokt had ik een boekhouder nodig. :=

Dat ik op fokt zit heb ik nooit een geheim van gemaakt. :') Heb het alleen opgegeven om daar een zinnige discussie proberen aan te gaan laat staan dat ik ze nog echt volg. :') Ik weet toch hoe het afloopt. Met wat geluk zijn de eerste 4 berichten misschien anders. :')

Lidwien_Walf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:46

Ik schreef dat ik niet vrolijk werd van forummers met een (andere) mening die soms wel erg snel geband worden. Chiqa maakte daarvan dat ik een discussie over bannen dan maar links moest laten liggen. Ik miste haar punt.

Maar: TS begon met "ik weet nog dat er ooit bokkers zijn geweest die met een hoop bombarie hun forum op hadden gezet zonder ow en ban beleid.......

zijn er daar nu nog geen ow's of bans....... en mag iedereen elkaar daar gewoon ongenuanceerd de pan ik hakken........

ben er eigenlijk wel benieuwd naar!"

Volgens mij geef je al aardig antwoord in vorige post -al ken ik de onstaansgeschiedenis van Dat Andere Forum niet. Ik lurk daar wel eens en onderschrijf je eigen bevindingen. Ik vind dat daar snel op de man gespeeld wordt maar ook daar wordt geband.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:48

Cayenne schreef:
KiWiKo schreef:
fokt bijvoorbeeld, dat is toendertijd opgericht door mensen die hier niet meer welkom waren

Waarom moet dat eigenlijk hier besproken worden en niet op dat forum zelf?

Is dat hier ook al verboden dan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:53

WS: nu weet ik nog steeds niet over welke nick ik jou getipt zou hebben :') Bij mijn weten heb ik jou ook nooit gepb't, iig niet onder deze naam dus heb je een SA...

Kweetnietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:37

Oei, ik zie dat de topicschrijfster hier nu geband is. Voelde ze zeker aankomen? :D

Wel vreemd dat er over bans van andere topics gesproken wordt hier. Of worden die topics ook door Bart gerund?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:40

Winnie_Smit schreef:
Ik schreef dat ik niet vrolijk werd van forummers met een (andere) mening die soms wel erg snel geband worden. Chiqa maakte daarvan dat ik een discussie over bannen dan maar links moest laten liggen. Ik miste haar punt.

Mwahh..beter lezen ik reageerde op jou opmerking;

Winnie_Smit schreef:
Waarom zou je daar op Bokt! een discussie over willen? Shoot me, I do not understand...

Als je geen discussie wilt waarom is hij dan toch spannend genoeg voor je om je hierin te mengen?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:41

Ts ook al weer een ban?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:48

Waarschijnlijk heeft TS gewoon gezegd waar het op staat en kon "men" daar niet mee om. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:49

We moeten zuinig zijn op mensen als Kiwiko zou zonde zijn als ze ook een definitieve ban zou krijgen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:50

Ze heeft een weekban... De dag dat KiWiKo een permanente ban krijgt is de dag dat ik voorgoed vaarwel zeg aan bokt. Niet dat iemand me zal missen overigens maar dan is bokt gewoon gestoord en daar doe'k nie aan mee. :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:52

Schrijf maar niet wat als eerste in me op kwam, wie het weten pb maar.

Kweetnietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:56

Nou, volgens mij krijg je alleen een ban als je jezelf niet aan de regels houdt toch?

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:00

Nou, kan zeggen, dat Kiwiko niet om dit topic is geband...

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:40

ze heeft een opm gemaakt over de minderheden hier in nederland
en dan zeg ik het netjes

maar goed je mag dus geen mening hebben

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:51

Jongens volgens mij is het niet de bedoeling om de reden van deze ban te bespreken. ;)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:58

das waar,

we hadden het over de mensen die hier weg zijn gegaan en een eigen forum zijn begonnen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:00

Kweetnietje1 schreef:
Nou, volgens mij krijg je alleen een ban als je jezelf niet aan de regels houdt toch?

Als het nu eens zo simpel was, dan zou bezwaarcommissie niet benodigd zijn?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:04

Chiqa schreef:
We moeten zuinig zijn op mensen als Kiwiko zou zonde zijn als ze ook een definitieve ban zou krijgen.

Helemaal mee eens!! We zijn er al een paar kwijtgeraakt die toch een beetje het gezicht van bokt waren.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:08

Voor ieder dezelfde rechten en plichten wordt beweerd, maar weet net zo goed als ieder dat geen onzin is.
Het is maar goed dat ieder zijn eigen forum heeft, hoewel ik na bokt verkies voor internetstilte.

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:34

hoe zie je dat TS geband is?