Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Helaas verstrandt dit topic weer in een welles - nietes discussie over het los laten lopen van katten. TS had er duidelijk bijgezegd dat dit NIET de bedoeling was.
Chiqa schreef:Het is overigens niet de bedoeling om de wellus nietus discussie over het wel of niet buiten laten lopen van katten hier voort te zetten! Ik zoek liever naar een oplossing.
russel schreef:Chiqa ik snap je punt. Maar er zijn hondenmensen en kattenmensen en er zijn hondenmensen die katten haten en omgekeerd en toch zijn het dierenvrienden.
Ylana schreef:TS, een oplossing voor wat? Een mening?
Ik heb dit topic al 4 keer gelezen, maar snap niet zo goed wat je nu precies wilt...
Chiqa schreef:Dat er strenger wordt toegezien op dit soort reactie's net zoals het tegenwoordig niet meer toegestaan is om op BB te gooien met argumenten dat de asiels overvol zitten, kan je een zelfs OW voor krijgen.
Ik hoop dat bokt hier serieus naar kan kijken zo te zien speelt er wel het een en ander en hoort dit niet thuis op een dierenforum.
magda_90 schreef:Je komt een beetje over op mij alsof niet-katten-liefhebbers hun meningen over loslopende katten niet meer mogen uiten op bokt.
Ylana schreef:Want ik kan nergens terug vinden waar hier dan het verbod op zit...
Ylana schreef:Wanneer gaat iets te ver?
Breghje schreef:Chiqa schreef:Klopt je ziet het ook op heel veel kattenforums, dus het is niet iets wat speciefiek op bokt plaatsvind
denk zelfs dat deze discussies hierdoor worden aangewakkerd
Hebben ze er daar geen oplossing voor misschien die hier ook gebruikt kan worden?
Breghje schreef:Nog maar eens, misschien is er overheen gelezen... lijkt me dat op kattenliefhebberfora toch wel een middel zal zijn gekomen?
Citaat:lijkt me dat op kattenliefhebberfora toch wel een middel zal zijn gekomen?
Thioro schreef:Nu heb ik wel maar met 1 kattenforum ervaring, maar daar vreet het volledige forum je op als je het waagt te zeggen dat je kat buiten komt. Zo'n 'oplossingen' worden daar niet direct geopperd, maar als iemand meld dat z'n kat buiten gestorven is krijgt hij/zij wel 100000 keer te horen dat hij de kat maar had moeten binnenhouden.
Chiqa schreef:Magda die groene balk geldt ook voor jou dus zou je willen stoppen en deze discussie elders willen voeren??Breghje schreef:Nog maar eens, misschien is er overheen gelezen... lijkt me dat op kattenliefhebberfora toch wel een middel zal zijn gekomen?
Had hem wel gezien alleen zat er nog over na te denken.
Ik moet je een antwoord verschuldigd blijven heb zelf het idee dat op de meeste fora;s geen goed beleid is en veel meer is toegestaan, dus ook dit.
__Elizabeth schreef:Bij ons mogen de katten niet eens binnen
Maar even ontopic
Ik wist niet dat het zo ging op BB zeg
Ik vind het zo raar dat altijd iedereen het beter weet :n
__Elizabeth schreef:Ik bedoelde in het algemeen dat het bokt deskundige team het allemaal beter weet
Dus uit ervaring mag iedereen maar deze opmerkingen maken?
Chiqa schreef:Magda die groene balk geldt ook voor jou dus zou je willen stoppen en deze discussie elders willen voeren??
Chiqa schreef:Magda....Laatste verzoek deze discussie niet hier voor te zetten je mening is niet van belang, wel een oplossing hoe we dit soort praktijken de kop in kunnen drukken zodat de topics wat vriendelijker verlopen.
magda_90 schreef:Dan zeg ik nogmaals dat IK reageer aan de hand van MIJN ervaringen met loslopende katten en dat IK niet instaan voor de meningen van anderen.